Toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Psiball tamam ama fırlatamıyorum

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Kas-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    35
    Konular
    12

    Psiball tamam ama fırlatamıyorum


    beyler ben psi ball 5 saniyede bile yapabiliyorum ama bir türlü onu göremiyorum ve fırlatamıyorum





  2. #2
    Psiball tamam ama fırlatamıyorum sirius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    4.388
    Konular
    561
    Alıntı astralseyahattt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler ben psi ball 5 saniyede bile yapabiliyorum ama bir türlü onu göremiyorum ve fırlatamıyorum
    aslında konuyu onaylamayacaktım ama çok merak ettim... hem onu göremiyorsun hem fırlatamıyorsun neye göre beş saniyede yapabildiğini iddia ediyorsun?

    psiball başlıklarına olabildiğince yorum yapmıyorum çünkü birçok kişi maalesef kendi hayal dünyasında kendi kendine oyun oynuyor bu konuda, olayn hiçbir mistik boyutu yok farkında değil kimse. Bunlar maalesef yanılsama, elimde yoğunluk hissediyorum diyor bazı arkadaşlar lakin bu tamamen placebo...

    Çin'de Japonya'da Adamlar bu tür bir enerji oluşturup karşıdakine yollamak için küçük yaşlarından beri üstatlar tarafından 20-30 yılı geçen yıllar boyunca eğitim alıyorlar, hergün düzenli meditasyon, ki pratikleri yapıyorlar, benim yurdumun ergen insanı okuldan gelip ellerini kavis yapıp, kafasında yarım yamalak bir imgelemeyle, sıfır meditasyon deneyimiyle psiball yapıyorum diye seviniyor...

  3. #3
    helsing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şub-2012
    Mesajlar
    167
    Konular
    6
    Siruis içine dolmuş
    Fakat haklı da, 1-2 gün uğraşıp böyle bir şeyin olmasını beklemek saçma bir şey.
    Eğer 1-2 gün uğraşmayla yapılabilecek bir şey olsaydı herkes yapmaz mıydı ?

  4. #4
    Psiball tamam ama fırlatamıyorum sirius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    4.388
    Konular
    561
    Alıntı helsing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siruis içine dolmuş
    Fakat haklı da, 1-2 gün uğraşıp böyle bir şeyin olmasını beklemek saçma bir şey.
    Eğer 1-2 gün uğraşmayla yapılabilecek bir şey olsaydı herkes yapmaz mıydı ?
    psiball konularına neredeyse hiç yorum yapmıyorum bu yüzden, doldum cidden =))

    Arkadaşa da sorum hala geçerli, görme yok fırlatma yok, etki yok tepki hiç yok neye göre 5 saniyede yapıyor acaba? adam ki üstadı oluyor o bile beş saniyede odaklayamıyor.

  5. #5
    ginger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May-2011
    Bulunduğu yer
    ingiltere
    Mesajlar
    171
    Konular
    6
    inci bu konuda egitim veriyor demek ki, cok boyle yazan goruyorum da beyler diye baslayan..
    beyler gecen bi psi firlattik ben diyim 100 metre sen de 500

  6. #6
    Virtue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nis-2011
    Mesajlar
    286
    Konular
    45
    zaten psiball yapıcak kadar tecrübeli olup sorununu internet forumunda beyler diye başlayarak ve kafasını tuğlalara vuran smile larla bitirerek anlatıp cevap beklicek bir zihniyet yoktur gibi

  7. #7
    Ahimoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2013
    Mesajlar
    11
    Konular
    0
    yalnız şöyle bişey var ben şahsen psi ballı 5 sn değil ama 1 dk da fln yapıyorum galiba ancak ballı yaptıktan sonra arkadaşımın elinin balla sokmasını istiyorum ark elinde bir baskı hissediyo yada şöyle yapıyorum ballın elektrik yüklü olduğunu düşünüyorum ark elinde yüzük oluyo o elini sokunca yüzükte oynama oluyo