Jump to content

UYURKEN KAÇIRILDIM


jinnyy

Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle hemen şöyle başlamak istiyorum olaya.  Benim bu zamana kadar hiçbir şekilde uyurgezerlik bir durumum olmadı, olamazda çünkü öyle bir şeyim yok. 

O zamanlar 1.sınıfa gidiyordum. Oturduğumuz ev sitenin içindeydi. Sitenin karşısı geniş bir tarlaydı. Bizde giriş katta oturuyorduk. O gün benim için her zaman ki gibi bir gün geçmişti. Odada 3 kişi kalıyorduk. 2 abim ve ben. Büyük abim normal yatakta küçük abim ve ben ranzada yatıyorduk. Ranzanın üst kısmında ben yatıyordum. Akşam oldu yataklara çekildik. Yatağıma yatarken birden mide bulantısı başladı. Normal bir bulantı deyip sallamadım ve öylece uyumaya çalıştım. 

Ve uykuya daldım. Gece uyandığımda ise yatağımda değildim. Daha doğrusu evde değildim! 

Kendimi dışarda, bina duvarına yaslanmış bir şekilde buldum. Her yer zifiri karanlık ve acayip bir köpek sesleri vardı. 

Rüya gördüm diyeceğim ama olayı ailemde biliyor. 

Öncelikle ranzada nasıl indim? 

Babam, dış kapıyı açarken kapatırken falan bu sese uyanır her zaman. Yıllardır da böyle ve o gece maç izlerken uyuya kalmış. Kesin uyanırdı ve o da uyanmamış. Üstelik o gün kapı kilitliydi. 

Arkamdan kapı kapatılmış. Açık değildi. Binanın kapısınıda açmış çıkmışım veya çıkartıldım. 

Bu olay 1 kez yaşandı ve başka yaşanmadı arkadaşlar. Sizce ne olabilir. Hiç uyurgezerlik gibi bir problemim yok hala yok olmadi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • gece uyurken sesleniyolar

      1 sene önce yine olmuştu uyurken üflediler ve ani bi hareketle uyandım dün gece 3 gibi televizyon açıkken uykuya dalmıştım ve bi ses hey dedi ani bi hareketle yataktan sıçradım sizce bu kim melekmidir şeytanmıdır bu konuda tecrübeli arkadaşlar açıklama yaparsa sevinirim bu gibi konularda soğukkanlıyımdır korkmam ama bunun ne olduğunu bilmek istiyorum

      , Yer: Paranormal Olaylar

    • Uyurken bilincim açılmasına rağmen hapsoluyorum uyanamıyorum

      Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşındayım ve yengeç burcuyum. Gizli ilimlere ilgi duyduğum aşikar ve son yarım sene içerisinde yaşadığım durumlar şöyle seyretti. Başlarda çok ama çok gerçekçi rüyalar görürdüm, ardından bir anda bilincim yerine gelirdi yatağımda bulurdum kendimi ve gözümü açardım ama o görüntü bir anda donup kalırdı. Gözümü sağa sola çevirsem bile o donan görüntü kalırdı, hareket edemezdim üstelik. Hepinizin içinden karabasan gelmiş abartma dediğinizi duyar gibiyim ama ben de bu halde

      , Yer: Rüyalar

    • Uyurken başıma gelen tuhaf olay

      Merhaba arkadaşlar. Bu durum başıma 2 kez geldi. Yatakta uyumaya çalışırken birden kulaklarımda inanılmaz bir çınlama oluyor. Sese kendimi vermezsem ses azalıyor fakat bitmiyor, kendimi verirsem ses sanki beynimi patlatacakmış gibi felaket bir basınç kazanıyor ve ses çoğalıyor. İstemsiz titremelerim oluyor fakat uyku felci geçiriyorum. Zar zor parmağımı bir kez oynatabilirsem vücudum açılıyor. Sesin bitmesi için kalkıp uykumu açmam gerekiyor. Karabasan olduğunu zannetmiyorum çünkü siyah bir gölg

      , Yer: Yaşadığınız Paranormal Deneyimler

    • Uyurken Rüyanızda Bir Yerden Düşer Gibi Oluyormusunuz..?

      Bu hemen hemen herkesin yaşadığı çok sık görülen bir şey.Dikkat edin tam düşerken yada düşmek üzere iken yere çarpmadan uyanırız.Buraya kadar her şey normal.İlginç olan şu eğer düştüğümüzü görürken yere çarpmadan uyanamazsak yani yere çarparsak uykudan bir daha kalkamıyoruz.Evet ölüm gerçekleşiyor.Rüyada değil gerçekten ölüyoruz.Şimdi bazılarınız buna imkan olmadığını söyleyecektir.Yaptığım araştırmalara göre gerçekten böyle bir şey mümkün. İşte açıklaması: Rüyada kendini uçarken görmek veya ü

      , Yer: Rüyalar

    • Ruhumuz biz uyurken ne yapar?~

      ''Uyuduğumuzda bir sürede ruhumuzun bedene bağlı olarak çıkıp boyutlarda gezindiği söylenir. Dolayısıyla gördüğümüz herşeyi aslında yaşıyoruz'' bu gerçek mi? mümkün mü? Ayrıca birinin sizi delice ağlayarak terk etmesine ne demeli? Bilinçaltı mı ruhun işi mi?? Evet ciddi yardım söz konusu.

      , Yer: Rüyalar

×
×
  • Yeni Oluştur...