Jump to content

Paylaş bizimle :)


alev

Önerilen Mesajlar

Başından geçen en mutlu,seni en çok sevindiren bir olayı,başından geçen seni en çok üzen,en çok inciten,kendini çok kötü hissettiğin olayı,seni çok heyecanlandıran,seni en çok değiştiren yada seni en çok hayttan soğutan yada hayata bağlayan bir kaç olayını yaz yani tüm gnoxisle paylaş;):):)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

işyerinden bir büyük, beni arkadaşlarımın yanında tehdit etmişti soruşturma açtırırım diye. Günlerce arkadaşlarımın yüzüne bakamamıştım. Tabii korkunç beddua ettim kendisine ve başına gelenlerden dolayı da, eğer ben sebep olduysam, hiç mi hiç pişman değilim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İyi anılarım da var tabii:)mesela bugün çok güzel geçti aslında:)dersan sınavım çok güzel geçti , sonra arkadaşlarda dolaştık , parkta çocuklar gibi oyun oynadık:)salıncak bindik kaykaydan kaydık lunaparka gittik:)

Çocuk olmayı gerçekten özlemişim:)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
öncelikle blueboy ve attart sizin adınıza çok üzüldüm ve paylaşma inceliği gösterdiğiniz içinde çok teşekkürler:)umarım çok iyi bir anınızda vardır:)

 

Ben teşekkür ederim alevciğim. İyi ki sordun anılarımın genelde sıkıcı ve sinirli olduğunu anladım. İyi bir anım var mı hatırlamakta zorlandım ama neyse aklıma geldi hemen yazayım. Yeterlik sınavında hocaların bana "Nasılsa başaracağını biliyoruz ama bunlar formalite" demeleriydi. Biraz işkolik olduğumdan iş hayatından geldi iki örnek.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ölüme niyet ettiğim uzun bi zaman daha doğrusu hayata sevgi pencerelerimi açmadığım bi zaman diliminde kız kardeşimin abla bir bardak su getirirmisin lafı üzerine niyetimden vazgeçip saçmalama kızım hala yaşaman için sana ihtiyacı olan insanlar var diip vazgeçtim..bir daha da asla hayata boyun eymedim..teşekkürler kardeşim teşekkürler hayat teşekkürler sevgi enerjisi....:)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
ölüme niyet ettiğim uzun bi zaman daha doğrusu hayata sevgi pencerelerimi açmadığım bi zaman diliminde kız kardeşimin abla bir bardak su getirirmisin lafı üzerine niyetimden vazgeçip saçmalama kızım hala yaşaman için sana ihtiyacı olan insanlar var diip vazgeçtim..bir daha da asla hayata boyun eymedim..teşekkürler kardeşim teşekkürler hayat teşekkürler sevgi enerjisi....:)

 

çok güzelmiş tenrikler umarım bende yakında senin gibi düşünebilirimm:)aslında yavaş yavaş gnoxiste hayat buluyorum ama hadi hayırlısı:)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
:D:Ddesene mükemmel ve özlenen bir günmüş çok güzel ya sevindim keşke bende yaşayabilsem ama sanırım benden gerçektende geçti artık:(

 

Profilde yazdığın yaşın doğruysa hayatının en güzel dönemindesin. Gençliğin ve hayatın tadını çıkarmak kıymetini bilmek lazım. Çünkü ilerde pişman olunuyor.

 

Son anda büyük bir hatadan dönmene de sevindim sevgisu

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

inan bana hayatta hiçbirimiz rahat diiliz..ve başımız gelen herşey seni biras daha bağlamalı hayata..delice tutunmalısın sıkıca o ittikçe sen tutlmalısın..bi gör o zaman ne lezetli geliyor aldığın soluk gülüş bakış...bende hayata pabuç bırakacak göz yok valla ağlarken nanik çıkarır hayata kahkahamı da basarım...oyunu kuralına göre oyna sadecee:thumbsup:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yaa evet yaa doğru ben güçlü biriyim istediğimi alırım ve çabuk pes etmem çok teşekkürler arkadaşlar sizi çok seviyorum artık bende hayattan zevk alanlardanımmm sizi seviyorumm iyiki varsınızz:):)artık değişiyorumm

--------------------

yaa zaten beni asıl mutsuz eden insanlardı insanlığını kaybetmiş insanlardı ama artık beni yıldıramazlar:thumbsup:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...