10 Sayfadan 4. İlkİlk ... 23456 ... SonSon
Toplam 99 sonuçtan 31 ile 40 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Olacak Olayları Tahmin Edelim

  1. #31
    MALCOLMX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kas-2006
    Bulunduğu yer
    Gnoxis
    Mesajlar
    1.216
    Konular
    292
    film deil ama belırlı aralıklarla gördüğüm bı ruya.... nedenını bende bılmıorum.





  2. #32
    sudem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eki-2006
    Mesajlar
    658
    Konular
    33
    2007'de hülya avşarın annesi öleçek..
    şehitlerin sayısında büyük bir artış olaçak..(allahım korusun)
    ibrahim tatlıses bir amaliyat geçirebilir..
    ünlü biri vurularak öldürüleçek..

  3. #33
    sensizim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eki-2006
    Mesajlar
    782
    Konular
    30
    valla bence kıyamet yaklaşıyo kısaca sı ben bunu tahmin ediyorum

  4. #34
    sudem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eki-2006
    Mesajlar
    658
    Konular
    33
    merak etme arkadaşım herkez kendi içinde küçük kıyametini yaşamaya başlamışlar bile..

  5. #35
    axcd82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Tem-2006
    Bulunduğu yer
    salon
    Mesajlar
    514
    Konular
    27
    daş düşebülüğ,ayu çıkabülüğ

  6. #36
    whitepower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1.155
    Konular
    96
    Suyun üzerinde karaltı belirdiğinde...Şehir sessizliğe bürünecek...Ünlü aşıkların başına bişi geldiğinde....Aha bak enteresan olduYazın bi kenara...

  7. #37
    caslanova caslanova isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    öncelikle te kburadaki çorumlu bnim demişsin yanına eş oluyum bari bende çorumluyum konuna gelince ben 2007 yılında bizim ülkemizde değil ama amerika kıtasında büyük bir sel felaketi bekliyorum. ülkemizde öyle büyük bir deprem su an için beklemiyorum. ama doğu anadoluda çok karışık bir 2007 geçeceğini düşünüyorum

  8. #38
    hexagram hexagram isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    başka çorumlu görmek güzel
    ama kurtulmaya çalışıyorum en kısa zamanda...
    Bu başlığı bulup cevap yazdığın için de teşekkürler

  9. #39
    laykot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nis-2007
    Bulunduğu yer
    konya
    Mesajlar
    10
    Konular
    2
    abdullah gül cumhurbaşkanı olcak.

  10. #40
    KATA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ara-2006
    Bulunduğu yer
    AnI-Kara
    Mesajlar
    7.969
    Konular
    299
    peşisıra bı darbe falan........


10 Sayfadan 4. İlkİlk ... 23456 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Son İki Harfinden Devam Edelim!
    Konuyu Açan: sechil, Forum: Forum Oyunları.
    Cevap: 21774
    Son Mesaj : 29-May-2019, 20:23
  2. Haydi biraz hayal edelim...
    Konuyu Açan: tugcemgul, Forum: İlginç ve Komik Resimler.
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 10-Haz-2013, 14:26
  3. istatiksel ölüm olayları
    Konuyu Açan: danny, Forum: Ölüm ve Ötesi.
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 08-Mar-2008, 20:34