Jump to content

''GUİTAR HERO aerosmith'' yardımm lutfen!


emtrem

Önerilen Mesajlar

arkadaslar ben GH aerosmith oyununu yukledim bi güzel calısıo fakat oyun içinde sadece ilk aldığım gitarı kullanabiliyorum diğer aldıklarım aldı gozukuo fakat karakter bolumunde gitar gozukmuyor bu oyunu bilen varsa lütfen yardım edin oyunda cok param gitii bu gitarlara fakat kullanamıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Topics

    • Şifa büyüsü gerekli acil lütfen yardım edin

      Herkese merhabalar. Direkt konuya gireceğim. En yakın arkadaşım iki gün önce nefes darlığı krizi geçirip hastaneye kaldırıldı gece yarısı. Korona testi negatif çıktı. Akciğer filmi çekilmesine rağmen tanı koyamadılar hala. Geceleri sürekli kriz geçiriyor.. Hiçbir şey yapamamak beni delirtiyor.. Uzaktan biraz olsun iyi hissetmesini nasıl sağlayabilirim? yalvarırım yardım edin onun için çok endişleniyorum..

      , Yer: Witchcraft

    • Roman yazacağım lütfen yardım.

      Ben roman yazmaya karar verdim. Tür olarak fantastik konu olarak nefilim ırkını ele alacağım. Fakat mekan konusunda kararsızım sizce olay örgüsü hayalürünü bir ülkede mi yoksa gerçek bir ülkede mi geçmeli. Görüşünüz gerçekten benim için çok önemli. Ve karakter isimlerini türkçe mi yoksa yabancı mı seçmeliyim. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

      , Yer: Edebiyat

    • Lütfen Acil Bakarmısınız? Lütfen Arkadaşlar Bilgisayardan anlayanlar baksın lütfen

      Arkadaşlar 2 resimdeki modeller falan aynımı eksik varsa söylermisiniz parçalarımızı değiştirmişlermi lütfen arkadaşlar söylermisiniz    

      , Yer: Bilgisayar ve Donanım

    • Aerosmith geliyor!

      [h=2]Rock’n Roll’un efsane grubu Aerosmith, 14 Mayıs 2014’te İstanbul, İTÜ Stadyumu’nda sahne alacak[/h] Amerikalı ünlü Rock’n Roll grubu Aerosmith, Türkiye’de ilk kez konser verecek. 14 Mayıs 2014’te İstanbul, İtü Stadyumu’nda sahne alacak grup, eski unutulmaz şarkılarının yanısıra 11 yıl aradan sonra tamamen yeni şarkılardan oluşan ilk stüdyo albümü Music From Another Dimension’dan da şarkılar seslendirecek. Rolling Stone dergisinin “Tüm zamanların en büyük 100 sanatçısı” listesinde yer

      , Yer: Pano

    • Nokia Lumia Whatsapp sorunum lütfen yardımm :(

      Arkadaşlar Lumia 920 kullanıyorum ben bu tele whatsapp yüklemiştim bir ay kullandıktan sonra bana gelen resimle sesli notları açamadım bende ne yapsam bilemedim uygulamayı silip tekrardan yükliyim dedim uygulamayı kaldırıp tekrar yükledim ama telefon numaramı girdikten sonra biraz ilerleyip baglanılamadı lütfen ag ayarlarınızı kontrol edin diyor deli olucam dünden beri lütfen bilgisi olan birileri varsa yardımcı olun bana .

      , Yer: Cep Telefonu ve Tabletler

×
×
  • Yeni Oluştur...