2 Sayfadan 2. İlkİlk 12
Toplam 18 sonuçtan 11 ile 18 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Oof of!

  1. #11
    atmaca03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eyl-2007
    Mesajlar
    271
    Konular
    15
    Alıntı Yok Kişi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya ben 2 yil sonra asik oldum tekrar. Bu sefer cidden gercek bi aska benziyor! Ama acilamiyorum delircem. Ilk defa bu sekilde oluyor. Gidip içimden geçenleri soyleyemiyorum! Neyden çekindigimide bilmiyorum ya neyse...

    Bi ak1l verin bana pls. O kisi çok yakinimda muhabbetimizde iyi! Ama "Ben seni sadece arkadasim olarak seviyorum" demesinden korkuyorum! Acilen akil verir misiniz çok sevinicem cidden
    Valla dostum senin durum zor aşk çok zor atlatılan bir hastalıktır allaha duam sana acil şifalar vermesi bu hastalıkla binlerce mecnun la leyla var dünyamızda





  2. #12

    Üyelik tarihi
    Ara-2007
    Mesajlar
    382
    Konular
    12
    eğer açılmaya niyetliysen ve gerçekten çekingensen bence yanlız olduğunuz bi anda ve gerçekten ona sevdiğine inanıyosan söyle yok sen yapamıyosan onun en ii arkadaşına söyle emin ol o söyliycekdir

  3. #13
    Yok Kişi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oca-2007
    Mesajlar
    166
    Konular
    13
    Aşktan girmişken Onca senedir aşka inanmam diyip sürekli bunu savunan biriyim, hala da savunuyorum. Benimde aşk gibi bir derdim çıktı bugülerde ortaya. Ama sizin bildiğiniz gibi bir durum değil. Ne ben ona açılabilirim, GERÇEKTEN dokunabilirim ne de o bana. Çünkü ismini bile bilmediğim bu kişi sadece benim rüyalarımdan ibaret. Aşk değildir diyorum büyük ihtimal insan rüyalarındaki kişiye aşık olabilir mi ki??? Psikolojik olarak erişilmez olduğu için bu tadı yaşatıyor bana sanırım. Erişilemeyen her zaman daha kıymetli olmuştur insanlar gözünde. Belki onu görmek için boş olan zamanlarımı uykuyla değerlendiriyorum rüyalarımda da görüyorum çoğu zaman. Doğa üstü bir çekiciliği var zaten rüya sonuçta. Size o kadar basit gelebilir ama onu bulabilsem keşke. Keşke gerçekten öyle biri olsa şu yeryüzünde. Keşke rüyalarda değilde gerçekte gözlerine bakarak dokunsam. Çok zor ama imkansız değil.... Bir ümit belki ansızın çıkar karşıma... İnsanlar bazen umuttan öteye gidemiyor...

  4. #14
    Geceyuruyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oca-2008
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1.552
    Konular
    284
    zamana bırakma bırakanlar simdi kus avlıyor coh pisman soyle gitsin

  5. #15
    cinn cinn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    Alıntı Yok Kişi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aşktan girmişken Onca senedir aşka inanmam diyip sürekli bunu savunan biriyim, hala da savunuyorum. Benimde aşk gibi bir derdim çıktı bugülerde ortaya. Ama sizin bildiğiniz gibi bir durum değil. Ne ben ona açılabilirim, GERÇEKTEN dokunabilirim ne de o bana. Çünkü ismini bile bilmediğim bu kişi sadece benim rüyalarımdan ibaret. Aşk değildir diyorum büyük ihtimal insan rüyalarındaki kişiye aşık olabilir mi ki??? Psikolojik olarak erişilmez olduğu için bu tadı yaşatıyor bana sanırım. Erişilemeyen her zaman daha kıymetli olmuştur insanlar gözünde. Belki onu görmek için boş olan zamanlarımı uykuyla değerlendiriyorum rüyalarımda da görüyorum çoğu zaman. Doğa üstü bir çekiciliği var zaten rüya sonuçta. Size o kadar basit gelebilir ama onu bulabilsem keşke. Keşke gerçekten öyle biri olsa şu yeryüzünde. Keşke rüyalarda değilde gerçekte gözlerine bakarak dokunsam. Çok zor ama imkansız değil.... Bir ümit belki ansızın çıkar karşıma... İnsanlar bazen umuttan öteye gidemiyor...
    yatarken üstünü ört
    şaka bir yana rüyanın bilinç altıyla bağlantısını düşünürsek bence bu bünye aşkı yaşamak istiyor.o halde umarım yaşatacak birisini bulursun.rüyadakine takılma.gerçekte ara..........

  6. #16

    Üyelik tarihi
    Nis-2008
    Mesajlar
    179
    Konular
    2
    işin zor bence

  7. #17
    bluelune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May-2009
    Bulunduğu yer
    heryer:)))
    Mesajlar
    83
    Konular
    17
    şu an buu iş nası sonuçlandı merak ettimm ??? sorimmm dedimmm

  8. #18
    MZ1vdnW0mtQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eki-2014
    Bulunduğu yer
    ayna
    Mesajlar
    1.131
    Konular
    71


2 Sayfadan 2. İlkİlk 12