Jump to content

Hangi Burç Sizi Neden Kandırdı?


tugse

Önerilen Mesajlar

burda bahsi geçen sadece güneş burcu,yükseleni ayı karıştırmıyorum.eğlence amaçlı açtım. başlatıyorum.çoğu hikayelerim üni okurken yurtta net üzerinde flörtle geçti.

1)koç:bekar hayatımda tanıştım,baştan çok ilgiliydi.çok buluşmak isteyip sonra kaçacak delik aramıştı.demişti param yok en az beş sene çalışcam. sonuç koca bir yalan ne adam gibi iş bulup çalıştı şimdi saçma sapan ilişkiler içinde yüzüyor.ikincisi kayınpederim,360 saniyede 360 fikir değiştiriyor insan nasıl güvensin.

2)aslan:okurken sevgilim kısaca aldattı bundan daha kandırmaca olur mu?mutlu etmedi boşuna meşgul etti.

3)başak:kandırma demiyelim ama üni de yine böyle sürüncemede bırakmıştı beni kısacası beni geçtim kendine ihanet etmişti doğru savunduklarıyla beni kandırmaya fırsatı kalmamıştı :)

4)Terazi:kısaca traşçı,o yüzden insanı bir muhabbette kandırıyor.kısa bir flörtüm olmuştu burcumun insanı ile okurken,telde sanki dünyanın tek aşığı yanına gidince o kumru gibi mırıldanan adamdan eser yok. bir insan oğlunun tüm bencillikleri ve bencilliklerinin fazlası,davulun sesi uzaktan hoş gelir yanına gelince boş gelir durumları.

5)Akrep: bir takımı psikopat bir takımı içten pazarlıklı,nerden tutsan elinde kalır seni kandırsa ruhun duymaz.psikopat olanından örnek vereyim,o zamanlar okuyorum msn ile kameralı saohbet.iğneyi boynunun derisine sokmuş öldürcem kendiimi diyor.o kadar manyak geldi ki ve inanmadım.tabiki öldürmedi kendini,neyse o kadar gerekesiz muhabbet etmişiz ki hatırlamıyorum. neden ona takıldığıma bile anlam veremiyorum.

6)yay: yay ve yükseleni yay olanlar iyi niyeti kötüye kullanmada süper yetenekliler.sevgililikte değil genelde arkadaşlık ilişkilerinde çok sallıyor. hatta traşçın terazininki devede kulak kalır.

7)oğlak:genelde anlattıklarını makul mantıklı sebeplere dayandırdığını düşünüp insanları kandırırlar(söylesen kabul etmez o ayrı)ama burçlar içinde en yalan yaramayan yengeçten sonra ikinci burç illa yüzüne gözüne bulaşm ak bir yana ahı ahesteden daha beter çıkar akndırdığı kişinin.en sevdiği şey olan parasını kaybeder.daha ne büyük ceza olsun ona.

8)balık:aynen balık gibi belirsiz nedensiz sebepsiz,bol -siz olumsuz eki taşıyan bu kişilerin 3 lafından ikisi yalan.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bence koçlar tam anlamıyla sorumsuzlar :D Ne verdikleri sözü hatırlıyorlar ne de tam vaktinde yerinde olabiliyorlar.Böyle kabullendik tabii :D Ve genellikle oğlaklarda karşılaştığım "havalı olmak için söylenen yalanlar" olayı,biraz da özentilik sanki :confused:
aynen katılıyorum hem koçta doğan için öyle hemde marsı koçta olan için aynısı,oğlaklar içinda katılıyorum dediğiniz tabirin onlarda sığındıkları tabiri"biraz kendini öv yukardan atta reklam olsun":D:D
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
paranormalfikir

Utancımızdan öyle oluyoruz, yoksa hep içimiz kumru bizim. :D :D

 

4)Terazi:kısaca traşçı,o yüzden insanı bir muhabbette kandırıyor.kısa bir flörtüm olmuştu burcumun insanı ile okurken,telde sanki dünyanın tek aşığı yanına gidince o kumru gibi mırıldanan adamdan eser yok. bir insan oğlunun tüm bencillikleri ve bencilliklerinin fazlası,davulun sesi uzaktan hoş gelir yanına gelince boş gelir durumları.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Lethal Perfection

İkizler burcu bir kız "Ben senin için ölüyorum" deyip ertesi gün açılayım dediğim zaman bildiğin beni rezil etti. Ya gerçekten dengesizdi ya da bildiğin dalga geçti. Tabii hayatımda başka kazık yemedim de oturdu o kazık bana. Gururuma yediremiyorum. Tabii İkizler dahil olmak üzere hiçbir burçtan korkmuyorum, onlar benim Merkür Yayımdan, Satürn Koçumdan ve Güneş Pluto kavuşumumdan korksunlar. :D

 

boğa neden yok?

 

Kandırmaktan millerce uzak oluğu içindir. :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
İkizler burcu bir kız "Ben senin için ölüyorum" deyip ertesi gün açılayım dediğim zaman bildiğin beni rezil etti. Ya gerçekten dengesizdi ya da bildiğin dalga geçti. Tabii hayatımda başka kazık yemedim de oturdu o kazık bana. Gururuma yediremiyorum. Tabii İkizler dahil olmak üzere hiçbir burçtan korkmuyorum, onlar benim Merkür Yayımdan, Satürn Koçumdan ve Güneş Pluto kavuşumumdan korksunlar. :D

 

 

 

Kandırmaktan millerce uzak oluğu içindir. :D

 

Boğalığımla gurur duydum swh

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
paranormalanormal888

Balık. Darbe yesem de burcum insanından,seviyorum farklı bir burç. Yine aşk meşk mevzuları değildi tabiki. Yalnızca değer verir gibi yaptı. Bilemedim acaba cidden değer vermiş miydi? Aman neyse ne. Al eline silgiyi, başla silmeye kim varsa emin olmadığın. Iyi mi? kötü mü? diye düşündüğün kim varsa sil.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Koç kadını tabiki. Düşmanımdan uzak olsun yapmaması gerek bir şey yapıyo söylese kızmicam üstüne üstlük bunu devam ettiriyo sinirlendirincede sanki intikam alır gibi ben bunu bunu yaptım diyo ondan sonrada bekliyo ki ben ona bir daha güveneyim.

koç kadınına boğa erkeği gibi bir erkek lazım. koç kadını saçını başını yolsun tekmelesin yolsun ama siniriyle oturduğu yere otursun ona bu yeter :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben ikizler erkeğiyim yükselen burcum yengeç bir ikizlerden kadınından tekmeyi yedim. Sildi attı yani şaşırdım bende ikizlerim ama ben tam bi ikizler değilmiyim acaba yükselenim tam yükselememiş heralde anlamadım gitti.

Çok da seviyorum bu ikizleri aşırı manyak oluyolar dengesiz oluyolar ama napıyım seviyorun :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben yay erkeğiyim.Başak burcu kadını beni katil ediyordu(kamu spotunda gibi hissediyorum) 1 yıl kullandım bırakamadım.Erkeklerle kanka diye muhabbet ederdi adamlar yavşardı.Hiç romantik değildi benim gibi öyle herşeyi birlikte yapalım, şiirler yazalım, uzun uzun konuşalım da yoktu.Katıksız öküzdü kendileri.Tekmeyi bastım , whatsapı kapattım, mailden engelledim o gün ağladı zırladı.Gariptir o günde ben umursamadım.Hala sinirleniyorum yanımda olsa kafasını duvarlara sürterdim düşündükce kalbim sıkışıyor..Unutmadan kendilerinin 8 farklı hastalığı vardı yenileride geliyordu..Başak burcu kadınları çok hasta oluyor bence.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ben yay erkeğiyim.Başak burcu kadını beni katil ediyordu(kamu spotunda gibi hissediyorum) 1 yıl kullandım bırakamadım.Erkeklerle kanka diye muhabbet ederdi adamlar yavşardı.Hiç romantik değildi benim gibi öyle herşeyi birlikte yapalım, şiirler yazalım, uzun uzun konuşalım da yoktu.Katıksız öküzdü kendileri.Tekmeyi bastım , whatsapı kapattım, mailden engelledim o gün ağladı zırladı.Gariptir o günde ben umursamadım.Hala sinirleniyorum yanımda olsa kafasını duvarlara sürterdim düşündükce kalbim sıkışıyor..Unutmadan kendilerinin 8 farklı hastalığı vardı yenileride geliyordu..Başak burcu kadınları çok hasta oluyor bence.

 

Akşam akşam baya güldüm. 8 farklı hastalıkta koparak güldüm :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ben ikizler erkeğiyim yükselen burcum yengeç bir ikizlerden kadınından tekmeyi yedim. Sildi attı yani şaşırdım bende ikizlerim ama ben tam bi ikizler değilmiyim acaba yükselenim tam yükselememiş heralde anlamadım gitti.

Çok da seviyorum bu ikizleri aşırı manyak oluyolar dengesiz oluyolar ama napıyım seviyorun :)

oğlaklara doğru yelken aç ayrıca oğlakla ikizler arasında ilginç bi muhabbet vardır.

 

Ben yay erkeğiyim.Başak burcu kadını beni katil ediyordu(kamu spotunda gibi hissediyorum) 1 yıl kullandım bırakamadım.Erkeklerle kanka diye muhabbet ederdi adamlar yavşardı.Hiç romantik değildi benim gibi öyle herşeyi birlikte yapalım, şiirler yazalım, uzun uzun konuşalım da yoktu.Katıksız öküzdü kendileri.Tekmeyi bastım , whatsapı kapattım, mailden engelledim o gün ağladı zırladı.Gariptir o günde ben umursamadım.Hala sinirleniyorum yanımda olsa kafasını duvarlara sürterdim düşündükce kalbim sıkışıyor..Unutmadan kendilerinin 8 farklı hastalığı vardı yenileride geliyordu..Başak burcu kadınları çok hasta oluyor bence.
en uğraşmaman gereken burçla uğraşmışsın.başak için duyarsız bir toprak grubundan biri lazım.aşırı hasas insanlar agöre değil.

 

Birde 3 ay ortalardan yok olup sonra naber diye mesaj atardı öküz.Bana bir kerecik günaydın diye mesaj atmadı yazıklar olsun.
baya baya soğutmuş kendini

 

Akşam akşam baya güldüm. 8 farklı hastalıkta koparak güldüm :)
olabiliyor.şartlara mevsimlere göre de değişebilir değişken grupta olduğu için.
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
paranormalfikir

İletişim kurmaya da imkan tanımazlar. Bazen nemrut bir surat ifadesiyle herkesi rahatsız ederler. Eleştirir, ama eleştiriye tahammül edemez. Kafadan kontakt olurlar, sinirlidirler, küserler hiç sebepsiz yere, sonra bir bakmışsın tebessüm ederek konuşmaya çalışır. Onların ruh halini anlamaya çalışıp ona göre davranmak gibi bir zorunluluğunuz varmış gibi hissettirirler. Hele ki hırs manyağı bir başakla yaşamak zorunda kaldıysan içten içte çıldırmamak elde değil. Burçlardan anlamam ama başak burçlu insanlar dolu etrafımda, bundan dolayı sayfalarca yazabilirim.

 

Bunların içlerinde bir şizofrenlik ve psikopatlık yatar. Üzerine gittin mi hemen gösterirler bu yüzlerini. Dengemi alt üst ettiler...

 

Ben yay erkeğiyim.Başak burcu kadını beni katil ediyordu(kamu spotunda gibi hissediyorum) 1 yıl kullandım bırakamadım.Erkeklerle kanka diye muhabbet ederdi adamlar yavşardı.Hiç romantik değildi benim gibi öyle herşeyi birlikte yapalım, şiirler yazalım, uzun uzun konuşalım da yoktu.Katıksız öküzdü kendileri.Tekmeyi bastım , whatsapı kapattım, mailden engelledim o gün ağladı zırladı.Gariptir o günde ben umursamadım.Hala sinirleniyorum yanımda olsa kafasını duvarlara sürterdim düşündükce kalbim sıkışıyor..Unutmadan kendilerinin 8 farklı hastalığı vardı yenileride geliyordu..Başak burcu kadınları çok hasta oluyor bence.
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
İletişim kurmaya da imkan tanımazlar. Bazen nemrut bir surat ifadesiyle herkesi rahatsız ederler. Eleştirir, ama eleştiriye tahammül edemez. Kafadan kontakt olurlar, sinirlidirler, küserler hiç sebepsiz yere, sonra bir bakmışsın tebessüm ederek konuşmaya çalışır. Onların ruh halini anlamaya çalışıp ona göre davranmak gibi bir zorunluluğunuz varmış gibi hissettirirler. Hele ki hırs manyağı bir başakla yaşamak zorunda kaldıysan içten içte çıldırmak elde değil. Burçlardan anlamam ama başak burçlu insanlar dolu etrafımda, bundan dolayı sayfalarca yazabilirim.

 

Bunların içlerinde bir şizofrenlik ve psikopatlık yatar. Üzerine gittin mi hemen gösterirler bu yüzlerini. Dengemi alt üst ettiler...

Abi aynen benim kızı anlattın.Kızı zaten mezarlıkta bulmuştum mezarlıktan toprak alıcaktım.Birde mezarlık terk edilmişti dedikodular dolaşıyordu bir ben olurum demiştim.Kızı gördüm vuruldum hani.Tam psikopattı kendileri şizofreni de varmış(aileside ayrı manyak) En sonra ayrılırken aileden kalma kanser rahatsızlığı vardı.Bende astrolojiden biraz anlarım burçlar tam düşmandı ama ben kalbime söz geçiremedim sıkıntı orada...Beni köpek gibi dolaştırdı sağda solda arkadaşlarına fal baktırdı, hastalıklarını tedavi ettirdi, istediklerini yaptırdı eşşek gibi hissediyorum kendimi.Birde korku filimlerine bayılırdı ben sadece bir hevesmişim yav ''o filimdeki büyüleri gerçekte sevgilim yapıyor'' derdi sömürülmüşüm..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
paranormalfikir

Gülmemek elde değil. O nasıl bir şey? Mezarlıkta buldum, cami kapısında buldum gibi. :D :D Mizansen numeroloji. :D

 

Abi aynen benim kızı anlattın.Kızı zaten mezarlıkta bulmuştum mezarlıktan toprak alıcaktım.Birde mezarlık terk edilmişti dedikodular dolaşıyordu bir ben olurum demiştim.Kızı gördüm vuruldum hani.Tam psikopattı kendileri şizofreni de varmış(aileside ayrı manyak) En sonra ayrılırken aileden kalma kanser rahatsızlığı vardı.Bende astrolojiden biraz anlarım burçlar tam düşmandı ama ben kalbime söz geçiremedim sıkıntı orada...Beni köpek gibi dolaştırdı sağda solda arkadaşlarına fal baktırdı, hastalıklarını tedavi ettirdi, istediklerini yaptırdı eşşek gibi hissediyorum kendimi.Birde korku filimlerine bayılırdı ben sadece bir hevesmişim yav ''o filimdeki büyüleri gerçekte sevgilim yapıyor'' derdi sömürülmüşüm..
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Boğa kadınıyım, yükselenim Akrep. Terazi'den çektiğim kadar hiçbir burçtan çekmedim ama yine de Terazileri seviyorum en çok, astroloji beni Terazilerle sınıyor galiba.

Teraziler baya türlere ayrılabiliyor bence, tesir altında kalabilen bir yapıda oldukları için değişiyorlar natala göre. Ama ben ntaldaki terazi etkisinin her ihtimale karşı kişiyi olduğundan daha medeni ve elit bir yapıya taşıdığını düşünüyorum şahsen.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...