Jump to content

disney,astroloji ve da vinci şifresi


fotonkedi

Önerilen Mesajlar

...

"Günümüzdeki Sion Tarikatı'nın ciddi bir vazifesi var. Onların yükü üç kat ağır. (Mason) Kardeşlik Sangreal Belgeleri'ni korumak zorunda. Magdalalı Meryem'in mezarını korumak zorundalar. Ve elbette İsa soyunu yetiştirip korumak zorundalar. Merovengian Hanedanı'ndan günümüze kadar gelen bir kaç soylu üyeyi."

 

- "Merovengianlar'ın sadece iki bağlantısı kaldı: PLANTARD ve SAINT-CLAIR (âileleri). Her iki âile de saklanıyor. Tarikat tarafından korunuyor olmalılar."

- "Kâse hikâyesinin her yerde olduğunu söylediğini biliyorum, ama ben bu gece ilk defa duydum."

- "Kâse hikâyesi her yerde var, ama gizli bir şekilde. Kilise, Magdalalı Meryem'den bahsetmeyi yasakladığında, onun hikâyesi ve önemi daha tedbirli kanallarla gelecek kuşaklara aktarılmalıydı. Mecaz ve semboller içeren kanallarla."

- "Elbette... Sanat..."

- "SON AKŞAM YEMEĞİ... Mükemmel bir örnek... Günümüze kadar gelen pek çok sanat, edebiyat ve müzik eseri gizlice Magdalalı Meryem'le İsa'nın hikâyesini anlatır. Da Vinci, Botticelli, Poussin, Bernini, Mozart ve Victor Hugo'nun yasaklanan kutsal dişinin arandığını fısıldayan çalışmaları... Sir Gawain ve Yeşil Şövalye... Kral Arthur ve Uyuyan Güzel gibi efsâneler Kâse alegorileriydi. Victor Hugo'nun 'Notre Dome'ın Kamburu' ve Mozart'ın 'Sihirli Flüt'ü mason sembolleri Kâse sırlarıyla doludur."

- "Bir kez Kutsal Kâse'yi aramaya başladın mı, her yerde onu görürsün. Resimlerde, müzikte, kitaplarda... hatta çizgi filmlerde, çocuk parklarında, ve sevilen filmlerde,"

diyen Langdon, Mickey Mouse saatini kaldırarak, (çizgi film ustası) Walt Dizney'in, yaptığı işte, hayatı boyunca Kâse hikâyesini gelecek nesillere aktarmaya çalıştığını söyledi. Dizney yaşadığı müddetçe 'modern zamanın Leonardo Da Vinci'si' diye övülmüştü. Leonardo gibi Disney de sanatına gizli mesajlar ve semboller yerleştirmeye bayılırdı. Eğitimli bir simgebilimci, eski Dizney filmlerini seyrederken bir kinâye ve mecaz yağmuruna tutulduğunu hissederdi.

Dizney'in çoğu gizli mesajı din, pagan mitleri ve eziyet gören tanrıça hikâyeleri ile ilgili olurdu. Sinderella, Uyuyan Güzel ve Pamuk Prenses zgibi masalları yeniden ele alması bir tesadüf değildi. Hepsi Kutsal Dişi'nin hapsedilmesini anlatıyordu!..

Ayrıca Pamuk Prenses'teki sembolik elmanın, zehirli elmadan ısırık alan prensesin kendinden geçmesi, Havva'nın Cennet Bahçesi'nden kavulmasına açık bir gönderme olduğunu anlamak, pek de zor değildi!.. Uyuyan Güzel'deki Prenses Aurora ise, şifreli ismi "gül" idi ve onu kötü cadıdan korumak için ormanın derinliklerinde saklanıyordu. Bu, çocuklar için yazılmış bir Kâse hikâyesi idi.

Sanatçılar, Dizney ürünlerine gizli semboller karıştırmaya bayılırlardı. Arslan Kral DVD'sinin bir sahnesini döndurduğunda, Simba'nın başının üstünde uçuşan toz taneciklerinin belirgin bir şekilde SEKS kelimesini oluşturduğu görülüyordu!.. Küçük Denizkızı'ndaki dinî semboller tanrıça ile öylesine özdeşleşiyordu ki, tesâdüf olması mümkün değildi!

Langdon, Küçük Denizkızı'nı ilk gördüğünde, Ariel'in denizin altındaki evindeki resmin, 17. Yüzyıl sanatçılarından George de la Tour'un TÖVBEKÂR MAGDALALI tablosunun aynısı olduğunu, ve tüm dekorun 90 dakika boyunca açıkça İsis'in Havva'nın, balık Tanrıça Pisces'in ve Magdalalı Meryem'in kutsallığına sembolik göndermeler yaptığını farkedince, nefesi kesilmişti. Küçük Denizkızı'na verilen Ariel isminin, kutsal dişiyle güçlü bağları vardı, ve İşaya Kitabı'ndaki 'kuşatma altındaki kutsal şehir' ile aynı anlamdaydı. Ve elbette Küçük Denizkızı'nın dalgalanan kızıl saçları, bir tesâdüf değildi!

Teabing: - "Roma yüzyıllardır Kâse'yi arıyor. Kilise'nin kendisini korumak için işlediği ilk cinâyet te bu değil. Kutsal Kâse'nin beraberindeki belgeler çok tehlikeli ve Kilise onları yıllardır yok etmek istiyor."

Langdon, bu belgeleri elde etmek için Kilise'nin alenen insanları öldürdüğü iddiasını kabullenmekte güçlük çekiyordu. Yeni Papa ve kardinallerin çoğu ile tanışmış olan Langdon, onların asla bir suikast planlamayacak, dinine derinden bağlı adamlar olduklarını biliyordu. (Öyle sanıyordu.)

- "Katolik papazları eğer bu belgelerin sahte olduğuna inanıyorlarsa, onları bulup yok etmek amacıyla neden Tarikat üyelerini öldürsünler?"

- "Roma'daki papazların imânı çok kuvvetli. Ama dünyanın geri kalanı?.. Kesin itikat sahibi olmayanlara ne olacak?.. Kilise skandallarına bakıp kendi papazlarının çocuklara cinsel tâciz yaptığını saklamak için yalan söyleyen bu adamlar kim oluyor da, İsa hakkında gerçeği konuştuklarını iddia ediyor, diyenlere ne olacak?.. Belgeler ortaya çıkarsa, sana ne olacağını söyleyeyim: Vatikan 2000 yıllık tarihinde (ASLINDA 1700) görülmemiş bir inanç kriziyle karşılaşacak!"

- "Ama Tarikat Sangreal Belgeleri'ni gizli tutuyor. Kilise'ye tehdit oluşturmuyor ki!"

- "Kilise ile Tarikat arasında yıllardır sözlü bir anlaşma vardı. Kilise Tarikat'a (eskiden yaptığı gibi) saldırmayacak, Tarikat ta Sangreal Belgeleri'ni gizli tutacaktı... Ama Tarikat tarihinin bir bölümünde, sırrı açıklamak için yapılan bir plan hep vardır. O gün geldiğinde, (Mason) Kardeşlik, sessizlik yeminini bozmayı, ve Sangreal Belgeleri'ni dünyaya açıklayıp İsa Mesih'in gerçek hikâyesini haykırarak zafere ulaşmayı planlamıştır."

- "Siz bu günün yaklaştığını mı düşünüyorsunuz?"

- "Yakın zaman önce 1000 yıl sona erdi. Onunla birlikte 2000 yıllık Balık Burcu Çağı (Mesih'in burcu) da kapandı. Herhangi bir astroloji simgebilimcisinin söyleyebileceği gibi, Balık Burcu'na göre, insana ne yapılması gerektiği Yuksek Makamlar'ca söylenmelidir, çünkü insan kendisi için neyin iyi olduğunu düşünme yeteneğine sahip değildir. Dolayısiyle hararetli bir din devri yaşanmıştır... Fakat şimdi, Kova Burcu Çağı'na giriyoruz. Bu burca göre, insan gerçeği öğrenecek ve kendi adına düşünme yeteneğine sahip olacaktır. Aradaki ideolojik değişim çok büyük... ve gerçekleşmeye başladı... Ve inan bana, Kilise, Kutsal Kâse'yi bulursa, onu yok edecek! Beraberinde belgeleri... ve Magdalalı Meryem'in kalıntılarını!.. "

(DA VİNCİ ŞİFRESİ, 5. Basım, Sf. 270-298) *angelfire

--------------------

WALT DİSNEY’İN GİZEMLİ YÜZÜ

http://www.astroset.com/bireysel_gelisim/ezoterizm/images/a9.JPG Dan Brown DA VİNCİ ŞİFRESİ adlı romanında, Walt Disney’in gizemli yönlerinden söz ediyor. Romanın ana fikri olan ‘Kutsal Kase’yi anlatırken, günümüze kadar gelen pek çok sanat, edebiyat ve müzik eserinin gizlice Magdala’lı Meryem’le İsa’nın hikayesini anlattığından söz ediyor.

Da Vinci, Boticelli, Poussin, Bernini, Mozart ve Viktor Hugo’nun yasaklanan kutsal dişinin arandığını fısıldadıklarından da söz ederken; Sir Gawaine Yeşil Şövalye, Kral Arthur ve Uyuyan Güzel gibi efsanelerin kase alegorileri olduğu konusunda oldukça iddialı. Viktor Hugo’nun Notre Dame ’ın Kamburu e Mozart’ın Sihirli flütü, Mason sembolleri de yine Kase sırlarıyla dolu…

Dan Brown’a göre, Walt Disney’in tüm yaşamındaki çizgi filmlerinde satır aralarında Kase öyküsünü gelecek nesillere aktarmaya çalışmış. Disney bu nedenle, modern zamanın Leonardo da Vinci’si diye övülmüş. Her iki sanatçı da yaşadıkları zamanın ötesine taşan birer sanatçı, gizli cemiyet üyeleri ve en önemlisi şakacı insanlar. Leonardo gibi Walt Disney’de sanatına gizli mesajlar ve semboller yerleştirmeye çok seven bir gizemci…

Eğitimli simge bilimci gözüyle Walt Disney

http://www.astroset.com/bireysel_gelisim/ezoterizm/images/a11.JPG Eğitimli bir simge bilimci, eski Disney filmlerini seyrederken bir sembol ve mecaz yağmuruna tutulduğunu hissedebilir diyen Dan Brown açıklamalarını romanının kahramanı Robert Langdon’un ağzından şöyle anlatıyor:

Disney’in çoğu gizli mesajı din, pagan mitleri ve eziyet gören tanrıça öyküleriyle ilgili olurdu. Disney’in Sindrella, Uyuyan Güzel ve Pamuk Prenses gibi masalları yeniden ele alması bir tesadüf değildi. Hepsi de kutsal dişinin hapsedilmesini anlatıyordu. Ayrıca Pamuk Prenses’teki sembolik elmanın (zehirli elmadan ısırık alan prensesin kendinden geçmesi) Hava’nın Cennet Bahçesi’nden kovulmasına açık bir gönderme olduğunu anlamak pek de zor değildi.

http://www.astroset.com/bireysel_gelisim/ezoterizm/images/a10.JPG Gül Sembolü

Uyuyan Güzel’deki Prenses Auroranın ise, şifreli ismi “Gül” idi ve onu kötü cadıdan korumak için ormanın derinliklerinde saklanıyordu. Bu çocuklar için yazılmış bir Kase öyküsüydü.

Disney’in şirket imajına karşın, çalışanlarının eğlenceli bir yanı vardı ve sanatçılar Disney ürünlerine gizli semboller karıştırmaya bayılırlardı. Langdon öğrencilerinden birinin aslan Kral DVD’sini sınıfa getirdiği günü unutamıyordu. Küçük Denizkızı’ndaki dini semboller tanrıça ile öylesine özdeşleşiyordu ki, tesadüf olması mümkün değildi.

Langdon, Küçük Denizkızı’nı ilk gördüğünde, Ariel’in denizin altındaki elindeki resmin, on yedinci yüzyıl sanatçılarından George de la Tour’un Tövbekar Magdalalı Meryem’e hürmeten yapılmış ünlü bir tablosunun aynısı olduğunu ve tüm dekorun doksan dakika boyunca açıkça İsis’in, Hava’nın, balık tanrıça Pisces’ın ve tekrar tekrar Magdalalı Meryem’in kutsallığına sembolik göndermeler yaptığını fark edince nefesi kesilmişti.

Küçük Denizkızı’na erilen Ariel isminin kutsal dişiyle güçlü bağları ardı ve İşaya Kitabı’ndaki “kuşatma altındaki Kutsal Şehir” ile aynı anlamdaydı. Ve elbette Küçük Denizkızı’nın dalgalanan kızıl saçları bir tesadüf değildi…

İşte Walt Disney’in gizemli öteki yüzü…

Disney filmlerindeki bu gizli sembolleri anlamaya çalışarak, onları seyretmek oldukça heyecan verici…

 

 

*astroset

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...