Jump to content

Tikla Astral Seyat Yapp ! Link Düzeltildi !!


aqresifim

Önerilen Mesajlar

yaw benim olduğğm yerden diil ki bu sesin içinden duyyorum : /

 

Tamm anladım kardeşim var doğru:thumbsup:

Yani Diyorumki Astralde böle şeylerde olabilir:derisive:

--------------------

bende çifter çifter görmeye başladım hipnozmu oluyorum nan dedim kapattım :D

 

:DSanırım herkezde değişik etkiler oluyor süresini uzatıp denemek lazım:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tabi kardeşim gerilebilrisin seni zorlayan yok dinliceksin diye !

Sana kalmış bir olay Ben zaten genellikle %95 meditasyon ve belirli yogaları yaptıktan sonra deniyorum.

Acemiler (yeni başlayanlar) için geçerlidir genellikle bu video sessiz denemek seni hedefine daha hızlı ulaştırır nasıl rahat oluyorsan öle denemeni tavsiye ederim;)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili Arkadaşlar,arkadaşımızın verdiği çalışmalar süper...Teşekkür ediyoruz,kendisine...Ancak şöyl bir detay var,bu çalışmayı yaptıktan sonra bağlandığımız astral bölge,sektör,koordinat nedir?...Astral düzlemler sürekli kontrol edilir,bu nedenle gerekli donanım,izin ve aracılık olmadan yapılan geçişlerin ciddi sakıncaları vardır...Görüşü olan arkadaşlara sesleniyorum...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

valla ben bildim bileli gelecek zamana gidip uyurken yaşayacağım alakasız ortamları görüp geliyorum ama ayıkken yapamadığım için böyle denemelerde bulunmak istedim... ne koordinatı canım ...koordinat , arkadaşımın evine gittim geçen.. onun dışında hep birkaç yıl sonrasına gdiiyorum ben...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben boynumda gerilmeler hissettim daha sonra yavaş yavaş ağırlaştım şişer gibi oldu vücudum :S ve sanki oturduğum yerden geriye doğru gitmeye başladım :S garip bi boşlukta gibi oldum ama sonra korktum devam edemedim :/

--------------------

yalnız kafama bişi takıldı astraldeyken bedenimizi izleyebiliyoruz ya ya ama bu videoyu izlerken uyumuyorum ve sandalyemde bilgisayar başında oturur konumdayım peki çıktığımda bedenim uyku moduna mı geçmiş olacak?? ya sandalyeden düşersem :p:rofl:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bazıları çıkarken bazılarıda iner.önemli olan neyere gittigin değil nasıl gittiğindir. oraya varamayan arkadaşlara tavsiyem iç enerjinizi sağlamadan yola çıkmayın. iyi erzak alınki oraya varabilesiniz...bakın bakın iyi bakın belki aranızdan bazıları çıkabilir...çıkmak değil oradan inmek erdemdir...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bencede ama astrale çıkarken bunlarıda göze almalısın kardeşim herşeyle karşılaşma imkanın var yeterki korkma !!

Çeşitli konuşmalar vs duyarsın ! Herşey olabilir ama fazla korkmaya gerek yok insanı ürperten sesler var ewet;)

 

işte herşey olabilir diosn da bizi korkutup vazgeçirende ztn istemediğimiz şeylerle karşılaşma ihtimalimiz deil mi

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
ben boynumda gerilmeler hissettim daha sonra yavaş yavaş ağırlaştım şişer gibi oldu vücudum :S ve sanki oturduğum yerden geriye doğru gitmeye başladım :S garip bi boşlukta gibi oldum ama sonra korktum devam edemedim :/

--------------------

yalnız kafama bişi takıldı astraldeyken bedenimizi izleyebiliyoruz ya ya ama bu videoyu izlerken uyumuyorum ve sandalyemde bilgisayar başında oturur konumdayım peki çıktığımda bedenim uyku moduna mı geçmiş olacak?? ya sandalyeden düşersem :p:rofl:

 

Ben bu videoyu sonuna kadar izledim ve galiba çıktım şu an astraldeyim merak etme ben seni tutarım eğer düşersen :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...