Jump to content

Senin Enerjinin Rengi Ne?


paranormalfikir

Önerilen Mesajlar

paranormalfikir

Ne alakaysa artık... : D

 

Sarı!

Senin enerjinin rengi sarı! Senin enerjin renkler arasında en pozitifi ve mutlusu sarıyla dolu. Çünkü sen zaten böyle bir insansın; daima neşeli, gülümser ve pozitifsin. Sendeki bu güzel enerjiyi de etrafına dağıtmayı o kadar güzel beceriyorsun ki, girdiğin ortama güneş gibi doğuyorsun resmen. Senin ruhunda, hayatında kötümserliğe, karanlıklara yer yok asla. Sarı mutluluğun ve dostluğun rengidir. Sarının hayat enerjisi ve neşesi yanı başından hiç ayrılmasın. : )

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Lethal Perfection

Yanlış çıktı galiba diye yeniden çözdüm, yine mavi çıktı. Ne alaka şimdi ya... :D

 

"Senin enerjinin rengi mavi! Senin enerjin gökyüzü kadar uçsuz bucaksız, okyanuslar kadar da derin. Bu da seni çok duygusal bir insan yapıyor. Ah senin o hassaslığın yok mu, hemen indiriyorsun omuzlarını, hemen melankoliye bağlıyorsun. Enerjinin sınırlarını duyguların belirliyor yani. Şunu da eklememiz lazım kafandan ne geçiyorsa dilinde de o var. Mavi, sonsuz gökyüzünün ve uçsuz bucaksız denizlerin rengidir. Aynı senin enerjin gibi. Mavinin huzuru yanı başından hiç ayrılmasın :)"

 

Felaket duygusalım. Ay Başak duygusallığı. :cray:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Senin enerjinin rengi turuncu! Turuncu, kırmızının enerjisini alırken sarının da pozitifliğini alan bir renktir. Yani senin enerjinin rengi muhteşem bir kombinasyona sahip. Bu da senin ruhunu son derece neşeli, enerjik ve hayat dolu yapıyor. Sen çok sempatik, mutlu ve capcanlı bir insansın. Bu yüzden enerjinin turuncu olması kadar doğal bir şey olamaz. Turuncu eğlencenin ve yaratıcılığın rengidir! Turuncunun havası yanı başından hiç ayrılmasın :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

s-3652a793ba6da468d5af136de6e6bfe2aaa16044.jpg

Senin enerjinin rengi yeşil! Senin enerjin doğanın bir yansıması gibi adeta. Dinginliği, huzuru ve ferahlığı doğadan gelmiş. Bu da seni son derece sakin bir insan yapıyor. Sen, tıpkı yeşilin hissettirdikleri gibi hayat dolusun, aşk insanısın. Yenilenme ve denge senin enerjinin en temel noktaları. Senin parçayla değil, bütünle ilgilenen bir enerjin var. Tıpkı doğa gibi. Ayrıca yeşil başarının rengidir. Yeşilin ferahlığı yanı başından hiç ayrılmasın :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu onedio'nun ve diğer pek çok sitenin paylaştığı birçok saçma test var, bu sadece bunlardan biri, bu gibi testler yalnızca eğlence amaçlı yapılmalı,ciddiye alınmamalıdır.

Veya ciddi ciddi birkaç kez okuyup kendinizi, başkalarının sizin hakkınızda ''kişisel test'' adı altında yazdıkları sağlam temellere dayanmayan saçmalıklara inandırabilirsiniz. Unutmayın inanırsanız, o olursunuz! Seçim,hep sizindi.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu onedio'nun ve diğer pek çok sitenin paylaştığı birçok saçma test var, bu sadece bunlardan biri, bu gibi testler yalnızca eğlence amaçlı yapılmalı,ciddiye alınmamalıdır.

Veya ciddi ciddi birkaç kez okuyup kendinizi, başkalarının sizin hakkınızda ''kişisel test'' adı altında yazdıkları sağlam temellere dayanmayan saçmalıklara inandırabilirsiniz. Unutmayın inanırsanız, o olursunuz! Seçim,hep sizindi.

 

Sanırım siteyi dikkatli incelemiyorsun. Testlerden önce eğlence amaçlı yapıldığı her zaman belirtilir. Açıklama kısımlarını okumayı dene..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Senin enerjinin rengi sarı! Senin enerjin renkler arasında en pozitifi ve mutlusu sarıyla dolu. Çünkü sen zaten böyle bir insansın; daima neşeli, gülümser ve pozitifsin. Sendeki bu güzel enerjiyi de etrafına dağıtmayı o kadar güzel beceriyorsun ki, girdiğin ortama güneş gibi doğuyorsun resmen. Senin ruhunda, hayatında kötümserliğe, karanlıklara yer yok asla. Sarı mutluluğun ve dostluğun rengidir. Sarının hayat enerjisi ve neşesi yanı başından hiç ayrılmasın :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Senin enerjinin rengi kırmızı! Senin tutkuyla dolu bir enerjin var. Enerjin resmen aşk, güç, hırs ve öfke dolu. Bu da senin tutkulu ve canlı-kıpır kıpır bir kişiliğe sahip olduğunu gösteriyor.Çünkü sen ne yaşıyorsan dibine kadar, tutkuyla yaşıyorsun. Kimsenin senin keyfini kaçırmaya hakkı yok zaten bunu başaramazlar da. İnsanlar senden aldıkları enerjiden besleniyorlar adeta bu yüzden de her zaman ortamların aranan elemanı oluyorsun hep. Kırmızının tutkusu yanı başından hiç ayrılmasın :)

inanasım gelmedi :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Bu İsim Senin Neyin Oluyor?

      Şu gnosis cafeye bi oyun açmadan ölmek istemiyorum... Arkadaşlar ; bir üst kullanıcı bir isim yazacak, o isim sizin neyiniz oluyorsa yazacaksınız komşu dahi olabilir veya tanımıyorum gibi bir cevap verilmeyecek ondan sonra da yeni bir isim yazacak, anlaştık mı???   Ben başlıyorum... Erdem....

      , Yer: Forum Oyunları

    • Senin Adın - Your Name

      Orijinal adı: Kimi no na wa   Yapım yılı: 2016   Konusu:   Senin Adın, farkı yerlerde yaşamalarına rağmen birbirlerine bağlı bir hale gelen iki yabancının hikayesini anlatıyor. Hayatından pek memnun olmayan Mitsuha, etrafı dağlarla çevrili bir bölgede yaşar. Vali olarak çalışan babası seçim kampanyaları ile uğraşmaktadır. Evde kendisi, kardeşi ve büyükannesi dışında kimse yoktur. Kırsal kesimdeki yaşamından fazlasıyla sıkılan Mitsuha, Tokyo'da yaşamanın hayalini kurar. Mitsuha ile aynı ya

      , Yer: Filmler

    • Senin Şaman Hayvanın Hangisi? / onedio

      Biz Türkler şamanist bir kültürden gelmekteyiz. Şamanizmde de evren, dünya, insan, hayvan ve bitkiler alemi bir bütün olarak düşünülürdü. Bu bütünlüğün içinde de istisnasız herkesin bir erk hayvanı bulunurdu. Bu erk hayvanının belirlenmesine göre ise karakter, meslek, eş seçimi gibi hayati konular belirlenirdi. Peki senin şaman hayvanın hangisi? Onedio şamanı bunu sizin için belirliyor!   Senin Şaman Hayvanın Hangisi? - onedio.com

      , Yer: Yararlı ve Eğlenceli Linkler

    • Aşkın Rengi?

      evet arkadaşlar sizce aşkın rengi nedir?

      , Yer: Anketler

    • Biyokinezi (göz rengi değiştirme)

      Biyokinezi zihin gücüyle vücuda hükmetmektir.Bu konu göz rengini değiştirmek gibi özel bir konu içerir.Eğer yeterince dikkatli olmazsanız yada çalışmaya başladığınızda bitirmeden bırakırsanız biyokinezi sizin için zararlı olabilir.   Metot: Adım 1:Bu çalışmaya uyumaya başlamadan hemen önce başlayın.Yumuşak bir yere yerleşin.Gözünüzü kapattığınızda olan hiçliğe odaklanın.   Adım 2:Rahatladıktan sonra bedeninizi ve gözlerinizi kapalı olarak hayal edin.Sonra hayal ettiğiniz bedeninizin gözlerini

      , Yer: Psişik Yetenekler

Arka Oda

Arka Oda

    Chat izniniz bulunmuyor
    ×
    ×
    • Yeni Oluştur...