Jump to content

Tibet din adamlarının mahşer hakkında NASA'ya gönderileri (Lütfen okuyun )


SametOzdamar

Önerilen Mesajlar

21 Aralık 2012 hakkında NASA'nın merkez laboratuvarına Temmuz 2012'de bu bilgi ulaştı.

Bu bilgiyi akraba, dost ve onu alabilecek herkese hemen ulaştırın.

NASA'dan belirttiklerine göre, yakında Dünya Galaksinin SIFIR HATINDAN geçecektir.

 

1.Sonbahar ve kış 2012/2013 Tibet'te ve tüm Küzey yarımküresinde sıcak olacaktır.

21.12.2012'de Dünya tüm galaksi sistemiyle birlikte galaksinin SIFIR HATINDAN geçmeye başlayacaktır.

O ise hiç bir enerjinin yayılamadığı, elektromanyetik alanlarının olmadığı ve tüm cisimlerin durgunluğa uğradığı bir ortam oluşturacaktır.

 

2. Tüm Dünyada, bir kaç dakikada, Moskova saatiyle saat 10'da, 21.12.2012'de

*tam karanlık çökecek,

*tam sessizlik olacak

*ışık, elektrik, iletişim, ses-hepsi yok olacaktır.

 

3. Bu karanlığın içinden uzaydan göklerde bir karmakarışıklık gözlemlenecek, bir kaç gün sonra ışık patlamaları başlayacak bu da üç-dört gün sürecektir.

Korkmaya ve kendini yıpratmaya gerek yok. Buna kendini herkes hazırlamalı.

 

4. Sonra Güneş ışığı yine gözükecektir. Dünya görülür olacak ve eski haline dönecektir.

Hayvanlar Uzay Karanlığını önceden hissedeceklerdir ve deliklere çekileceklerdir. Şehirlerdeki insanlar hissedemeyecek o yüzden kurban gidenler ve aklı hasara uğrayanlar olacaktır. Dünyanın yüzde 10 o günlerde ölebilir.

 

5. Bu olaya hazır olunması gerekmektedir, 2012 yılın işlerini bitirmek, yeni işe başlamamak, borçları ödemek.

 

6. 20.12.2012'de çocuklar, para ve belgeler alınarak şehirlerden uzaklaşılmalı ve doğaya çıkılmalıdır.

İki aylık bir erzak hazırlanmalı, zira elektrikler uzun süre devreye giremeyeceklerdir.

Eve su bolca alınmalı, odun ve mumlar hazırlanmalıdır. Evde bir ocak hazır bulunmalı, çünkü elektrikler 21.12.2012'de kablolardan akışını durduracak.

Televizyon ve telefon olmak üzere bir şey çalışmayacak. Karanlık günlerde pencereler kalın siyah örtülerle örtülmeli, onlara bakılmamalı, gözün gördüğü, kulağın duyduğuna inanılmamalı, sokağa çıkılmamalı.

Mecbur kalındığında çok yakın mesafelere çıkılır. Uzak gitmek tehlikelidir, zira kaybolma riski yüksektir.

Bu bilinmeli: objelerden ışığın yansımamasından kaynaklanan sıkı karanlıkta kendi elini görmek bile mümkün olmayacaktır.

Korkmayınız. Kendinizi buna hazırlayın.

 

7. ışığı aydınlandıktan sonra şehirlere dönmeye acele edilmemeli, imkan varsa yaza kadar doğada kalınması iyi olacak.

Dünyanın SIFIR HATTAN çıkışı 7 Şubat 2012'de beklenmektedir. O zaman yavaşca elektrikler kısım kısım verilmeye başlayacaktır toplu taşıma araçları da faaliyetine başlayacaklardır.

Martın sonunda Dünya tamamen eski haline gelecektir. Trenler yürüyecek, uçaklar uçacaktır.

 

8. Dünyanın tüm devletleri, farklı kaynaklardan SIFIR HAT hakkında bilgiler almışlardır, fakat kendi vatandaşlarına yardım ya edemeyecekler, ya da istemeyecekler.

Sivil koruma örgütleri bir şey yapamayacak, zira hiç bir şey çalışmaz olacaktır.

Bu durumda sadece Yaradana güvenin ve de kendinize.

 

9. Dünyanın SIFIR HAT'tan geçişinden sonra, insanların görüşleri ve yaşamları değişecektir.

Manevi değerler üstün olacaklardır. İnsanlar ebedi ahlaki ve manevi değerler hakkında düşünür olacak, devletlerde bilim, ahlak, maneviyat, tıp patlak verecektir.

Birey önemli hale gelecektir.

Ve öyle de yeni bir çağın başlangıcı sayılacak bu dönem insanlığın manevi ağırlıklı ilerlemeye koyulduğu bir yeni çağın başlangıcı olacaktır.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

burada yazanlardan, tibetli münzevilerin iphone 5 falan kullandıklarını teknolojiyi yakından takip ettiklerini anlıyoruz.bir de gaipten haber aldıklarında hemen abdye sarılıyorlar.buradan da amerikancı ve kapitalist olduklarınız çıkarıyor.teknoloji ve trendleri takip durumu da bunu özetliyor.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Nasa'ya nasıl ulaşmış? Münzeviler mail mi yollamış?

 

Yollayamaz mı? Münzeviler veya tabiri yerindeyse meditasyoncularda ne kadar insanlardan uzak, dağlarda veya ormanlarda vakit geçirse bile; günlük hayattaki araç-gereçleri kullanabilirler. Mail göndermekte sanırım 7 yaşında çocuğun yapacağı iş artık.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

valla daha detaylı bilgiyi bilemiyeceğim ama diyelimki bu oldu hani bir an tüm bilimsel olguları eğitimimi hepsini birkenara bırakıyorum ve diyelim ki oldu ve 2. madde gerçekleşti yani tüm elektrik bazlı herşey durdu ve insanların %10'u ölebilir öyle mi?

 

Bunu yazan ve inanan tüm dostlarım arkadaşlarım bilmemek değil öğrenmemek ayıp, insan vücudu elekto kimyasal bir makinadır yani kimyasal tepkimeler ile elektrik üretir tıplı pil gibi akü gibi. Şimdi eğer 21 aralıkta herşey duracaksa o zaman piller ve aküler ve jeneratörler çalışacaktır yani mutlak karanlık durma vs. söz konusu değil, bu arada nükleer santraller çalışacak, dünya dönmeyi durdurmayacağından (ne olur dünya dönmeyecek falan demeyin) demek ki rüzgar ve dalgalar da durmayacak yani rüzgar santralleri ile hidroelektrik santraller çakışacak.

 

Ha yok bunlar olmayacak, kimyasalk tepkimeler gerçekleşmeyecek diyorsanız ki hani bu münzeviler diyor ya o zaman insanların HEPSİ sevgili arkadaşlar ama HEPSİ ÖLÜR! ZİRA İNSAN VÜCUDU KİMYASAL REAKSİYON İLE ELEKTRİK ÜRETEN VE BU ŞEKİLDE VAROLAN BİR ORGANİZMADIR!

 

Allahaşkına bunu anlayın artık!

 

Galaksinin merkezinden geçecek galaksi sistemi saçmalığına girmedim bile

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
valla daha detaylı bilgiyi bilemiyeceğim ama diyelimki bu oldu hani bir an tüm bilimsel olguları eğitimimi hepsini birkenara bırakıyorum ve diyelim ki oldu ve 2. madde gerçekleşti yani tüm elektrik bazlı herşey durdu ve insanların %10'u ölebilir öyle mi?

 

Bunu yazan ve inanan tüm dostlarım arkadaşlarım bilmemek değil öğrenmemek ayıp, insan vücudu elekto kimyasal bir makinadır yani kimyasal tepkimeler ile elektrik üretir tıplı pil gibi akü gibi. Şimdi eğer 21 aralıkta herşey duracaksa o zaman piller ve aküler ve jeneratörler çalışacaktır yani mutlak karanlık durma vs. söz konusu değil, bu arada nükleer santraller çalışacak, dünya dönmeyi durdurmayacağından (ne olur dünya dönmeyecek falan demeyin) demek ki rüzgar ve dalgalar da durmayacak yani rüzgar santralleri ile hidroelektrik santraller çakışacak.

 

Ha yok bunlar olmayacak, kimyasalk tepkimeler gerçekleşmeyecek diyorsanız ki hani bu münzeviler diyor ya o zaman insanların HEPSİ sevgili arkadaşlar ama HEPSİ ÖLÜR! ZİRA İNSAN VÜCUDU KİMYASAL REAKSİYON İLE ELEKTRİK ÜRETEN VE BU ŞEKİLDE VAROLAN BİR ORGANİZMADIR!

 

Allahaşkına bunu anlayın artık!

 

Galaksinin merkezinden geçecek galaksi sistemi saçmalığına girmedim bile

 

Termodinamik konusunda yeterince bilgili değilim ama, enerji akımı kesilir ise uçak,hızlı tren vs gibi ulaşım araçları bir şekilde etkilenebilir. Ayrıca insanlık tarihinin hiç yaşamadığı bir şey olur, öngeremeyeceğimiz şeyler de olabilir.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hadi biraz zihin cimnastiği yapalım, dünyadaki enerji şebekesine ciddi zarar verebilecek tek bir şey var o da elektromanyetik atılım yada EMP.

 

EMP iki yolla meydana gelebilir ya bir nükleer patlama veya güneş patlaması ancak;

 

Dünyanın manyetik bir alanı vardır ve istedikleri kadar zayıflıyor veya kutupları değişiyor veya değişecek desinler bu manyetik alanın varlığını yoketmez. Dolayısı ile güneşte meydana gelecek patlama o kadar dev boyutta olmalı ki hem dünyanın manyetik kalkanını geçebilsin hemde tüm elektonik altyapıyı zedelesin. Bu şu an mümkün gözükmüyor üstelik aynı havadurumu gibi güneşin durumuda gözlemlenir ve tahminlenir yani güneş patlamaları ve şiddetleri tahmin edilir aynen yarın şu şiddette şurada yağmur yağacak denmesi gibi. Önümüzdeki süreçte bu tip bir patlama gözükmüyor ama ne diyebilirim herzaman bir kusursuz fırtına ihtimali vardır elbette ama bunun bilmem kaçbin yıl önceden öngörülmesi mümkün değil.

 

2. Olasılık ise nükleer patlama kaynaklı emp. Ancak dünya çapında bir durum yaratabilmek için (nükleer fizikçi değilim ancak) belirli ölçekteki belirli şiddetteki nükleer başlıkların atmosferin üst tabakasında eşzamanlı patlatmak gerekir ki o zaman dünya üzerindeki yaşama değil ama elekrik şebekesi ve elektronik cihazlara büyük zarar verilebilsin. (ki burada aman illuminati diye fikir belirtecek arkadaşlara selam olsun). Bunun için senkronize bir şekilde hem amerika hem rusya hem kore hem israil hem fransa hem almanya hem pakistan gibi ülkelerin nükleer silah stoklarını senkronize şekilde patlatmaları gerekir. Bunun dışında amerikanın ve muhtemelen rusyanın, israilin ve fransa-almanyanın sahip olduğu EMP silahlarını senkronize ve tüm dünyayı kapsayacak şekilde ateşlemeleri gerekir.

 

Ancak bu koşullarda dünyanın elektronik ve elektrik altyapısı büyük darbe alır. Ama dikkat yokolmaz büyük darbe alır sadece, zira istersen dibinde patlat basit bir faraday kafesi veya günümüzde çok daha profosyonel olarak önemli serverlara uygulanan "sağır oda" uygulamaları ile elektronik öneme sahip ekipmanları koruyabilirsiniz.

 

ÜStelik bunların hiçbiri dünyayı bilmem kaç zaman tamamen karanlıkta bırakamaz bunun olması için

 

Ya güneşimizin sönmesi ki bu durumda ya genleşerek patlar ve giderken sistemi beraberinde yakar götürür ölürüz veya içine çöküp beyaz cüce haline gelir ki yine sistemi götürür ölürüz.

 

Veya dünyanın dönmeyi durdurması gerekir ki dünya dönmeyince yerçekimi ortadan kalkar bu olunca yerçekiminin tuttuğu atmosfer tüm gazları ile birlikte uzaya savrulur kaçar havasızlıktan ölürüz. Hoş havasızlığa varana kadar uzaya savrulup ölürüz ya her neyse.

 

Görüyorsunuz ya bunlardan başka olasılık yok bu yazdıklarım da epey bir zorlama senaryolar. Hele birkaç ay hiç ışık olmamasının toprak ve ekinler üzerindeki etkisinden bahsetmiyorum ne insanlar ne de hayvanlar hayatta kalamaz bırakın %10 nispetinde ölümü insanlığın %10'unun hayatta kalabilmesi ihtimali bile zor.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ptahba: ( Bir an öyle güzel fantastik hayaller kurmuştum ki yorumunu okuduktan sonra tüm hayallerim suya düştü :D ne olurdu sanki accık daha şunun tadını çıkartsaydım :D:p) Yazdıklarına tamamen katılıyorum..Muhtemelen 21 Aralık günü insanlar "aaa bugün kıyamet kopacaktı haniii" diyecekler :p belki bir çoğu hatırlamayacak bile :D Aynı masal 1999 yılında da vardı, milenyuma geçince kıyamet kopacaktı güya.. 12 senedir bekliyorum şu fantastik olayı :D Ne diyeyim başka umudumu 21 Aralığa bağladım :p:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ptahba: ( Bir an öyle güzel fantastik hayaller kurmuştum ki yorumunu okuduktan sonra tüm hayallerim suya düştü :D ne olurdu sanki accık daha şunun tadını çıkartsaydım :D:p) Yazdıklarına tamamen katılıyorum..Muhtemelen 21 Aralık günü insanlar "aaa bugün kıyamet kopacaktı haniii" diyecekler :p belki bir çoğu hatırlamayacak bile :D Aynı masal 1999 yılında da vardı, milenyuma geçince kıyamet kopacaktı güya.. 12 senedir bekliyorum şu fantastik olayı :D Ne diyeyim başka umudumu 21 Aralığa bağladım :p:D

 

o zaman sizide hayalkırıklığına uğratmayalım :) Aslında bu olaya tamamen yanlış yaklaşıyorlar zira temel bilimden birhaber insanlar halbuki çok daha akla yatkın teoriler geliştirilebilinir. Örneğin;

 

Yellowstone hemen herkes Amerikadaki yellowstone ulusal parkını duymuştur. Acaba kaçımız yellowstone'nun aslında hala aktif (sönmemiş) bir süper volkan (yanardağ) olduğunu biliyoruz? Ve bu süper volkan aktif olduğundan patlayabilir. Bilim insanlarının çalışmalarına göre yellowtone patlarsa eğer 1000 kübik kilometre magma tabakasını atmosfere fırlatacak peki bu nedemek? Neredeyse tüm Amerika kıtası merkezin 3500 kimlometre çapında 30 cm. kalınlığında olmak üzere giderek incelen yine de güneşin geçişine izin vermeyecek kalınlıkta bir kül tabakası atmosfere salınacak demek. Ama burada bitmiyor bu büyüklükte bir patlama dünyadaki belirli fay hatlarında büyük streslere sebep olacak, yüzeye çıkan büyük miktarda magma da tektonik plakaların arasının boşalmasına sebep olacak. Bu arada bu tektonik hareket dünyadaki belirli başlı yanardağları tetikleme potansiyeline sahip olacaktır kısaca amerika kıtasında Denson, yellowstone, cascade, chinameca, chinco vs. ile avrupada etna vezüv gibi volkanları (active volcano's of the world diye aratın tam liste var) tetikleyip patlattığını düşünün, dünya karanlığa gömülecek, insanlığın en az yarısı yokolacak, hayvanların büyük kısmı yokolacak, güneş geçirgenliği düştüğünden karanlık olacak, ekinler olumsuz etkilenecek, dünya ısınacak (sera etkisi), su kaynakları kirlenecek demektir. İşte size saçma sapan bir foton kuşağı zırvasından çok daha akla yatkın bir teori. Olabilir mi? Çok çok zor bir ihtimal yani mükemmel bir volkan-deprem fırtınası ama çok çok düşük ihtimalde olsa olabilir. Bu dünya çapında bir katastrofiye sebep olabilir.

 

Bari bu tip biraz akıl gerektiren komplo teorileri kursak bilimin tadına varsak. Foton kuşağıymış evet hatta yeşil uzaylılar gelip ellerindeki lazer silahları ile dünyamızı işgal edecekler. :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
valla daha detaylı bilgiyi bilemiyeceğim ama diyelimki bu oldu hani bir an tüm bilimsel olguları eğitimimi hepsini birkenara bırakıyorum ve diyelim ki oldu ve 2. madde gerçekleşti yani tüm elektrik bazlı herşey durdu ve insanların %10'u ölebilir öyle mi?

 

Bunu yazan ve inanan tüm dostlarım arkadaşlarım bilmemek değil öğrenmemek ayıp, insan vücudu elekto kimyasal bir makinadır yani kimyasal tepkimeler ile elektrik üretir tıplı pil gibi akü gibi. Şimdi eğer 21 aralıkta herşey duracaksa o zaman piller ve aküler ve jeneratörler çalışacaktır yani mutlak karanlık durma vs. söz konusu değil, bu arada nükleer santraller çalışacak, dünya dönmeyi durdurmayacağından (ne olur dünya dönmeyecek falan demeyin) demek ki rüzgar ve dalgalar da durmayacak yani rüzgar santralleri ile hidroelektrik santraller çakışacak.

 

Ha yok bunlar olmayacak, kimyasalk tepkimeler gerçekleşmeyecek diyorsanız ki hani bu münzeviler diyor ya o zaman insanların HEPSİ sevgili arkadaşlar ama HEPSİ ÖLÜR! ZİRA İNSAN VÜCUDU KİMYASAL REAKSİYON İLE ELEKTRİK ÜRETEN VE BU ŞEKİLDE VAROLAN BİR ORGANİZMADIR!

 

Allahaşkına bunu anlayın artık!

 

Galaksinin merkezinden geçecek galaksi sistemi saçmalığına girmedim bile

Belki de insanların (ya da genel olarak bütün canlıların) canlı kalmasını sağlayan tek şey elektrokimyasal tepkimeler değildir? Ya da bu "sıfır noktasındaki" enerji herneyse, sadece elektrikli aletleri hedef alan birşeydir? Çok düzmantık düşünmemek gerek, daha evrenin %96'sının neyden yapıldığını bile bilmiyoruz, elimizde sadece teoriler var... Daha 50 yıl önce yapılamaz denen şeyleri yaptık ya da herkesin güldüğü teorileri kanıtladık... Birşeyi düşenebiliyorsanız, onu yapabilirsiniz.

 

Bu arada "21 aralıkta herşey değişecek" diyenlerden değilim ama herşeyi ihtimal dahilinde tutan bir insanım. İmkansız diye birşey yoktur.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ama herşey duracak hiç ışık olmayacak diyor yani piller ve aküler çalışmayacak demektir bu. Piller ve aküler elektro kimyasal tepkime ile enerji üretirler, insan vücudu da öyle üstelik evet insan vücudu ancak bu sayede hayatta kalabilir en basitinden elektrik yoksa beyin nöronları arasında etkileşim ve haberleşme yok demektir o zaman bir mucize eseri hayatta kalsak bile beyinsiz yaratıklara döneceğiz. Burda belki diye birşey yok elektrik yoksa hayat yok arkadaşım.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 Aralıkta bir şeyler bekleyeceğim ama 2000 yılının ''milenyum çağı'' saçmalıklarını da unutmayalım arkadaşlar :D

Binlerce insan Taksim de geri saymıştı uzaylılar gelecekmiş yeni bir dünya düzeni kurulacakmış falan diye...

Aradan 12 yıl geçti ne oldu o da tarihe karıştı.

Yakında bu senaryoları da okur güleriz hep beraber....

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
ama herşey duracak hiç ışık olmayacak diyor yani piller ve aküler çalışmayacak demektir bu. Piller ve aküler elektro kimyasal tepkime ile enerji üretirler, insan vücudu da öyle üstelik evet insan vücudu ancak bu sayede hayatta kalabilir en basitinden elektrik yoksa beyin nöronları arasında etkileşim ve haberleşme yok demektir o zaman bir mucize eseri hayatta kalsak bile beyinsiz yaratıklara döneceğiz. Burda belki diye birşey yok elektrik yoksa hayat yok arkadaşım.

 

Şuandaki bilim seviyesi bunu böyle biliyor olabilir. Eskiden de insanlar dünyanın düz olduğuna inanıyorlardı, çünkü bir insanın gözünden sahiden de düz olarak gözükür dünya, ama bu düz olduğu anlamına gelmez.

 

Senin şuanki bakış açına göre bu imkansız olabilir, ama bu imkansız olduğu anlamına da gelmez. Hele ki evrenden söz ediyorsak "olmaz öyle şey" deyip kesitirip atmak son derece absürt, çünkü evren sonsuzdur ve sonsuzlukta herşey olabilir.

 

İnsanlarla pillerin aynı şeyler olmadığını eminim biliyorsundur. Mesela belli genetikteki kişileri hedef alan biyolojik bombalar varken aynı şey neden elektronik aletlerle insan ayrımı için yapılamasın?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yok anlatamıyorum bakın insan beyni nöronların kurduğu bağlar sayesinde işlev görür, hatırlar, veri kaydeder geri çağırır tüm bunları elektrik ile yapar bu elektrikte kimyasal reaksiyon sonucu ortaya çıkar nöronlar elektrik impulsları ile haberleşirler. Bu yeni bir teknoloji buluruz demek değil fizyolojimiz bu arkadaşım bu silikon çipler yerine atom tabanlı çipler buluruz dersin sana katılırım elbette gelişim durmaz ama insan bedeni bu şekilde çalışıyor bu ölçüldü incelendi nasıl artık dünyanın yuvarlak olduğunu biliyorsak insan vücudunun bir dinamo olduğunu biliyoruz. Sen bu elektriği alamazsın bunun evrenin sonsuzluğu ile ne alakası olabilir rica ederim. Evren sonsuz eee yani evren sonsuzda (ki değil evrenin sınırları var ve büyüdüğü ispatlanmıştır. Çok büyük evet sonsuz hayır) bu insanın fiztolojik özelliklerini mi değiştiriyor? Anlamak mümkün değil çıkış noktanızı. Yani bir anda 21 aralıkta dna bazlı dev bir değişim gerçekleşip farklı işleyen organizmalar haline dönmeyeceğiz.

 

Onu bunu bırakalımda size bir beyin cimnastiği, diyelim insanlık hemen hemen yok oldu (mesela 3. dünya savaşı medeniyeti bitirdi) ve yeni bir uygarlık tekrar serpilmeye başladı, derken türkiyede yapılan kazılarda mesela bir astroloji haritası bulundu ve bu harita yıldız dizilimlerini diyelimki 2500 yılına kadar yapıyor. Yeni uygarlık şuna mı inanacak "hmm kazılarda bulduğumuz bu yıldız dizilimlerine göre eski zamanda yşamış antik Türkler dünyanın sonunun bundan 25 yıl sonra geleceğini hesaplamışlar çünkü orda harita duruyor demek ki kıyamet kopacak"

 

İşte bizim yaptığımız bu kadar sözüm meclisten dışarı safça bir inanış. Yetmiyor bu saçmalığı desteklemek için yok foton kuşağı yok evrenin merkezi salla dur yapmışız. Arkadaşım NASA bile illallah demiş durumda bu saçmalıktan. Hakkaten ilallah.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
ama herşey duracak hiç ışık olmayacak diyor yani piller ve aküler çalışmayacak demektir bu. Piller ve aküler elektro kimyasal tepkime ile enerji üretirler, insan vücudu da öyle üstelik evet insan vücudu ancak bu sayede hayatta kalabilir en basitinden elektrik yoksa beyin nöronları arasında etkileşim ve haberleşme yok demektir o zaman bir mucize eseri hayatta kalsak bile beyinsiz yaratıklara döneceğiz. Burda belki diye birşey yok elektrik yoksa hayat yok arkadaşım.
peki kardeşim söyle veya açıkla bana Hz.Adem döneminde elektrik vs.. yoktu insanlık nasıl gelişti beyin çalışmasaydı geliştirme gibi şey olmazdı ama o zamanla şimdiki zaman arasında çok fark var. sen çok kesin konuşuyosun. ha bende 21 aralıkta bişi olucak demiyorum ama bu kadar kesin konuşman yanlış... aaaallii tarafından düzenlendi
yanlış yazım
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
peki kardeşim söyle veya açıkla bana Hz.Adem döneminde elektrik vs.. yoktu insanlık nasıl gelişti beyin çalışmasaydı geliştirme gibi şey olmazdı ama o zamanla şimdiki zaman arasında çok fark var. sen çok kesin konuşuyosun. ha bende 21 aralıkta bişi olucak demiyorum ama bu kadar kesin konuşman yanlış...

Elektrik hep vardı. Sadece biz kullanmayı yeni öğrendik :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
yok anlatamıyorum bakın insan beyni nöronların kurduğu bağlar sayesinde işlev görür, hatırlar, veri kaydeder geri çağırır tüm bunları elektrik ile yapar bu elektrikte kimyasal reaksiyon sonucu ortaya çıkar nöronlar elektrik impulsları ile haberleşirler. Bu yeni bir teknoloji buluruz demek değil fizyolojimiz bu arkadaşım bu silikon çipler yerine atom tabanlı çipler buluruz dersin sana katılırım elbette gelişim durmaz ama insan bedeni bu şekilde çalışıyor bu ölçüldü incelendi nasıl artık dünyanın yuvarlak olduğunu biliyorsak insan vücudunun bir dinamo olduğunu biliyoruz. Sen bu elektriği alamazsın bunun evrenin sonsuzluğu ile ne alakası olabilir rica ederim. Evren sonsuz eee yani evren sonsuzda (ki değil evrenin sınırları var ve büyüdüğü ispatlanmıştır. Çok büyük evet sonsuz hayır) bu insanın fiztolojik özelliklerini mi değiştiriyor? Anlamak mümkün değil çıkış noktanızı. Yani bir anda 21 aralıkta dna bazlı dev bir değişim gerçekleşip farklı işleyen organizmalar haline dönmeyeceğiz.

 

Onu bunu bırakalımda size bir beyin cimnastiği, diyelim insanlık hemen hemen yok oldu (mesela 3. dünya savaşı medeniyeti bitirdi) ve yeni bir uygarlık tekrar serpilmeye başladı, derken türkiyede yapılan kazılarda mesela bir astroloji haritası bulundu ve bu harita yıldız dizilimlerini diyelimki 2500 yılına kadar yapıyor. Yeni uygarlık şuna mı inanacak "hmm kazılarda bulduğumuz bu yıldız dizilimlerine göre eski zamanda yşamış antik Türkler dünyanın sonunun bundan 25 yıl sonra geleceğini hesaplamışlar çünkü orda harita duruyor demek ki kıyamet kopacak"

 

İşte bizim yaptığımız bu kadar sözüm meclisten dışarı safça bir inanış. Yetmiyor bu saçmalığı desteklemek için yok foton kuşağı yok evrenin merkezi salla dur yapmışız. Arkadaşım NASA bile illallah demiş durumda bu saçmalıktan. Hakkaten ilallah.

Anlattıklarının hepsini biliyordum zaten, büyük ihtimalle foton kuşağına inanan çoğu insan da biliyordur. Ama sen öyle bir anlatıyorsun ki, sanki insanlık bilimde gelinebilecek en son noktaya gelmiş, evrenin bütün sırlarını çözmüş de böyle birşey olanaksızmış gibi. Yine tekrar ediyorum, foton kuşağına inanmıyorum, ama "olamaz" da demiyorum. Herşey olabilir.

Sürekli büyüyen birşeyin nasıl sınırları olabilir. Ben bunu yazarken bile genişleyen birşeyin sınırları olamaz, dolayısıyla sonsuzdur.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bunun bilimde gelinen noktayla ne alakası var sorabilirmiyim? Hadi gelin bir beyin egzersizi yapalım. Tıpta virüslerin ve bakterilerin varlığı ve bunların insanı hasta ettiği;

 

1674 yılında Anton van Leewonhuek ilk bakteri gözlemini yapmış ancak lois pasteur ve robert koch bunların hastalığa neden olabileceğini 1880 yılında ortaya atmışlardır, 1886 yılında jon Buist ise virüslerin varlığını ispatlamıştır.

 

şimdi sorarım size bakteri ve virüslerin varlığından şüphe ediyormusunuz? Hayır muhtemelen peki bir soru daha 1886 yılında sizin deyiminiz ile bilimde gelinebilecek en son noktadamıydık yani?

 

İnsan beyni bu iekilde çalışıyor nokta bu kadar basit. Virüsler var bu kadar basit. Bunu artık biliyor olmamız bilimde son noktada olduğumuz anlamına gelmez açıkçası bunu gerektirmezde. Yani sizin mantığınıza göre bilme son noktada olmadığından (neyse o son nokta bilmemize imkan yok) yarın virüsler ve bakteriler (kimi bakteriler) insanları hasta etmiyor denebilir yani. O zaman aynı sizin gibi ben bir tartışma esnasında bilim son noktadamı ne biliyorsunuz virüslerin hastalık sebebi olduğunu dersem geçti tıp doktoru arkadaşlarımı lise mezunu arkadaşlarım bile beni tefe koyar arkadaşım. Aynı şekilde beyin nöron sinapslar ile yani elektrik iletimi ile çalışır, sinirlerimiz verileri bu şekilde beyne taşır beyin uzuvlarımıza elektrik ile emir verir bunu bilmek için bilimde son noktada olmanın gereği yok.

 

Foton kuşağı konusu NASA ve muhtelif biliminsanları tarafından zaten saçmalık diye nitelendiriliyor. Hatırlayın 2000'li yıllarda foton moton yoktu ne vardı? Nibiru veya Gezegen X o zamanlardada NASA yırttı kendini yok böyle bir gezegen diye 21 aralıkta dünyamıza bir gezegen çarpmayacak dedi millet dinlemedi e ne oldu böyle bir gezegen yok zaten olaydı şu anda çıplak gözle bile görebiliyor olurduk. Eh bu aptallık çürüyünce ne oldu gelsin foton kuşakları yok giden elektrikler yok dünya karanlığı bu da olmayacak, olmayacak çünkü SAÇMALIK! Merak ediyorum 22 aralıkta ne diyecek insanlar neler saçmalayacaklar.

 

Evren konusuna gelince bir konuda hakkınızı teslim etmeliyim evrenin görebildiğimiz sınırı görme gücümüz ile değil zaman ile ilgili bir durum. Şu anda 14 milyar ışık yılı çaplı bir mesafeyi görebiliyoruz çünkü daha eskiden gelen ve teleskoplarımıza ulaşan bir ışık kaynağı yok. Ancak galaksi sistemlerinin yavaşça birbirinden uzaklaştığı ispatlanmış yani evren büyüyor demektir. Bilimde sonsuz yoktur sınırları olmayan birşey büyüyemez ha evren sonsuza gidiyor diyebilirmiyiz evet diyebiliriz ve bilimsel bir önerme olur zira büyümenin ne zaman duracağını hatta durup durmayacağını bilmiyoruz.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...