7 Sayfadan 5. İlkİlk ... 34567 SonSon
Toplam 64 sonuçtan 41 ile 50 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Öğrenci Büyüleri

  1. #41

    Üyelik tarihi
    Oca-2009
    Mesajlar
    576
    Konular
    5
    Harikaymış yaa niçin bunları YGS'den önce vermediniz çok ayııp:P
    Belki doğudan gelen ilhamla anzavura bir göz atardım falan çook ayıp ettiniz:P





  2. #42
    emir869 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eyl-2008
    Bulunduğu yer
    İnsanımsı varlıklar diyarında.
    Mesajlar
    1.468
    Konular
    8
    Sadece bir kaç cümle söyleyerek büyü yapabilecek seviyeye gelen birinin zaten okula gitmesine ne gerek var

  3. #43

    Üyelik tarihi
    Oca-2009
    Mesajlar
    576
    Konular
    5
    amaaa okula büyü öğrenmeye gitmiyoruzx ki sonuçtaa :P

  4. #44
    Omulus Omulus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    Arkadaşım bunu 50 60 arkadaşım dened, hiç bir işe yaramıyor (= bilmeyen arkadaşlara söyliyim dedim kendinizi kandırmayın . olmuyor bu

  5. #45

    Üyelik tarihi
    Oca-2009
    Mesajlar
    576
    Konular
    5
    Omulus hayellerimi yıktın yaaa ben de diyordum ki ne güzel ödevlerimi de yapar bu büyü

  6. #46
    Xero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2008
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    1.486
    Konular
    10
    bu size söylenen , okuyun zihniniz açılır tarzı dualardan bir farkı yok , içini rahatlatmak isteyenler için iyi olabilir , sadece bir tavsiye olarak bunu ezberleyeceğinize o dersle ilgili bir şey ezberleyin derim

  7. #47

    Üyelik tarihi
    Oca-2009
    Mesajlar
    576
    Konular
    5
    XERO yorumlarını tekrar okumak bir zevk...

  8. #48
    Xero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2008
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    1.486
    Konular
    10
    asıl senin yorumlarını yeniden okumak bir zevk

  9. #49
    Öğrenci Büyüleri nevermore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar-2009
    Bulunduğu yer
    Bornova
    Mesajlar
    12.247
    Konular
    2858
    Bazı büyülerin tek amacı plecebo etkisidir , bunun sebebi de özellikle internetin hayatımıza girmesi ile ortaya çıkan mahalle arası büyüleridir ..
    Ya bi düşünün hangi majisyen derslerinde başarılı olmak için büyü yapar

    Yada bi wicca , engizisyonda bu yüzden yargılanıp yakıldılarsa cidden yazık

  10. #50

    Üyelik tarihi
    Oca-2010
    Bulunduğu yer
    Mersin
    Mesajlar
    779
    Konular
    31
    haklısın nevermore


7 Sayfadan 5. İlkİlk ... 34567 SonSon

Benzer Konular

  1. 16 Mart Beyazıt Öğrenci Katliamı
    Konuyu Açan: birunsatan, Forum: Tarihi Kişiler ve Olaylar.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 19-Ara-2008, 15:22
  2. İyi bir Okült öğrenci nasıl olunur?
    Konuyu Açan: faust, Forum: Dinler ve İnanışlar.
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 11-Oca-2008, 23:33