2877 Sayfadan 2. İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 28770 sonuçtan 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Şu An Ne Dinliyorsun? Yorum Yap, Bir Dizesini Yaz, Paylaş!

  1. #11
    vhercle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Bulunduğu yer
    dünyadan
    Mesajlar
    2.838
    Konular
    210
    <div class='quotetop'>ALINTI(Nora &#064; 26 08 2006, 20&#58;35 ) [snapback]5724[/snapback]</div>
    tamam alla la napalım kafamız karışmış ben deminden beri aynı şeyi dniliyorum belki ondan
    [/b]
    nasıl yani kaç dakkadan beri aynı şarkıyımı dinliyosun ben şu anda kenan doğolu dinliyorum
    yüzsüz yürek



  2. #12
    Şu An Ne Dinliyorsun? Yorum Yap, Bir Dizesini Yaz, Paylaş! Nora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2006
    Mesajlar
    3.007
    Konular
    115
    Eveet norra el norra dinliyorum. Oynayasım geliyo

  3. #13
    nihtwish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Mesajlar
    255
    Konular
    22
    Vojo Stojanovski - Ajde DaSi Recime Edna Pesna makedonca

  4. #14
    Şu An Ne Dinliyorsun? Yorum Yap, Bir Dizesini Yaz, Paylaş! Nora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2006
    Mesajlar
    3.007
    Konular
    115
    bu şarkı nece bilmiyoorum valla keşke bilsem acaip merak ediyorum sözlerini

  5. #15
    nihtwish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Mesajlar
    255
    Konular
    22
    valla o kadar ovdunkı sarkıyı merakımdan sımdı arıyorum ındırıcem

  6. #16
    Şu An Ne Dinliyorsun? Yorum Yap, Bir Dizesini Yaz, Paylaş! Nora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2006
    Mesajlar
    3.007
    Konular
    115
    youtube varya orda var dinle istersen çabuk çabuk

  7. #17
    nihtwish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Mesajlar
    255
    Konular
    22
    efeeeet sımdı dınledım baya hosuma gıttı ama bende sarkının hangı dılde oldugunu anlayamadım bıde sarkının sonu turkce bı sarkıya benzıodu cıkaramadım

  8. #18
    nihtwish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Mesajlar
    255
    Konular
    22
    esterabım erkın koray cover dınledınmı acayııp olmus yaa bu arada 2 eylul izmir fuar acık havada erkın koray konserı var
    ben gıdıom gelebılecek arkadaslar varmı?

  9. #19
    Şu An Ne Dinliyorsun? Yorum Yap, Bir Dizesini Yaz, Paylaş! Nora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2006
    Mesajlar
    3.007
    Konular
    115
    Evet dinledim süppper olmuş)) Valla keşke gelebilsem çok isterdim fekat izmir işte

  10. #20
    Şu An Ne Dinliyorsun? Yorum Yap, Bir Dizesini Yaz, Paylaş! Nora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2006
    Mesajlar
    3.007
    Konular
    115
    ya mustafaaa yaa mustaafa ben ona benzetiyorum valla İbranice imiş galiba bi arkadaşım öle söyledi


2877 Sayfadan 2. İlkİlk 1234 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Acıma Acıyorum
    Konuyu Açan: beelze, Forum: Not Defteri.
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 14-Ara-2014, 23:02
  2. Arıyorum
    Konuyu Açan: heRnan coRtes, Forum: Gnoxis Cafe.
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 15-Eyl-2007, 15:57