Jump to content

Ölümü hissetmek?


Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar, çok tuhaf olaylar yaşadım ve anlamını bilmiyorum internette de konu üzerine hiçbir şey bulamadım. Öncelikle ilk olay ben 15 yaşlarındayken oldu; önceki gece ailemle birlikte kutlama amacıyla birer kadeh şarap içmiştik. Ben de temiz bulaşıkları yerlerine koyuyordum şarap bardaklarının yeri de en üst raftı, boyum pek yetişmiyordu neyse rafa koydum, koyar koymaz kaydı ve alnımda parçalandı. Çok canım yanmadı sadece burnumun kemerinde hafif iz oluştu azıcık kanadı filan, evde de yanlızdım ama abimin eskiden yakın arkadaşı olan biri o gün parçalanarak öldürülmüş ve çöpe atılmış. Ben buna üzüldüm ama o zaman durum hakkında anormal bişey düşünmedim tabi.

 

Şimdi biz mezarlığa yakın bir sitede oturuyoruz biraz tepelik bir yer. Balkonumuz da açık kapalı cam yaptırmak istemedik 10 yıldır bu evde yaşıyoruz, güvercinler her baharda yavrularını doğururlar sonra da uçar giderler filan [tabi etrafı pislik içinde bırakıp annemi kızdırarak anne işte :confused::D] bu baharda her zamanki gibi kuşlar yavrularını balkonumuza doğurdu bir ay kadardırda yavruları duruyorlar neredeyse uçtu uçacaklar diye bekliyorduk. Olan 2 gün önce oldu. Doğum günümdü bende annemle evde şarap içmek istedim. Yeni aldığımız birbirinin aynı iki kadehti işte. Annemle bir polisiye dizisi açmış seyrediyorduk, bende masada bir şeyler alıp uğraşıyordum filan elim yanlışlıkla şarap kadehine çarptı kırıldı yerde temizlemek için süpürge getirdim filan mutfağa girdim balkonu kapatmak için kapıya yürürken kan kokusu geldi balkon ışığını açtım baktım ki yavrulardan birisi yeni parçalanmış ölmüş her yer kan içinde önce çok üzüldüm tabi ne kadar pisletseler de etrafı hayvanlara alışıyorsun seviyorsun annemi çağırdım etrafı temizledi yıkadık diğer yavruda onlar için koyduğumuz kabın arkasına saklanmıştı. Bir yırtıcı kuş geldiğini düşündük ama Ankara nın ortasındayız burada da yırtıcı kuş bulunmaz yani annem ''kargalar yapmıştır belki'' dedi mezarlık yakınında olduğumuzdan burada kargalar çoktur ancak insanlardan ve diğer hayvanlardan uzak dururlar, kargalarda leşlerle beslenir bir hayvanı hem cinsini avlayıp parçalayıp yemez (bir veteriner olarak bu bilgilere sahibim) işimiz bitince Annem '' Sen şarap bardağını kırmasaydın hiç mutfağa gidip de fark etmeyecektin sabaha kadar ev böcek dolardı'' dedi.

 

2 gün sonra bugün evde yanlızım ve akşam vakti mutfakta yemek hazırlıyordum annemde diğer şarap bardağını yıkayıp kenara koymuş (:no:) etrafı toparlarken yanlışlıkla yere düşürüp kırdım. Annem beni öldürecek diye düşünürken iki gün önce kuşu bulduğumu hatırladım. Acaba dedim balkon ışığını açıp baktım diğer yavruda parçalanarak öldürülmüş kanı da diğeri gibi taze. Gökyüzünde de şimşekler çakıyor normalde kuşlar bu havayı sezerek yuvalarına sığınırlar çünkü şimşekler yağarken uçamazlar. Yine etrafı temizledim falan bu olaylar sonradan aklıma geldi ve tuhaf buldum. Tam bir korku filmi başlangıcı gibi geldi internette de bir şey bulamadım buraya yazmak istedim. Ne dersiniz bu olay ölümü sezinlemek gibi bir şey mi yoksa bilinçaltımın bir oyunu filan mı? Annem bütün şarap kadehlerini saklamalı mı?:rolleyes: Bir daha şarap içmemeli miyim? :derisive: Sizin fikriniz nedir?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Marat’ın Ölümü – Jacques-Louis David

      18. yüzyılın en çarpıcı eserlerinden biri olan Marat’ın Ölümü, Jacques-Louis David’in de en ikonik resimlerinden biridir. Peki tabloya adını veren Marat kimdir? Neden ölüdür? Daha doğrusu neden öldürülmüştür? Jean-Paul Marat   24 Mayıs 1743’de İsviçre’de doğan Marat, Fransız bilim ve siyaset adamıdır. Belli bir süre tıp eğitimi alan Marat, 1789’da Fransız İhtilali’nin başlamasıyla bu kariyerini bir kenara bırakıp daha çok siyaset ile ilgilenmeye başlar. Eylül 1789’da L’ami du Peuple (Halkın

      , Yer: Plastik Sanatlar

    • Ölümü hissetmek gibi bir durum söz konusu olabilir mi?

      Arkadaşlar iyi günler umarım konuyu doğru yere açmışımdır. Beni çok rahatsız eden bir durum var sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle ben yaklaşık bir yıldır biri ölecekmiş bir felaket olacakmış gibi hissediyorum önce bunu kullandığım ilaca bağladım fakat ilaç bitti etkileri bitti ve bu his bende hala devam ediyor. Belli bir zaman geçti ve bu kişinin babam olacağını hissetmeye başladım. Karantina süreci başladı ve şehir dışından ablam geldi, kendisi güçlü bir öngörü yeteneğine sahip nitekim darb

      , Yer: Yaşadığınız Paranormal Deneyimler

    • Edgar Allan Poe'nin Tuhaf Ölümü

      https://www.youtube.com/watch?v=iZDCXq8iUow

      , Yer: Gnoxis Cafe

    • kendimizi sürekli yorgun hissetmek ve bunun için enerji çalışması neler yapabiliriz

      gün içerisinde kendimizi sürekli yorgun ve aşırı gergin hissediyorsak günün çoğunu mutsuz ve yorgun hissediyorsak enerji çalışması neler yapabiliriz .?

      , Yer: Bioenerji

    • Ölüleri hissetmek

      Arkadaslar iyi forumlar. Hemen konuya gireyim. 3ay once antalyada ananemlerin evindeydim. Tam odanin isigini acacagim rahmetli dayim karsi da oturuyormus gibi bir his geldi icime ama o kadar guclu ki anlatamiyorum. Soyle soyleyeyim kanli canli biri ordaymis gibi hissettim ama kimse yok tabi. Gece boyunca o his azaldi ve bitti. Sunu eklemek isterim aklimda hic dayim yoktu.   Yine bu gece uyurken uykudan uyanmama sebep oldu o his... yine ve yeniden karsimda oturuyormus gibi bir his.. ve ardindan

      , Yer: Yaşadığınız Paranormal Deneyimler

Arka Oda

Arka Oda

    Chat izniniz bulunmuyor
    ×
    ×
    • Yeni Oluştur...