Jump to content

En Sevdiğiniz Korku Filmi ?


schizophrana

En sevdiğiniz ve sizi korkutan korku filmi hangisi ?  

658 üye oy kullandı

  1. 1. En sevdiğiniz ve sizi korkutan korku filmi hangisi ?

    • Şeytan / The Exorcist
    • Kehanet / Omen
    • Şeytanın Ölüsü / Evil Dead
    • Rosemary'nin Bebeği / Rosemary's Baby
    • Halka / Ring
    • Garez / Grudge
    • Elm Sokağı'nda Kabus / The Nightmare On Elm Street
    • 13. Cuma / Friday 13
    • Teksas Katliamı / Texas Chainsaw Massacre
    • Cinnet / Shinning
    • Dracula / Bram Stroker's Dracula
    • Yaşayan Ölüler Serisi / Romero's Living Dead
    • Vampirle Görüşme / İnterview With The Vampire
    • Suspiria / Dario Argento's Suspiria
    • O / iT ( Stephen King )
    • Lanetli Tepe / House On Haunted Hill
    • Halloween Serisi / Michael Myers
    • Testere Serisi / SaW
    • Şeytan çarpması / Exorcism Of Emily Rose
    • 28 Gün Sonra / 28 Days later


Önerilen Mesajlar

paranormal activity tek geçer.. tavsiye edilir.(amerikalı uzmanlar filmin tek kişi yani yanlız izlenmesinin sakıncalı ve zararlı olduğunu söylemişler ama tavsiyem tek başınıza karanlık ta izlemeniz korkmak için alıyorsunuz sonuçta:)...

 

Şahsen o film çok abartılıyor.

Tek başıma izledim ve izlerken güldüm bile.

Hiç etkileyici gelmedi.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

en salakça korku filmlerinden bile tırsıyorum ben ya şaka gibi. hiç sevmiyorum. birde korku filmi izleyenlerde ben hayatta korkmam tribi var onuda hep trip oalrak algılamak istiyorum. adı üstünde korku filmi abi korkulur bundan yani. bence korku filmlerinden hiç etkilenmiyorum diyenler atıyor biraz:D en azından atıyor olsunlar abi nedir yani gece tek başına aynaları izleyip etkilenmiyorsa korkmuyorsa bi sorun vardır:D benim kadar korkmak normal değil tabi ama:D hiç korkmamak da normal değil. boynuzsuz la bi film izlemiştik adını unuttum darladı beni korku filmine girelim diye. girdik salondada birtek ikimiz varız.... araya girince çıkalım dedik filmden baktık betimiz benzimiz attı. çıkamadık kapıları kitlemiş beyin özürlü salon görevlisi kimse. abi zaten çok etkileniyorum bide şaka gibi kitli kalma psikolojisinede girdik içerde. allahtan ikinci yarısında filmin taş gibi sarışın bi herif vardı da onun için filmi adam odaklı izledim. sonrada zaten adam katilmi çıktı neydi. hala korkuyorum aklıma gelince:D takriben 1 buçuk 2 ay falan rahat uyku uyuyamadım ben.:D ne saçma bir film. ne saçma bir işgence biçimidir ya 2 saat orda işgence çektik yetmedi kaç gece ışıklar açık uyudum:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya İnsanlar Bu İsden Para Kazanip Hayatini Yasarken Ben Oturdugum Yerde Korkamiyorum Malesef :D

 

Gercege Cok Yakin Bir Korku Filmi İzlemisdim Adi Aklima Gelmiyor :D

 

Mütis Bir Sahnesi Vardi Gece Kiz Patika Yolda İlerlerken Ormanlik Alandaki Kayanin Üstünde Oturan Beyaz Suratli Garip Bir Yaratik Kiza Doru Döndü Ve Bakdi Yavasca

 

Sahneyi görmek Lazim Anlamak İcin

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

elm sokağı benim kült filmlerimden cocuklugumuzun filmide dıyebılırım ıyıdır hostur fredii amcam fena hele o tırnakları hıc unutmam o yatakdan tırnagıyla cıkıss sahnesını bende her zaman yatarken yatagın altına bakıyodum hahaha =) şimdide bı farkım yok hem tırsıyorum hem izlemeden duramıyorum

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...