Jump to content

Geyik


Nora

Önerilen Mesajlar

esasında ben şimdi dedimki,buraya bişeyler yazarsam,önce NORA ve VHERCLE ikinci CANCANAN gelirler dedim.

ve yanılmadım,sizi baş geyikler ilan ediyorum.

tabi benden sonra,canlarım benim.

bugün geyik yapamadım ya ölürdüm şurada iki laf etmeseydim :biggrin:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ALINTI(Nora @ 4 09 2006, 23:23 ) 8013[/snapback]

Eftalya avatar değişmiş hayırlı olsun bi an tanımadım ilk gördüğümde :biggrin: çok alışmışım diğerine
[/b]


sende yeniliklere açık olsan iyi olur.avatarında ki o göz gözlerimi yoruyor,pörtlek pörtlek heh işte aynı böööle :woot:

illede göz olsun diyosan ben bulayım sana :biggrin:
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ALINTI(Nora @ 4 09 2006, 23:40 ) 8026[/snapback]

Sen iste hiç kırar mıyım :punish2:
avatar diyosun göz diyosun gözümü yoruyo diyosun.... yaw değiştireyim dedim sonra kıyamadım alıştım diye bakınıyom ama uygun geleni şapıcam :biggrin:
[/b]


en kısa zamanda şaaap olmuyo böle,senin yazılarını okurken gözüm avatar ına kayıyor ben de gözümü açma ihtiyacı duyuyorum,açıyorum da nitekim :biggrin:

vhercle,soluna vuruyorum sanıyordum,sol dan kastın sağ tarafınsa,sağ tarafa tokat atan smile icaat olmadı daha be canım.sen sağ ını dönüver bi zahmet :biggrin: Hadi bana ALLAH Tekrar rahatlık versin
beni tutmayın uyuycam :mad:
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ALINTI(vhercle @ 4 09 2006, 23:41 ) 8027[/snapback]

ohh valla ilaç gibi geldi önceleri kötü oluyodum ama alıştırdın şimdi yemeden duramıyom
zahmet olmazsa sol tarafada vur
[/b]


şu yazdığını konuyu takip etmeyen biri adına oku.nora nın ne demek istediğini anlarsın :confused:
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ALINTI(Eftalya @ 6 09 2006, 00:51 ) 8767[/snapback]

siber-keşiş bi sorum olacak
yada bir bilen arkadaşımıza..herkesin adı sitenin taaa altında kalın bariz bir şekilde yazarken benimki neden geldiğimden bu yana ince... :blink:

ben valla paranoya olmaya başladım.
[/b]



ben baktım..online kullanıcılar kısmını diyorsan normal görünüyor...

belki sende farklı görünüyor olabilir mi ?

yada başka birşeyden bahsediyorsun...o zaman ben yanlış anladım...

siber_keşiş yok şu anda...

otomatik pilota almış online gözüküyor :biggrin:
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Doğum günün kutlu olsun geyik

      Iyi ki varsın iyi ki tanıdım seni doğum günün kutlu olsun nice senelere güzel insan. Hep var ol hep gülümse. Etrafına saçtığın neşeler seni de bulsun

      , Yer: Gnoxis Cafe

    • Japonların Büyük İlgi Gösterdiği Geyik Böceği

      Japonların büyük ilgi gösterdiği ve Türkiye'de sadece Amanos Dağları'nda yetiştiği bilinen Geyik böceği, Muğla'da ilk defa ortaya çıktı.     BOYU TELEFON ŞARJ CİHAZI KADAR Oturduğu masaya konan Geyik böceği ile ilgili araştırma yapan bir vatandaş, böceğin koruma altında olan ve Japonya'da çok değerli bir böcek olduğunu öğrenince durumu Muğla Gıda tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'ne bildirdi. Geyik böceğinin boyunun yaklaşık telefon şarj cihazı kadar olduğunu söyleyen vatandaş, altı antenl

      , Yer: Bilim & Teknoloji

    • Geyik Dövmesi ve Anlamı

      Genelde dövmelerde aslan, kaplan, yılan gibi kudret veya korkutuculuk timsali şaşalı figürler olur. Ancak farklı bir dövme, Geyik ve özellikle Geyik Kafası dövmelerinin klasik gösterişli figürlerin dışında özel ve farklı bir anlamı vardır.     Geyik, özellikle spiritüalizmde arayışın simgesidir. Geyiğin ormanda hızla zikzaklar çizerek koşturması ve yiyecek arayışı, spiritüel sembolizmde manevi arayış, gerçeğin ve mutlak doğrunun peşinde koşmak olarak gösterilmiştir.   Zaten Güç Hayvanı Geyi

      , Yer: Gothic Dream

    • 10 yıllık geyik.. boogee & pithc..

      Tarih öncesinden kalma bir durum.. elleri görelim.. :rofl:   Devamı olacak bekleyin.. eski geyikler.. eski muabbetler..   http://i.hizliresim.com/7ARjQa.jpg

      , Yer: Gnoxis Cafe

    • Online Oyunlar Hakkında Geyik

      Burada herkes oynadığı oyunlar hakkında bilgi versin ya da geyik yapsın

      , Yer: Oyun

×
×
  • Yeni Oluştur...