Jump to content

Gnoxis 31. İzmit-İstanbul Buluşması Gerçekleşti...


raskolnikov

Önerilen Mesajlar

elıne saglık cok guzel yazmıssın yalnız bal damlıyoru unutmussun bence gunun espırısydı o:rofl:

bı dahakıne pıtchle sızı dınlemıcez :p

 

 

kata bu konuda sana katılıyorum...:p:p...:D:D

 

 

şşşşşşşşşşşşşşşşttt...yimirta var :rofl::rofl::rofl:

 

 

opuhahahahahaaa.....gecmiş olsun boogee cim...:rofl::rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

pithc pithc....

 

olum varya, en sonunda söylettircen, içki içelim diyipte, ısrar etmeyip çayı dayttığını...

 

"olm yok yaa ne içmesii oturun cay içelim" bu replikler tanıdık geliomu sana...:D:D

 

 

 

biletix tanımam ben pithcim senden alıcam:D

 

 

tamam la kara borsadan satarız artık...:D:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kataaaaa abi manyakmısın yaw kargo yeni gecti elime:) koptum hediyeye feli birun pitch boynuzsuz ve ne yazdıgını kime yazdıgını bilmeden yazan blackpearly (-en cokta buna koptum zaten-) nazar boncuklu(!) (:rofl:) supriz hediyeniz icin saolun la yazan karalayan ellerinize saglık :rofl::rofl: ah ula ah olcaktım orda off off bi dahakine kesin haber bekliorum dalarım bak yoksa boncuga takılı olan kırmızıyla :rofl::rofl::rofl: mutlu ettiniz beni :)

--------------------

kata kolyeyi kullandım hafif bi sızı cekiorum :blink: .......................:p sanırım işe yarıo :rofl::rofl::rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kataaaaa abi manyakmısın yaw kargo yeni gecti elime:) koptum hediyeye feli birun pitch boynuzsuz ve ne yazdıgını kime yazdıgını bilmeden yazan blackpearly (-en cokta buna koptum zaten-) nazar boncuklu(!) (:rofl:) supriz hediyeniz icin saolun la yazan karalayan ellerinize saglık :rofl::rofl: ah ula ah olcaktım orda off off bi dahakine kesin haber bekliorum dalarım bak yoksa boncuga takılı olan kırmızıyla :rofl::rofl::rofl: mutlu ettiniz beni :)

--------------------

kata kolyeyi kullandım hafif bi sızı cekiorum :blink: .......................:p sanırım işe yarıo :rofl::rofl::rofl:

 

 

 

aman allahımmmm :D aman allahım inanamıyorum sana mı yasdım onları ğuahuahuahauhaa ben kataya sanmıştım ve onuda şu an örendım hatta katayaa da tuhaf tuhaf baktm oabi dedim içimden bu kıza neden bu nazar boncuğu hedıye ettıler :D:rofl::rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aman allahımmmm :D aman allahım inanamıyorum sana mı yasdım onları ğuahuahuahauhaa ben kataya sanmıştım ve onuda şu an örendım hatta katayaa da tuhaf tuhaf baktm oabi dedim içimden bu kıza neden bu nazar boncuğu hedıye ettıler :D:rofl::rofl:

 

banaydı o :) bu arada en cok senin olaya guldum kusura bakma :rofl: ama komikti bea :rofl::rofl: zaten mesaj atıcaktım sana tamam unutmucam yemini die de dedim ne yemini dicek uzucak olay:rofl: ama kopardın beni saolasın:)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben dedim size....çok yüricez otobüse binelim isterseniz diye:) yok dediniz...yolun %70 ini yürüdük otobüse binelim dediniz:D ama çok geçti otobüse binmek için yürüdüğümüz yolu geri inmemiz gerekiyordu:D....

 

içme konusunada gelince...pitch efendinin siz o kadar alkol ahkamı kestiğine bakmayın haftanın hergünü aynı şehirde barınıyoruz kendisiyle.....ben bizzati kendisini şarapcı, efendim köprü altında diyojen hesabı takılan bir kimlik olarak hiç görmedim:D kendisi bir ara ambians yaratmak için saçı sakalı dağıtmıştı lakin...... o saça sakala birde alkolün dibine vurmak gerekirdi :D ben ne zaman arasam evde uyuyor yahut kursda oluyordu kendileri.... muhtemeldirki alkolün dibine boynuzsuz ve benim kadar düşmemiş olması.....ki yine muhtemeldir ki gitmeme sebebimiz olası hiçbir bara....efendim sohbet muhabbet bölünmesin birbirimizin sesini duyalım.....pek bi alkol hevesi kalmış görünüyor ki....söyleseydiniz arkadaşlar.... tercihimizi illaki alkol yönünden de yapabilirdik ....abartıp şişelere doldurmanızada çok gerek kalmaz hani;)

 

ne denir? ben sordum.... hayır dendi....( alışıldıkdır ki picth bey zaten birilerini gördüğünde içesi geliyor (amansızca)...daha alışıldıkdır ki benim param yok içecek kadar dedikten hemen sonra bir içme aşkıyla yanıp tutuştu......bir birayla bardan çıkmakda benim pek tarzım bknz: tadı damağında kalmak! ve daha mühimdir ki buraya gelip burada da nasıl bir içme etkinliği haline giremediğini anlatmakda en birinci konumda:)...

ve bir diğer muhterem isme gelincede...kata hanım o kadar içme dürtüsüyle yanıp tutuşuyordunuz da ağzınızı açıp bir kelam etseydiniz içelim nidalarında(hoş bütün gün susmak eylemi içindeydiniz ama...) her neyse içen içmeyen gelen gelmeyen herkese afiyetler.. ......)

 

saygılar sevgiler.....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

elesis los'u arar

elesis;

-abi gelcen mi izmitte buluşma var

los;

-çok isterim de hacı şu öss geçsin ondan sonra

elesis

-abi daha 2 hafta var aq

los

-doğrudur ...ama zaman su gibi akıp geçmekte elesisim...çalışmak kasmak lazım...söz bir dahaki sefere..iyi eğlenceler cano.

(trinç trank...

dıt dıt dıt dııııt dıııııt....)

 

ordasın biliyorum elesis...bir kez daha sorsaydın gelecektim inbe!

hmm...ses seda yok...kapatmış ibiş....

Olm bitti Öss!Başka bahane bulamayınca napıcaksın bakalım:devil:

--------------------

Ayrıca tamam Boogee'yle muhabbetim olmayabilir ama adama ne ara hediye hazırladınız benim niye haberim olmadı.Ulan onu da geçtim diğer buluşmaları da yazsanıza lan çok ezik kalmışım o sınavın Allah belasını versin.Pazar günü sınav mı olur silik bi karakter olup çıktım.Yardımcı erkek oyuncu muyum lan ben.Ne bileyim benim de k.çımdan ter aksın beni de arı falan kovalasın.Hiç bi atraksiyon yok.Off en sonunda ben kaleme alıcam.Moda Parkı bence gayet heyecanlıydı.Gerçi benim açımdan olay b.k gibiydi ama olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Gnoxis Günlükleri ?

      Bu konu altında günlük yaşamtınızdan kesitlere yer veriyoruz . Ister bir fotoğraf,şarkı,durum,ruh hali (mood) ,bir çift sözünüzü paylaşın istersenizde buluşarak sanal geziler düzenleyin.  Herkese sevgilerimle iyi eğlenceler dilerim ?

      , Yer: Gnoxis Cafe

    • İzmir Pagan - Cadı Buluşması - Mart 2022

      Sevgili dostlar,  Witches Of Smyrna: İzmir Cadıları sayfası olarak 2015 yılında ilk defa başladığımız 2016 ve 2018 yıllarında tekrarladığımız  İzmir pagan cadı buluşmasını bu yıl tekrarlamaya karar verdik. İlgilenen kişilerin Witches Of Smyrna: İzmir Cadıları facebook sayfasından özel mesaj yoluyla bağlantıya geçmesi gerekmektedir. Ayrıntılar sayfada yazıyor.  Etkinlik Linki: https://www.facebook.com/events/258562403112519?ref=newsfeed Tüm Pagan ve Cadı arkadaşlar davetlidir.

      , Yer: Neo-paganizm & Wicca

    • Gnoxis dilek ağacı

      http://www.grimme-institut.de/html/uploads/pics/zeit_gr.jpg     Lamba cini gibi hemen gerçekleştirmez bekleterek özleterek gerçeğe dönüştürür düşleri... Allahın hakkı 3 diye 3 le sınırlamaz dileklerimizi dileklerimizde düşlerimiz gibi sınırsız:)

      , Yer: Gnoxis Cafe

    • Gnoxis Chat

      Chat odasının geri dönme ihtimali yok mudur acaba hala ileitişimi kolaylaştıran bi olaydı eskiler bilir biz bu uygulamayı geri istiyoruz çok kesin konuşuldu önceden ama lütfennnnn:clapping:

      , Yer: Gnoxis Cafe

    • Gnoxis'te Birbirine Yakışan Çiftler......

      Evet sitemizde birbirine en çok yakışan çiftleri tahmin edelim...   bnce kata ve cruelty:rofl:

      , Yer: Forum Oyunları

×
×
  • Yeni Oluştur...