Jump to content

Bilin Bakalım Ben Kimim!


SCARRED

Önerilen Mesajlar

1930 da dogdum postmodern romanın temsilcileri arasındaydım öykü roman ve denemeler yazdım ölümüme kadar bi üniversitede araştırma görevlisi olarak çalıştım bireyin sorunlarına ağırlık veren, onun günlük hayatındaki açmazlarını işleyen yazılar yazdım felesefe ile içli dışlı metinler yazdım edebiyatın en özgün kalemlerinden biri olarak bilindim

 

Her insanın hayatında en az birkaç kere kafasından geçirdiği ya da yaşadığı kavramları imgesel bir dil ile anlattım

pankreas kanseri tedavisi gördügüm sırada hayata veda ettim

 

bilin bakalım ben kimim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1940 yılında doğdum, bayanım. Gazeteci, kısa öykü ve roman yazarıyım. Babam bi avukattı, annemse hastanede bir görevli:D 23 yaşımda kutsal bi mağarayı ziyaret ettikten sonra inancımı yitirdim. Yazdığım bir TV senaryosu Prag Film Festivalinde ödül aldı. Bu arada eşimin teşvik desteğiyle yazarlık yapmaya başladım. Bilin bakalım ben kimim:D:D:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

anaaaa walla abimsin ama kafan ii çalışıo tüh tüh beni burda da yakaladın:D:D:D Kurtulamıcan benden:) doğru bildin tebrikler :clapping: Veriim bare karmanı:D:D:D

 

Ya abi nie kadının soyadını öle tuhaf yazmışsın hahahah:D:D:D Maeve Binchy doğru:)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nisan 1959'da Mardin'de doğdum.Şiir, öykü, roman, deneme, tiyatro oyunu, sinema yazısı, senaryo, masal, şarkı sözü gibi farklı türlere ait eserler verdim.Şarkı sözlerimi Yeni Türkü, mor ve ötesi, aylin aslım, hümeyra gibi sanatçılar yorumlamışlardır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

valla abimsin ama kafan ii çalışıyo... hönk??? :rolleyes: yani abilerin kafası azmı çalışır, onumu demek istiyon! dün akşam senin vcd lerden aşırmıştım, e ordan kopya oldu biraz :D tmm, ben de bi erkeim. 1945li yıllarda doğdum. şu anda 85 kilo, 1.85 boyundayım. göz rengim kahverengi. 1963te profesyonel olarak tiyatroya başladım. sayısız filim ve tiyatroda oynadım. bunlardan bazıları, bereketli topraklar üzerinde, son urfalı ve ve faize hücum. 1981de avni dilligil en iyi oyuncu ödülünü aldım. peki ben kimim??? (ipucu. barış akarsu hayranları beni hmn tanıyacaktır) hişş, locket, mızıkçılık yok, cevabı bilen soruyo,bil öyle sor, hehe :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Murathan mungan İstanbul doğumlu değil mi yahu? Mardin eğitim gördüğü ildi sanırım...

 

Kadircan Keskinbora olabilir mi?

--------------------

Cehennemdengelen

 

Bülent Kayabaş olabilir mi?

 

ailem mardin asıllı yazacağıma, mardin doğumluyum yazmışım aceleyle.. evet İstanbul doğumlu Murathan Mungan:derisive:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ailem mardin asıllı yazacağıma, mardin doğumluyum yazmışım aceleyle.. evet İstanbul doğumlu Murathan Mungan:derisive:

ben zaten dogumunu da 55 olarak biliodumda eserleri yorumlanmış demenden ötürü murathan mungan dedim de dogruymuş hehe karmamı alabilirim :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Murathan Mungan 55 doğumlu..

 

 

Sorun değil karma olayı yahu :)

 

Sıra bende...

 

1901 doğumluyum...Atomun kuantum (dalga) mekaniğini formüllendirdim.. 1927 yılında leipzig üniversitesinde fizik profesörlüğüne tayin edildim.. Çalışmalarım Paul Dirac tarafından genişletildi..

 

Erwin Schrödinger benimkilerle benzer çalışmalar yapmıştır...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Rüya, Uyku Felci ve Astral? Ben Ne Yaşadım?

      Herkese Merhaba! Fazlasıyla yorgun olduğum bir zaman dilimindeyken gece vakti her şeyi boş vermiş bir kafayla kendimi yatağa atmış ve neredeyse hiç vakit geçirmeden o anda uykuya dalmıştım. Bir süre sonra (belki 1-2 saat) sadece sesler duymaya başladım. Ya da ses demeyelim şöyle düşünün; rüya gördüğünüz zaman bir görüntü olur, ben hiçbir görüntü görmeden rüyanın içeriğini duyuyor gibiydim yani senaryosu kafamda ama görüntüsü yok. Hala uyku halindeyken bu durum beni rahatsız etti ve kendi ke

      , Yer: Deneyimler

    • Ben Hiç...

      Evet beyler losttta görmüştüm buraya koyım deddim:D   http://img71.imageshack.us/img71/6984/63760072yl7.jpg           ben hiç tv'ye çıkmadım:D

      , Yer: Forum Oyunları

    • merdiven numarasını bilebilen yazsın ben bildim :)

      [video=youtube;LmOai-j3zcg]https://www.youtube.com/watch?v=LmOai-j3zcg   2 kere baktım 2ncisinde bildim arkadaşlar bu olayı bilebilene helal olsun diyecem başka yerden görüp yazarsanızda kabul sizce bu olayın hilesi nedir ?

      , Yer: Paranormal Olaylar

    • Bizdeki Ben: Tanınma Teorisi Üzerine İncelemeler

      Bizdeki Ben’de Axel Honneth, daha önce yayımlanan başyapıtı Tanınma Uğruna Mücadele’de geliştirdiği teorik çerçevesinin izinden gidiyor. Bizzat geliştirdiği ve felsefe çevrelerinde büyük etki yaratan tanınma teorisini bu kitapta yeri geldiğinde çeşitli itirazlar karşısında düzeltmek ya da netleştirmek için belli değişikliklerle yeniliyor, yeri geldiğindeyse farklı alanları kapsayacak şekilde genişletiyor.     Alman felsefesi, İngiliz psikanalizi ve Fransız sosyolojisinden faydalanarak disip

      , Yer: Kitap Tanıtımları ve Eleştirileri

    • Sri Ramana Maharshi ( Kimim Ben ? ).

      Kimim Ben? (Nan Yar)   Bütün yaşayan varlıklar, ızdırabın olmamasını, sürekli mutluluğu arzu ederler; herkeste kendi zatı için var olan yüce sevgiyi gözlemleyebiliriz. Mutluluk kendi başına, sevgi için sebeptir. Kişinin kendi doğası olan ve zihnin olmadığı derin uyku halinde deneyimlediği bu mutluluğu kazanmak için kişi kendisini bilmelidir. Bu bilgiyi edinme yolundaki esas araç "Kimim Ben?" formundaki araştırma, sorgulamadır. 1. Kimim Ben? Ben 7 mizaçtan (dhatus) oluşan fiziksel beden değilim

      , Yer: Dinler ve İnanışlar

×
×
  • Yeni Oluştur...