Jump to content

Gaf,Gaf Yine Gaf


boogee

Önerilen Mesajlar

Savaşma Seviş Petek

 

Savaşı istemiyorum tabii ki, beni çok etkiledi. Benim makyaj masrafım var, elbise masrafım var...

(Petek Dinçöz)

 

*******************

 

Coğrafyacı Nefise

 

Muhabir: Nefise, Somali'nin başkenti neresidir?

Nefise Karatay: Bu konuda yorum yapmak istemiyorum!..

 

********************

 

Kont Trakula!

 

Metin Uca: Bir örümcek türü?

İsmet Badem: Trakula!

Metin Uca: Diğer yarışmacı?

Diğer yarışmacı: Tarantula...

İsmet Badem: Hay Allah!..

(Passaparola yarışmasından)

 

*************************

 

Dağınık Gizem

 

Şimdiye kadar beraber olduğum erkek arkadaşlarım beni darmadağın etti...

(Gizem Özdilli)

 

*********************

 

Dilbilimci Mahmut

 

B çok önemli bir harftir. B olmasa, Bülent'e Ülent, Bursa'ya Ursa derdik!..

(Mahmut Tuncer)

 

********************

 

Sanatçına sahip çık

 

Tanita Tikaram diye bir sanatçımız var mesela, 15 senedir kaset yapmıyor!..

(Emel Müftüoğlu...)

 

************************

 

Alparslan Canaydın

 

VJ Bülent: Evet, şu anda yanımızda Alparslan Bey var, biraz kendinizi tanıtır mısınız Alparslan Bey?..

Alparslan (!) Bey: Ben Özhan Canaydın, Galatasaray Başkanı' yım...

(Kral TV Ödülleri)

 

************************

 

Ahmet Necdet Özal

 

Metin Uca: Ahmet ön adlı, Türkiye'nin 10'uncu Cumhurbaşkanı?..

Eylem Şenkal: Iıı... Ahmet Özal...

 

************************

 

Uzun boyunlu gergedan

 

Arzu Yanardağ: Uzun boyunlu bir hayvan?..

Ece Erken: Gergedan?..

(Pazar yıldızı adlı programdan)

 

*********************

 

Uzun şey

 

Yaa sizin de her şeyiniz ya uzun ya geniş oluyor galiba!..

(Hülya Avşar, Diyarbakırlı karpuzcularla konuşuyor)

 

********************

 

Kamyonu seviniz

 

Kamyonları seviyoruz. Onlar bizim canımız...

(Müslüm Gürses)

 

********************

 

Mesela Zeynep

 

Gençken özellikle yabancı aktörlerden etkilenirdim. Tarık Tarcan mesela!..

(Zeynep Mansur)

 

******************

 

Sipitmen!

 

Muhabir: Örümcek Adam'ın orijinal adı nedir?

Ayşe Hatun Önal: Sipitmen!

 

*******************

 

Öküz ve Boğaz

 

İlham kaynağım şu gördüğünüz Boğaz. Bu deniz, öküze bile ilham verir!..

(Serdar Ortaç)

 

***********************

 

Neler oluyor hayatta

 

Bazen öyle ortamlarda oluyorsunuz ki;doğada oluyorsunuz,yapayalnız oluyorsunuz.Öğrenmek istiyor insan,dolar kaç para,Euro kaç para diye...

(Aysun Kayacı)

 

**********************

 

Hemen tanışalım

 

Erkekler beni tanımadan ölmesinler . . .

(Demet Akalın)

 

*****************

 

Arbik Jumbik

 

Harun bana Arbik, Jumbik der. Hayvan isimleri bunlar?..

(Ebru Şallı)

 

******************

 

Kuzunun sessizliği

 

Nazlıcan'la nasıl tanıştınız?..

(Esra Ceyhan,konuk ettiği aileye,evlerinde besledikleri Nazlıcan adlı kuzuyla ilgili soru yöneltiyor.)

 

*******************

 

Yok abi, Doritos!

 

En sevdiğim futbolcu şu Panço denilen oğlan, Panço mu o?

(Ömer Çavuşoğlu Pancu demek istiyor.)

 

******************

 

Gülüver gec!

 

Guliver Pülüver çok tehlikeli bir futbolcu, Galatasaray dikkat etmeli!..

(Turgay Şeren, Kluivert'ten bahsediyor.)

 

******************

 

Aptal Salak!

 

Salak olabilirim ama aptal asla.... ASENA

(çocuklarım olmadan asla değil miydi ya o..)

 

******************

 

Anti-meme

 

Ben meme kanserine şahsen karşıyım....

SİNEM GÜVEN

 

*******************

 

Moz-Art

 

Mozart Türkiye'de konser vermeye gelirse tabi ki dinlemeye gideriz.....EMRAH

( aaaa...!mozart ölmemiş miydi?)

 

********************

 

Vah vah

 

İsmini vermek istemeyen bir izleyici Filiz Ovar İngiltereden arıyor.... A TAKIMI

 

*******************

 

duru-görü(ş)

 

Kendime ait görüşlerim çok güçlü görüşlerim var ama onları her zaman onaylamıyorum..... CORC W BUSH

(büyük yetenek doğrusu..)

 

***********************

 

9.his

 

Polis yolu az sonra işlenecek bir cinayetin tatbikatı için kapattı....

KANAL D ANA HABER

 

********************

 

Emineeeeeeee

 

Eminem dünyaca ünlü bir grup biliyorsu

nuz değil mi arkadaşlar....

BEYAZ

***************

 

Ve digerleri

 

23.Yüzyılı yaşadığımız bu günlerde başıma gelen bu dram...

Q KIZI REYHAN

 

Sigara içmek öldürür öldüğümüzde hayatimizin önemli bir bölümünü kaybederiz ....

BROOKE SHIELDS

 

Fransızlar amma kültürlü ufacık çocukları bile Fransızca konuşuyor....İZZET YILDIZHAN

(walla mı...)

 

Cumhuriyet 1927 yılıda ilan edildi ......Tuğba OZAY

( hocalarımız 1923 diye öğretmişti ama neyse...)

 

Atatürk ne demiş Yurtta sulh barışta sulh ....NİHAT DOGAN

 

******************

 

Ve Gülüyoruz Ağlanacak Halimize...Medyanın Rezaleti..Bu Kadarıda Olmamalıydı

 

Bugün 10 Kasım Atatürk'ün 64. ölüm yıldönümünü şölenlerle kutluyoruz.....

.ELIFNAĞME

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Atatürk ne demiş Yurtta sulh barışta sulh ....NİHAT DOGAN

:thumbsup: Eyvallah agam...:rofl::rofl::rofl:

*******

Bugün 10 Kasım Atatürk'ün 64. ölüm yıldönümünü şölenlerle kutluyoruz.....

.ELIFNAĞME

Aklıma Aziz NEsin'in Ata'm İzindeyiz diye bir şiiri varı o geldi şimdi...

Evet ;

Sorma Ata'm, halimizi

Hal mı kaldı anlatacak...

İşte geldik dizindeyiz!

Yata yata çok yorulduk,

Tatil yaptık, izindeyiz...

 

Söz söylemeye ne hacet, üstada saygılar...

 

( Paylaşım için teşekkürler Boogee, güldürdüğü kadar düşündürücü anlamlı bir konu olmuş..)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kendini bilmez bu şahıslar paraya para demezken biz afedersiniz bi taraflarımızı yırtıyoruz diploma almak uğruna ve en kötüsü, beni yıkan şey mezun olduktan sonra bu şuursuzlara hizmet edecek olmamız. Öyle ya da böyle onlarda nasiplenecek bizim hizmetlerimizden. İşte bunu düşününce okumaktan temelli soğuyorum. Okumayı geçin hayattan soğuyorum. Bir insan bu kadar mı nasipsiz kalır akıldan. Bir olsa yine neyse. Bölünerek çoğalıyo mübarekler.

--------------------

Salak olabilirim ama aptal asla.... ASENA

 

 

bu söz ne kadar saçma yaa:D

 

Ben o sözü "Beyinsiz olabilirim ama gerizekalı asla" şeklinde biliyodum:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kuzunun sessizliği

 

Nazlıcan'la nasıl tanıştınız?..

(Esra Ceyhan,konuk ettiği aileye,evlerinde besledikleri Nazlıcan adlı kuzuyla ilgili soru yöneltiyor.)

 

*******************

bu kadar yapmacık ve aptal biri olabilir mi bi insan:wallbash:

bu insanlar göz önünde ve kimileri tarafından örnek alınıyor gel gör ki daha Atatürk'ü tanımıyor ,kaçıncı yüzyılda olduğundan habersiz , Cumhuriyetinden bi haber...

ama paraya para demiyorlar.

hakkarinin yüksekovasında yürekli bir çoban dişini tırnağına takıp hacettepe tıpı eziyetlerle kazanırken okumak için çırpınırken paraya para demiyen bunlar o paralarla olmayan beyinlerini salaklığa yatıp açılarak örtüyorlar.

yüce adalet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve tv ler bu adamlara saatlerini ayırıyor. yazık ediyorlar bu ülkeyi.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...