Jump to content

Muhteşem Üç'lü


SpawN

Önerilen Mesajlar

Evet arkadaşlar yine ben yine bi konu ve yine bi kurban!:)Bu seferki arkadasımız Belfalas!:rofl:Geçen günlerde ortakımından gelen bi ihbar üzerine belfalasın itiraflarını arastırdım ve gördüm ki hakkaten akleme alınacak bi hikaye söz konusu!Neyse ben lafı fazla uzatmadan sizi resimle baş başa bırakıyım!Burun:)

http://img216.imageshack.us/img216/9708/64495134qo5.jpg

 

Tsk!

Saygı ve Sevgilerimle!!!

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

:rofl: bittiğim an'dır bu işte:rofl: konuyu bilmeyenler için özet geçmek gerekirse ben "en çok utandığınız an'ı anlatın" başlığında bi şey anlatmıştım:D durum şu:

odam zemin katta ve sokakla arasında bahçe vs yok ve ön cephesi tamamen cam...sen yıllardan bi yıl okuldan gel ışığı aç, keyifli ol müziği açıp dans ede ede soyunmaya başla, boxer'a kadar soyun, tam onu da çıkaracakken perdeyi kapamadığını farket...naapıcaanı bileme...arkada tom jones-sex bomb çalmaya devam et:D öyle kal dımdızlak...sonra spawn beni elaleme rezil etsin...ooooof of! :rofl:

ama çok güldüm yaaa hakkaten durumum daha iyi özetlenemezdi:D ellerine sağlık dostum..hala bakıp bakıp gülüom:rofl:

bu arada biz bu boxerın satış işine girelim spawn:D:D:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bı belfalas fanı olarak o boxerlardan bı tane ısterım:D

 

:rofl: sen benim ipliğimi pazara çıkar sora da boxer iste....yok öyle yağma :rofl: şaka maka çok hoşuma gitti bu sanırım yaptırıcam kendime buundan bi tane:rofl:

--------------------

belfalas abı baya bı hızlısın!:rofl::rofl::rofl:

 

eee...ticaret bu...ben başladım katalog ürünlerini göstermeye spawncım:rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

olum bı tane de bana:D:rofl:bayan ürülerı vardır umarım???:D

 

:D:D aslında düşünüyoruz...tasarım uzmanımız spawn'ın bu konuda da atılımlar yapacağına eminim. sextil ürünlerinde en geniş pazar bayanların ne de olsa...erkekler yırtılana kadar giyer bi donu ne de olsa:rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

:D:D aslında düşünüyoruz...tasarım uzmanımız spawn'ın bu konuda da atılımlar yapacağına eminim. sextil ürünlerinde en geniş pazar bayanların ne de olsa...erkekler yırtılana kadar giyer bi donu ne de olsa:rofl:

 

abı sakatsın sen ya!:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

babacım ürün benim sana ne oluyor telif hakları bana ait!istersen cıkar piyasaya abı dava acarım!:rofl::rofl::rofl:sonra boxerına kadar alırım abı!:rofl::rofl::rofl:

 

e isim hakkı da bana ait diimi ama spawncım...ortak olalım işte. piyasaya bomba gibi ineriz:D:D:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Üçlü Tarot Açılımı

      Birçok açılım yönemi karma başlıklar altında verilmiş fakat her açılım ayrı ayrı açıklanmalı sorular ve açılımlar birbirine girmemeldir.Bu sebepden üçlü açılımdan başlıyrak açılımarı açıklmaya çalışacağım. Deste bakan kişi tarafından eğer ters kart yorumlamıyor ise direk eğer ters kart da yorumluyor ise yarısı ters döndürlerek karıştırılır.Karıştırma bittikten sonra baktıracak olan kişi desteyi sol eli ile sağdan sola doğru ikiye keserç.Bakan kişi sağdan sola doğru ikiye ayrılış desteyi alır

      , Yer: Tarot

    • Dünya Rock Yıldızlarından Muhteşem Cümleler

      Dünyada kızgın gençler olmaya devam ettikçe, Heavy Metal yaşayacaktır" - Ozzy Osbourne   "Pop müzik, çocukların cebindeki parayı çalmak gibi bir şeydir" - Ian Anderson (Jethro Tull)   "Fuck MTV! Asla klip çekmeyeceğiz" James Hetfield (Metallica)   "Kendi ruh halinize uymayan bir müziği dinlemektense, sokağın gürültüsünü dinleyin.Hem daha eğlenceli ve değişken" Kirk Hammet (Metallica)   "İnsanlar üst üste salamura gibi yığılmışlar, biraz yüksek volümlü müzik yaparsam, belki yerlerinden kalkar

      , Yer: Rock / Metal

    • Defalarca Dinlemek İsteyeceğiniz Muhteşem Çerkes Müzikleri

      Merhaba arkadaşlar! Onedio'da hazırladığım ancak yayınlanmayan içeriğimi burada sizinle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz.   --------------------------------------------------------------------------------- Kaynak: https://onedio.com/haber/defalarca-dinlemek-isteyeceginiz-muhtesem-cerkes-muzikleri-567985 ---------------------------------------------------------------------------------         Farklı tınılarda yeni müzikler keşfetmek isteyenler ve etnik müziklerden hoşlananlar için D

      , Yer: Meditative / Ethnic

    • Muhteşem Güzellik ..

      İtalyan yapımı filmlere bayıldığımdan dolayı bunu da sevdim öneririm ..   [video=youtube;PxNyiX7H-9Y] .. Vizyon Tarihi:07 Şubat 2014 Yapımı:2013 - İtalya , Fransa Tür:Dram , Komedi Süre:142 Dak. Yönetmen:Paolo Sorrentino Oyuncular:Toni Servillo , Carlo Verdone , Sabrina Ferilli , Carlo Buccirosso , Lorenzo Gioielli Senaryo:Paolo Sorrentino Yapımcı:Francesca Cima Diğer Adı:The Great Beauty [h=2]Film Özeti[/h] İlerleyen yaşına rağmen karşı konulamaz bir cazibesi olan

      , Yer: Filmler

    • muhteşem anlatımıyla müzik tarihi

      http://www.youtube.com/watch?v=A2XxGRSY3Yk

      , Yer: İlginç ve Komik Videolar

×
×
  • Yeni Oluştur...