Jump to content

Şarkı sözlerindeki "Şeytan'a övgüler içeren gizli mesajlar"


buskas

Önerilen Mesajlar

Heepimiz satanistiz,heepimiz britney'iz!

Nickimi tersten oku,"walnagap". Yani "oh şeytan seni seviyorum bebeğim" demek oluyor bu.

Bir de siyah giyiyorum ve metal müzik dinliyorum. Yani satanistliğin kanıtları bunlar. Satanistlerin türkiye sorumlusuyum hatta.

Britney'le geçen lafladık,iyi gidiyor dedi. Yeni şarkılar yoldaymış,gençler bu şarkıları tersten dinleyip şeytana tapacaklar,haz alacaklar ve kedi kesecekler. O kadar sağlam parçalar yani..

paganlaw tarafından düzenlendi
oh satan,EDIT me baby one more time!
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
İllümünati gerçekten çok terbiyesiz bir grup.. başında da lady gaga yok.. britni spirs var.. lady gaga kuzey avrupa ve baltık sorumlusu.. bildiğim kadarıyla britni'nin hit me baby one more time şarkısını tersten okuyunca "Ohh Şeytan bebeğim hadi bir daha" anlamı çıkıyor ve bu birçok genç dimağı satanizme yöneltiyor..Bu başarılı şarkının ardından grubun başına britniyi getiriyorlar.. Dünyanın bir çoğunu ele geçirdikleri doğru.. benim hala oğlu mahmut abi.. oda bizim mahallenin sorumlusu..

 

mahmut abıne selam.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
inim inim rib şuk utşumnok emerecenp utşumnod mıdla uno eyireçi kic kic kic nüstö eyid rıp rıp nekrede ıdnalnac mirelle kab şob ıdlak..

 

Nasıl satanistim gördünüz mü ??? böyle asılsız şeylere prim vermeyin ...

 

Mini mini bir kuş doğmuştur da satanizm kokuyordu zaten,pır pır etmesi,canlanması,çocukları şeytana yöneltiyor,bunu kanıtlamış oldun..

Süper..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Topal Kırkayak

biritni bi kenara bizim mahmut abiye üzülüyorum.. o kadar dedim abi bu grup beyaz germenlerin grubu, zar zor sorumlu olmuşsun bunu koru.. sen mahmut abi kalk solaryuma git.. pekin ördeği gibi kızar.. attılar tabi gruptan.. şimdi mahmut abi ilümünatiye tekrar girmenin yollarını arıyor.. en son çamaşır suyuyla dolaşırken gördüm onu ne yapacaksa artık:ermm:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

baslık cok enteresan olmus ya bu tersten dınlenmesı muhabbetıne falan cok ınanmıyorum da eger oyleysde bır zeka parıltısı yatıyor altında bende seytanı ovecek olsam boyle yapardım . ama su jimmy page ın kara buyu ıle ılgılendıgı gercek bunu kendısıde yalanlamamıs zaten fakat ben bunların hıcbırınde bır acayıplık goremıyorum. stairway to heaven nasıl bır sarkdır evet kesınlıkle ınsanı büyülüyor

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
baslık cok enteresan olmus ya bu tersten dınlenmesı muhabbetıne falan cok ınanmıyorum da eger oyleysde bır zeka parıltısı yatıyor altında bende seytanı ovecek olsam boyle yapardım . ama su jimmy page ın kara buyu ıle ılgılendıgı gercek bunu kendısıde yalanlamamıs zaten fakat ben bunların hıcbırınde bır acayıplık goremıyorum. stairway to heaven nasıl bır sarkdır evet kesınlıkle ınsanı büyülüyor

 

Stairway to heavenda gerçekten böyle bir emek varsa şeytanı övmek için değil de şarkıya farklı bir anlam katmak içindir. Hani düzden nasıl tersten nasıl şeklinde.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Stairway to heavenda gerçekten böyle bir emek varsa şeytanı övmek için değil de şarkıya farklı bir anlam katmak içindir. Hani düzden nasıl tersten nasıl şeklinde.

 

ki oyle bıle olsa ( gercekten tersınde seytan ovülüyorsa) tersten nasıl dıye baktıklarında bunu farketmemelerı ımkansız bır durum degıl mı. övmüş olsada bu beni ekstra rahatsız eden bir durum olmazdı zaten

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Michael Jackson'ın isminin bu başlık altında geçmesi beni yeterince üzdü doğrusu. Michael'de onlardandı evet, ama taa ki, kendi iradesini kullanana dek. Michael'in neden öldürüldüğüne yada, Illuminati'den ayrılışından itibaren olan hayatını okursanız anlarsınız.

 

İyi Forumlar.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlar nedir bu müzik gruplarıyla sanatçılarla alıp veremediği bu milletin. Satanizm propagandası yapacak insan açık açık yapıyor zaten. (Bknz: İskandinav BM gruplarının bir çoğu) Bir ikincisi propaganda insanların düşüncelerini etkilemek için açık seçik verilen bir mesajdır. Propaganda yapmak isteyen birisi neden tutupta şarkıların tersten okunuşunu filan kurcalayacak. Ayrıca bahsedilen parçalar kasetçalarlar dönemindeydi. Kaç kişide kaseti testen çalma özelliğine sahip bir oynatıcı vardı o dönemde? Hadi bırakın çaldınız diyelim. Nasıl anlayacaksınız kaçını anlayacaksınız? Hadi diyelim anladınız son ihtimal bu kadar safmısınız ki bir şarkının tersten okunuşunda duyduğunuz bir cümleyle şeytana secde edecek yada satanist olacaksınız? Bu nasıl bir mantıktır biri bana anlatsın bunu bir zahmet. Ya da ne içiyorsanız söyleyin bizde kullanalım...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...