Jump to content

Bu Teknik %90 Astral Çıkış Sağlıyor !!! Denendi !


aqresifim

Önerilen Mesajlar

bi tanede kedi lazım:p constantine hesabı

 

Bu yoruma bayıldım :D ve bende normalde odaklanıp gözümü kırpmadan bi yere uzunca baktıgımda örneğin lambaya etraf kararıyor tek görünen şey lamba oluyor bir süre sonrada garip bi titreşim hissi hissediyorsun lambayıda görmüyorsun artık bu yüzden çok afalladım bunu yaparken gözlerim nie kapandı gibisinden ama açıkken körlük yaşıyorsun sonra bi aydınlanma oluyor gözlerinde ama çevreyi göremiyorsun sonrasında vucutta bi reaksiyon olsa gerek birden eski haline dönüyorsun gözlerin ağrıyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ama bir konuda dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum.Orada bedenlenme başladuysa darbe almamaya özen gösterin.Çünkü orada aldığınız yaralar döndüğünüzde bedeninizde oluyor. Yani seyahatte ölmemeye bakın...orda ölürseniz burda da ölürsünüz.

 

Matrixde aldığın darbeleri beynin gerçekleştirir ve hissedersin :) Matrix de ölürsen burdada ölürsün neo arkanı sağlama al ajanlardan kaç :D hiç duymadım bunu dogruluk payı ne kadar bilmemem denemek gerek =) demon cin falan arbedeye girmek lazım :D

 

bu arada bu metodu bu gece deniycem şu an öğlen oldugu için işe yararmı bilinmez =) aslında denemektende zarar cıkmaz şu an :)

 

sizce o anda çıktımmı yoksa beyin aldatmacısımı oldu anlayamadım :\

 

----------------------

 

öğlen odanın perdelerini çektim bayada kalın bnm odadakiler karanlık yaptım ama zifiri değil dediğin şekilde aynen uyguladım ve teknik gerçekten çok hızlı bir sonuç veriyor en az 10 dk gözlerimi kırpmamışımdır vucudumu hissetmedim bi süre sonra kalp atışları oldukca hızlandı hemde çok fazla ama hızlanan kalp değildi bunu biliyordum nefesimi ayarladım tekrar yavaşaldıkca nefesim o anda akıyor gibi hissettim hızlandırmak için su altı teknigini uyguladım nefesi tutup çıkmazsam birdaha nefes alamıycağım diye ve sonra öyle yüksek titreşimler geldiki standart astral çıkışlarıonda olan o his ayrılma hissini yaşadım o an ama aynaya doğru hareket etmeye başladım :\ bir süre sonra kendimi izlediğimi farkettim bedenimle bir alakam kalmadı tam bunun farkındalığına sahipken mesaj geldi telefon titredi ardından merdivenden düşmüş gibi beter oldum o anda o çekiliş ve düşüş anını hissettim bir anda aniden ve başımda akıl almaz derece büyük bir ağrı :\ çareyi uyumakta buldum ve daha yeni kalktım :) ve bu teknik gerçekten harika kafam biraz ayılsın uykusuzluktan tekrar deniycem :)

Rapit tarafından düzenlendi
ardarda atılan mesajlar birleştirildi!
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

öncelikle konuyla ilgilenen ve yorum yapan herkese merhabalar..

birşey merak ediyorum. konunun içeriğinde tüm evreler belirtilmiş. önce mumun sönecek olduğunu düşüneceğimiz oysa mumun aslında sönmüyor olması .. sonra turuncu renkli kartonun parlamaı,beyazlaşıp,kapıya dönüşmesi..

sizce bu detaylar belirtilmeseydi de yalnızca yapılması gerekn şeyler yazılsaydı bunu denediğimizde mumu sönmüş hissedicekmiydik? ya da turuncu karton bir kapıya dönüşecek miydi?

insan beyni neler yapabiliyor zaten hepimiz biliyoruz. buna inanmıyor olsaydık en azından bu başlık atında konuşuyor olmazdık. yani demek istediğim sonraki evreleri bildiğimiz için bir beklentiyle gidip ona aldanıyor olmayalım?

çünkü farklı hiçbir şey yaşayan yok. oysa en azından bir kaç kişide daha değişik şeyler olabilirdi. ??

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bişey sormak istiyorum . Tam olarak bu olay mıdır bilmiyorum ama . Bir süredir hemen hemen her gece bir rüyadan uyanmakla uyumak arasında ki süreçte titrediğimi hissediyorum ama tamamen titrediğimi. Sonra dua ediyorum falan tekrar uyuyorum . Bi gece yine böyle titremeye başladıktan sonra korkup gözlerimi açtım yani ben açtığımı sandım . Çünkü her şey hissettiklerim de dahil gerçek gibiydi . Sonra kendimi uyurken gördüm falan yükselmiştim herhangi bi şekilde bişey hissetmiyodum kütlem yoktu falan resmen uçuyo gibiydim salona gidip babamı gördüm panik yapmamam gerektiğini söyledi beni aşağı çekti falan çok korktum ve gözümü tekrar açtığımda gerçekten uyanmıştım ve uyandığımda bileklerim acıyodu.. Sizce bunun nedeni nedir ?? Çok sık olan bi durum bu ?? bilinçsizce astral seyehat yapıyo olabilir miyim?? mümkün mü ??

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dostum Merhaba, ben bu yazıtınızı okuyalı 1 ay kadar oluyor. fakat denemeye bir türlü cesaret edemedim ve zaman bulamadım.. dün gece tam 2 saat denememe rağmen sonuç alamadım. neden kaynaklandığınıda biliyorum. şimdi anlatıyorum yaptıklarımı.. umarım bir kaç öneriniz olur..

 

Herşeyi eksiksiz tamamlayıp sandalyeye oturdum. yuvarlak kesip alnıma yapıştırdığım kartona bakmaya başladım.. 5 dakika kadar bakmama gerek kalmadı.. kartona konsantre olur olmaz ( bu yaklaşık 10 saniye sürüyor) yüzüm kararıyor, karton dahi görünmüyor.. buraya kadar herşey normal.. taaki bu kararma sırasında nasıl anlatsam.. gözüm seyiriyor yani sağa yada sola ufacık bir hareketlenme olduğunda tüm büyü bozuluyor ve aynada kendimi görmeye başlıyorum.. gözüm istem dışı olarak hareket ediyor.. ben lens takan birisiyim istemediğim taktirde o gözlerin oynaması mümkün değil.. gel görelim ki sorun gözlerimde.. önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar iyi günler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlar bu tekniği sakın bilinçsizce uygulamayın. İlk sayfaya bakarsanız benim de ilk başta denediğimi görebilirsiniz ama bu yöntemin çok sakıncalı olduğunu bilmenizi isterim. Başka bir arkadaşımızın da söylediği gibi bu teknik boyutlar arası geçişte ve varlık çağırmada yaygınca kullanılan bir tekniktir. Deneyimsiz ve bilinçsizseniz kesinlikle denemeyin. Daha güvenli teknikler var riske girmeye gerek yok diye düşünüyorum :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ayna; boyutlar arasi gecis icin kapi niteligi tasir, onemli bir meteryaldir.. Neden tehlikeli kismina gelirsek, sanirim ilk kez denemeyi dusunuyorsun, bu neye benziyor biliyor musun ? Evinin kapisini acik birakarak disariya dolasmaya cikmaya benzer, geldiginde evde seni kimlerin bekledigi buyuk bir soru isaretidir!. Diger tekniklerle de cok rahat cikilabilir astral'a, ama biraz daha zaman, biraz daha motivasyon ve biraz daha ozveri gerektirir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bişey sorucam kartona bakıp napıcaz yani ruhumuzun orda olduğunu ve çıkmak isteyerek imajinasyonmu yapacaz yoksa sadece bakcazmı

 

Meditasyon gibi düşün tamamen odaklanma ve bu odak noktası olarak da turuncu karton verilmiş.

İmajinasyon yok ama boş boş bakmakta yok bir odaklanma ve konsantrasyon meselesi var ;)

Çıkmak istemek zaten her yöntemde var çıkmak istemeyerek çıkamazsın ki :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu tekniği denemeden önce mum ile meditasyonu denemenizi öneririm güzel bir teknik. Etraf zifiri karanlık olduğunda korkmamak için mum ile meditasyon yapın önceden. Şöyle anlatayım nasıl yapacağınızı kısaca bilmeyenler için.

Bir mum yakın ve masanın üzerine koyun. Konsantrasyonunuzu bozmaması için mumu koyduğunuz masada başka her hangi bir nesne olmasın. Daha sonra bir koltuğa oturun. Rahat olun.

Mum ışığına konsantrasyon olun. Bunu gece yaparsanız daha yararlı olur. Tam konsantrasyon olduğunuzda her yer kararacaktır. Hatta mum bile görünmeyecek. Sadece mum ışığı kalacak bulunduğunuz mekanda. Gözünüzü kırptığınız anda her yer yine aydınlanacaktır. Bu şekilde konsantrasyonunuzu güçlendirebilir ve arkadaşın verdiği tekniği uyguladığınızda diske konsantrasyon sırasında korkup tekniği olumsuz etkilemezsiniz. Bu dediklerim yararınıza. İlk denemenizde çıkarsınız :) İyi forumlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben denedim gece yaptıgım için biraz ürkütücü oldu.ama zaman ayırmak ve sabırlı olmak lazım ben basarıya ulaştıgımı söyliyemiyeceğim ne yazıkki:(

Bide yüzde doksak başarılı diyorlar forumun yüzde yüzü başarız diyor...matematik terk..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Çıkış yolu

      Çocuk insanın babasıdır.   Hepimizde olduğu gibi zamanımın büyük kısmını pasif aktiviteler(youtube,netflix,oyun vs.) Bir kısmını hiç üretken bir şey yapmamış olmanın verdiği suçluluk hissiyle.Diğer kısmını da bu suçluluk hissinin katlanılmaz bir noktaya gelmesi yada pasifliğin büyük olumsuz bir sonucu ardından hayatımı değiştirmem gerektiğinin keskin bilinciyle planlar ve kararlı sözlerim ardından bir kaç ay sonra döngünün başa sardığı bir yerlerde yanlış yöne gittiğimi fark ettim.   Plan yap

      , Yer: Not Defteri

    • İsteğim Dışı Yaşadığım Astral Seyahatimsi ''Olaylar''

      Merhaba güzel insanlar! Ben Meredith Vasilissa  Sizleri benim için büyük önem arz eden bir konuyu danışmak için davet ediyorum.. Konu şu ; Yaklaşık 6 yıl kadar önce başlayan korku dolu uykudan uyanışlarım.  Baştan belirtmek isterim ki gördüklerim kesinlikle kabus ,rüya vs. değil. Uzatmadan anlatmaya başlıyorum. Her gece yaptığım gibi uyumak için yatağıma yöneliyorum, uykuya dalmama ramak kala yavaş yavaş sesler yükselmeye başlıyor. ( Saat sesi, cızırtılar, sokaktan gelen sesler )

      , Yer: Deneyimler

    • Astral seyahat

      Astral seyahat yapmak istiyorum.  Hiç bir deneyimim yok. Oturduğum  şehirde veya yakınlarında bir uzman arıyorum bana yardımcı olabilecek. Balıkesir'de ikamet ediyorum. Kendi başınma yapabilirmiyim bilmiyorum. Yardım edebileseniz çok tşk ederim 

      , Yer: Astral Seyahat

    • Rüya, Uyku Felci ve Astral? Ben Ne Yaşadım?

      Herkese Merhaba! Fazlasıyla yorgun olduğum bir zaman dilimindeyken gece vakti her şeyi boş vermiş bir kafayla kendimi yatağa atmış ve neredeyse hiç vakit geçirmeden o anda uykuya dalmıştım. Bir süre sonra (belki 1-2 saat) sadece sesler duymaya başladım. Ya da ses demeyelim şöyle düşünün; rüya gördüğünüz zaman bir görüntü olur, ben hiçbir görüntü görmeden rüyanın içeriğini duyuyor gibiydim yani senaryosu kafamda ama görüntüsü yok. Hala uyku halindeyken bu durum beni rahatsız etti ve kendi ke

      , Yer: Deneyimler

    • Astral Seyahat Yapamama Sorunsalı

      Değerli Gnoxis Forumu kullanıcıları,       Size bir sorunumu paylaşmak istiyorum. Uzun zaman önce duyduğum ve başka insanların deneyimlerini okuduktan sonra da oldukça etkilenmiş olduğum astral seyahat deneyimini gerçeği söylemek gerekirse hiç gerçekleştiremedim. Hani belki astral seyahattekine yakın bir şuur seviyesine geçmişimdir ama yaptım desem açıkçası yalan olur. Astral seyahat yapmaktan hiçbir zaman korkmadım ve nasıl yapabileceğim konusunda da birçok yazı okudum ve onlarca taktik de

      , Yer: Deneyimler

×
×
  • Yeni Oluştur...