Jump to content

Şamanizm'de Güç Hayvanınızı Elde Etmek


belfalas

Önerilen Mesajlar

bana sordun kabul ederek cevaplıyorum

 

işyerindeyim

tek başımayım

ışıkları kapadım

pc karşısındayım

uzun boylu olduğumdan koltuğumda dik durduğumda rahat edemedim

az ileri doğru kaydım ve kafamı koltuğun üst tarafına yaslayarak rahatladım

nefesimi birkaç kere derin şekilde aldım ve verdim

daha önce meditasyon yapmıştım

ama düşünsel olarak odaklandığım şey erk hayvanı değildi

şimdi o şklde kanalize ettim düşüncemi

bir süre sonra çeştli renk karmaşası içinde yan profilden benekli bir leopar ya da çita işte tam emin olamadım

kafasını gördüm sadece

bir müddet izledim

üzerime gelmedi ama dişlerini de gördüm

gözlerimi açtım

bu kadar

ve gözlerimi açtım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

konu cok guzel ve guzel anlatilmis tesekkurler ancak gercekten boyle bir meditasyon yapalim gozlerimizi kapatip gorelim diyebilir miyiz? aysaman arkadisim bir saman olarak yetistirilmis olabilir ya da bir saman olarak belli ruhsal egitimlerden vs gecmis ve erk hayvani ile tanismis olabilir ama oncesinde bir calisma olmadan bu niyetle bir meditasyon yapip arkasindan goreceginiz bir goruntunun ancak hayal oldugunu dusunuyorum. kimse kirilip alinmasin lutfen ben bunu yapsaydim ve arkasindan bir hayvan gorseydim kendi hayal dunyam oldugu kanisina varirdim.

ben bununla ilgili tecrubemi anlatayim, rehber varligin bir hayvan olabilecegi konusunda zerre kadar fikrim yokken ve rehber varligimla tanisma konusuna fena halde takilmisken bir kac hafta kendimce calismalar yapmistim. bunlarin ne oldugunu soylemeyecegim kisiye ozel oldugunu dusunuyorum. bir dolunayda yine rehber varligimla tanisma ile ilgili bir calisma yapip muthis bir istekle uykuya daldigimda lucid ruya ile rehber varligimla tanistim ve bu bir hayvandi cok da korkarak uyandim ruyadan. nasil arastiracagimi da bilemezken tesaduf gnoxiste saman hayvanlarimizla ilgili basligi gormustum hatta orda da yazmistim. bir daha da kendisiyle konusma ya da iletisime gecme cabam olmadi cunku hazir hissetmedim.

 

(kimse bir baskasinin tekamul seviyesini bilemeyecegi icin gereksiz bir tartismaya yol acmayacigimi ve kimseyi uzmemis oldugumu umuyorum)

 

Zaten geleneksel (yani genel şamanizme uygun) yöntemi bu değildir... =) New age ekolüne kapılmış kişiler dışında, ciddi şamanların hiçbiri gözlerini kapa şimdi hayvanı gör demez... Öncelikle kişinin alt dünyasına inmesini öğrenmesi gerekir ki bunun için genelde deneyimli bir şamanla birlikte alt dünyaya inilmesi gerektiği tavsiye edilir. (Ayrıca bu sırada ritmik bir ses ihtiyacınız var. Forumda paylaşılmıştır. En gelenekselinde şaman kendisi çalar) Ancak ve ancak alt dünyaya inme işleminden sonra güç hayvanı bulunur ve şimdi ki dünyaya dönerek ruhunuza geri üflenmelidir (çok ciddi ritüelistik aşamaları içerir. Güç hayvanı ile tekrar iletişim için ruhunuza üflemeniz çok önemli)

 

http://www.gnoxis.com/samanizmde-guc-hayvaninizi-elde-etmek-22788.html

 

Çeşitli konular var ama dediğim gibi alt dünyalara iniş çalışmaları dikkat gerektirir. Ancak o zaman gerçekten güç hayvanınızı elde edebilirsiniz... Tehlikeli yanları da vardır alt dünyaya inişin, deneyimle sabittir =)))

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zaten geleneksel (yani genel şamanizme uygun) yöntemi bu değildir... =) New age ekolüne kapılmış kişiler dışında, ciddi şamanların hiçbiri gözlerini kapa şimdi hayvanı gör demez... Öncelikle kişinin alt dünyasına inmesini öğrenmesi gerekir ki bunun için genelde deneyimli bir şamanla birlikte alt dünyaya inilmesi gerektiği tavsiye edilir. (Ayrıca bu sırada ritmik bir ses ihtiyacınız var. Forumda paylaşılmıştır. En gelenekselinde şaman kendisi çalar) Ancak ve ancak alt dünyaya inme işleminden sonra güç hayvanı bulunur ve şimdi ki dünyaya dönerek ruhunuza geri üflenmelidir (çok ciddi ritüelistik aşamaları içerir. Güç hayvanı ile tekrar iletişim için ruhunuza üflemeniz çok önemli)

 

http://www.gnoxis.com/samanizmde-guc-hayvaninizi-elde-etmek-22788.html

 

Çeşitli konular var ama dediğim gibi alt dünyalara iniş çalışmaları dikkat gerektirir. Ancak o zaman gerçekten güç hayvanınızı elde edebilirsiniz... Tehlikeli yanları da vardır alt dünyaya inişin, deneyimle sabittir =)))

bir reiki masteri bulmustum sirius saman bir bayan hatta sana da linkini gondermistim..2 ay bekledikten sonra tam gorusecegimiz hafta iptal etti herseyi , alt dunyalara inmek kismet olmayinca olmuyor iste :)hazir olmayinca karsimiza cikmiyor demek ki..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kesinlikle görücez mi deniyen var mı acaba?

kadin forumlarinda selulit yagi tarifi aliyomussunuz da hem masrafindan hem vakit kaybindan korkuyomussunuz gibi kesin mi diye soruyosunuz. meditasyonu zaten yapan adama bunu denemek dert olmaz, meditasyonu yapmayan adam zaten ne gormeyi umuyor degil mi ama arkadasim? bak sinirlenmeden soyle bas sayfalara dogru bir gidip de farkli yorumlari da bir okusan boyle bir soru sormazsin bence

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

merhaba paylaşım için teşekkürler bu arada çok ilgimi çekti yapmak istedim ve nedense bulanık bi şekilde hemen gördüm gibi daha doğrusu açıklayayım bi at gördüm mavi bir at ama unicorn değilde gövdesi çok uzun ve kanatları olan bir at boş bir bina gibi yerde kafesin içinde duruyordu fakat şöyle bi durum varki arkasından simsiyah bir keçi gördüm ve ardından birden geçiyle at birleşti ve birleştikleri zaman atın gövdesi aynı şekilde uzun ayakları keçinin ayağına dönüşmüş ve tepesinde unicorn gibi olan boynuzlar ama keçi boynuzu ve atla birleştiğinde boynuzların boyutu daha da büyüdü atın rengi siyah oldu ortamın rengide kirli yeşil böyle canlı bi yeşil değil gri ve kirli kahveydi biraz saçma ve tuaf ama bi yorum katabilirsen sevinirim (yorum katmak :D niceness detected)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

merhaba paylaşım için teşekkürler bu arada çok ilgimi çekti yapmak istedim ve nedense bulanık bi şekilde hemen gördüm gibi daha doğrusu açıklayayım bi at gördüm mavi bir at ama unicorn değilde gövdesi çok uzun ve kanatları olan bir at boş bir bina gibi yerde kafesin içinde duruyordu fakat şöyle bi durum varki arkasından simsiyah bir keçi gördüm ve ardından birden geçiyle at birleşti ve birleştikleri zaman atın gövdesi aynı şekilde uzun ayakları keçinin ayağına dönüşmüş ve tepesinde unicorn gibi olan boynuzlar ama keçi boynuzu ve atla birleştiğinde boynuzların boyutu daha da büyüdü atın rengi siyah oldu ortamın rengide kirli yeşil böyle canlı bi yeşil değil gri ve kirli kahveydi biraz saçma ve tuaf ama bi yorum katabilirsen sevinirim (yorum katmak :D niceness detected)

 

Ya sen neden insan gibi 1 haywan gorup bununla yetinmiyorsun, keçi'den çıktın unicorn'a geçtin ;o)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Belirli bir Görevi, Randevuyu veya Pozisyonu Elde Etmek İçin

      Gece tamamen düştüğünde, Yükselt bir mumun ateşini Ve yaz kağıdın üzerine Arzu ettiklerinin hepsini; Eğer herhangi biri yardım edebilirse sana Yaz hemen onun adını kağıda şu sözcükler ismi takip etsin Güç, Beceri ve şöhret için;     HALIMAZ FERIDOX SOLADAR     Dokun her kelimenin üzerine eski bir ekmek kabuğu ile; Ardından ufak parçalara ayır kağıdı ve batır yavaşça Kırmızı ile renklendirilmiş suya; Bur ıslak parçaları, yavaşça baskıla, Sırılsaklam hamurdan topak yaparcasına at

      , Yer: Witchcraft

    • intihar etmek isteyenler sorunu olanlar 1

      Bu bölümde kendini iyi hissetmeyen hayattan yaşamaktan bıkmış insanlar (bkz:ben) anlatın hayatınızı paylaşın sorunlarını kimselere anlatmadığınız sıkıntılarınızı üzüntülerinizi anlatın, hep birlikte buna bir çözüm bulalım arkadaşlar buna gerçekten çok arkadaşın ihtiyacı var bende dahil ben başlıyorum anlatmaya     kendimi bildim bileli depresif bir insanım ben çocukluğumdan bu yana hemde hep aklımda bir intihar fikri var birgün oda olucak zaten yani o günler yakın beni herkez mutlu eğlence

      , Yer: İnsan Psikolojisi

    • zararlı düşünce ve fikirleri tedavi etmek

      bir sorum olacak, bir insanın çevresindeki bir çok insana zarar veren düşünceleri ve tavırları var, bu düşünceleri ve bu karakteri değiştirmek mümkün müdür?

      , Yer: Psişik Yetenekler

    • HZ.Süleyman’ın Güç Yüzüğü

      Bundan binlerce sene önce yeryüzünün büyülü devirlerinde insan henüz üçüncü gözünü kaybetmemişken efsanevi bir Kral Peygamber yeryüzünün ve gökyüzünün efendisi olmuştu. http://www.kultbilgi.com/wp-content/uploads/2017/06/yuzuk.png Cinlere insanlara ve hayvanlara hükmeden bu kral peygamber Hz. Süleyman’dı. Ve yetkesinin kaynağı olduğu sanılan güçlü bir mühür yüzük taşıdığı söyleniyordu. Fakat bir gün bu muhteşem yüzük çalındı. Süleyman sahip olduğu herşeyi kaybetti. Ve mührün yokluğunda geçen o

      , Yer: Mitoloji

    • Sihir Uygulamaları için Güç Asası Tılsımları

      Bu tılsımların ve pratiğin amacı, sihir gücünüzü arttırmak ve onu bir hedefe yönlendirebilmek içindir. Bu tılsımlar ile yapacağınız güç asasını, farklı amaçlarla kullanabilirsiniz. Bu bir İslam öncesi Arap geleneğine ait tılsımlı asa yapımıdır. Elbette tılsımlar eksikti, onları tamamlayıp düzenledim.   Asaya çizilecek olan tılsımlar şunlardır: http://i.hizliresim.com/g2Jzkb.jpg   Bu geleneğe göre bazı kullanım alanları şunlardır;   -Kişisel sihir gücünü arttırmak ve odaklamak -Büyüyü güçle

      , Yer: Witchcraft

×
×
  • Yeni Oluştur...