Jump to content

Keki nasıl Alırsınız?


smother

Önerilen Mesajlar

Kekin nasıl alınması gerektiğini bilmiyorum o yüzden sonuçları sormayın :D olabildiğince manyak, anlamsız, saçma, komik, sarkastik çözümü bulana karma vericem :D

yalnız bi kural var, resimle göstermek zorundasınız.

iyi şanslar :devil:

http://i33.tinypic.com/4uz5tl.jpg

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

cubuga nasıl tutuncaksınki :D cubuk cok asagıda duruyor ve dümdüz köşeli tutabilecek bi yer bile yok :D bende şöyle bişey yaparım, yavasca giderim benim oldugum kısımdaki duvardan asagı dogru kayarım, ortadaki duvarı gececek kadar aşağı kaydıktan sonra karsı duvara zıplarım tabiki tutabilme imkanım yok o yüzden karşı duvara zıpladıktan sonra bir kez daha kendimi iterek yine zıplarım ortadaki duvara gelirim ve yne zıplarım kekin ordayım :D yani böyle bişe :D yada o ters duran duvarı tam tersine ceviririm :D duvarın üstünden zıplar karsya gecer alrım. yada duvarı yan yatırırım :D ohooo

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Saatlerce bekler, karşıya geçmek için uygun bir yol bulmaya çalışırım.Geçen saatler sonunda hiçbir şey bulamam, bu sırada açık havada uzun süre beklemiş olan kek de bayatlama başlar.Giderek beni daha az cezbeden bayat bir kek için hayatımı tehlikeye atmaktan vazgeçerim.Geri dönüp, adam gibi bir pastahaneye giderim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
philadelphia_f

a duvar/çubuk/b duvar diye ayıralım;

hızla koşup koşup koşup çubuğa toslar o çubuk onu biraz aşşağıya iterek geldiği a duvarına toslatır o duvarda karşıdaki b duvarına hoba.. o duvarda karşı duvara toslatıcak ya bizimkide kollarını yukarı kaldırarak çubuğa yapışır tırmanır tırmanır ve b duvarına iniş yapar, aptalllığa bak :rofl:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlar Çizimlerle gösterirseniz inanın daha eğlenceli olur ;)

smother sen icat ettin bunu dımı :D :D :D

 

Hayır ama icat ettiğim başka şeyler var onları postalıcam :D

 

Herneyse işte benim çözümlerim:

 

http://i37.tinypic.com/ht74sl.jpg

 

http://i37.tinypic.com/15eajq9.jpg

 

@SERPENTINE

 

o roketle duvarı delseydin daha yaratıcı olabilirdi :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://img121.imageshack.us/img121/5756/69750676.png

 

gerçekten güzel cevaplar da olmasına rağmen...ben bu cevabı beğendim.. ve karmamı verdim..:thumbsup:

 

ne kasıcam kendimi.. gider başka bir kek satın alırım... roket, lazer... bilmem ne.. onlara harcanacak parayla kaç kek alınır.. haberiniz var mı??:rolleyes:

bir de dipsiz kuyuya düşme tehlikesi var.. tabi spiderman gibi özellikleriniz yoksa.. bilmem lazım mı ne olabileceğini anlatmaya...???? alnımda Niyazi mi yazıyor??

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi ben dayanamıyorum yorum yapıcam xD Matrix olayını gördüğüm anda düşüyordum gülmekten abi ne kadar harika birşeydir o ya xD duvar aslıdna yok :D birde portal muhabbeti süper olmuş :) birde orda 1 duvar varken 2 yapılmış ve uçak gidiyor ince ve muhteşem bi espiri olmuş :D

 

Benim çözümde bu xD

 

http://img695.imageshack.us/img695/5978/4uz5tl.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...