Jump to content

Bencil misiniz anketi


Lethal Perfection

Önerilen Mesajlar

Lethal Perfection

Çıkan sonucu bencillik yapmayayıp bizle paylaşırsanız çok seviniriz.

 

1- Bencil misiniz?

a- Hayır.

b- Evet

 

2- 100.000 liranız olsa alacağınız araba ne olur?

a- Alfa Romeo Giulietta olabilir. Ya da Volkwagen Golf. Belki de Mercedes A180 iyi bir seçimdir. Gerçi ikinci el bir BMW'de ola...

b- Araba almak zorunda mıyım? O parayı gidip fakirlere dağıtsam? Zorunda mıyım? Pekala, iki tane Fiat Ducato alıp birini bir okula bağışlarım. Diğeriyle de gider ben mahalledeki fakirleri falan taşırım. İşim gücüm yok yani.

 

3- Kıyafet giyiyor musunuz?

a- Yani, evet. İnsan doğasının ihtiyacı neredeyse. (Alternatif olarak) Yoo kardeşim çıplaklar kampında yaşıyorum ben. Nüdistim.

b- BU TAMAMEN BENCİLLİK! OR...PU ÇOCUKLARI! UTANMIYOR MUSUNUZ LAN GİYİNMEYE? ULAN ÇIPLAK YAŞAMAK ZORUNDA OLANLAR VARKEN NASIL ÇIPLAK YAŞAMAZSINIZ LAN SİZ?

 

4- Mutlu musunuz?

a- Evet, mutluyum. (Alternatif olarak) Hayır, sorunlarım var.

b- NASIL MUTLU OLAYIM LAN SU AYGIRI? DÜNYADA BU KADAR İNSAN AÇ, SEFİL VE MUTSUZKEN BEN NASIL MUTLU OLAYIM LAN?

 

5- Barınmanız için bir yer var mı?

a- Evet. (Alternatif olarak) Hayır.

b- Var. Hemde mahalledeki bütün fakir tipleri topladım. Evimi paylaşıyorum hepsiyle.

 

6- Yemek düzeninizden bahsedin bize.

a- Hepçilim, bu konu fazla kafamı kurcalamıyor. (Alternatif olarak) Veganım/Vejetaryenanım, hayvanların insanların isteği için kesilmesinden memnun değilim.

b- Hiççil. YEMEK YEMEK NE LAN HAYVAN! SEN NASIL OLUR DA DOĞANIN DÜZENİNİ BOZARSIN AŞAĞILIK İNSANOĞLU!?

 

Eğer cevapların çoğunluğu A ise tamamen bencil bir pisliğin tekisiniz. Dünyayı sizin gibiler mahvediyor. Eğer cevapların çoğunluğu B ise tebrikler, kesinlikle ve kesinlikle duyarlı bir bireysiniz. Keşke dünyadan hep sizin gibiler olsa.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Başarılı bir test.

Lanet olası bencilin tekiyim dostum :p

 

İlk soruda b'yi seçtim sadece. Onda da bencilim dedim yani :p

paganlaw tarafından düzenlendi
Ekleme çıkarma toplama çarpma bölme karekök alma integral diferansiyel
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Moterda Olisya
İnsanın yapısında var bencillik. Normalde degilimdir ama tabi ki de zaman zaman bende paylaşamadığım seyler oluyor... :D

 

Test... eğer bir gün mantıklı bir test paylaşırsan lethal söz onu kendime yapıcam... :D

Ay lethalin sırada ki testini söylüyorum ; Sanal gebelik testi. A lkar çoksa gebesiniz b Ler çoksa değilsiniz, hiçbiri uymuyorsa 3 aylık :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ay lethalin sırada ki testini söylüyorum ; Sanal gebelik testi. A lkar çoksa gebesiniz b Ler çoksa değilsiniz, hiçbiri uymuyorsa 3 aylık :D

Hazır aklıma gelmisken su bizim paylaşım ne oldu moterda ya... yarısını istiyorum... :D

Yoksa veremeyecek kadar bencilmisin..

. :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...