Tab Content
No Recent Activity

46 Ziyaretçi Mesajları

  1. Cevapla
    evet gerçekten güzel bir forum.bende internete girince direk gnoxis'i açarım..deneyimli ve tecrübeli çok kişi var burdaistediğin zaman mesaj atarsan yardımcı olurum..sorularını elimden geldiği kadar yanıtlarımiyi forumlar dilerim...
  2. hoş bulduk thyke00 2 günde +100 mesaj var yani ondan aktif dedim. Övünmüyorum kendimle sadece kendimi tanıtma cümlem :]
  3. Cevapla
    Selam yeni ama aktif hoş geldin aramıza
  4. hb thenightmare. Gerçekten harika bir forum ...
  5. Cevapla
    hoşgeldiniz diyelim o zaman
  6. Biraz bir şeyler yazın ya Bomboş kalmasın . Biraz yeniyim ama aktifim .p
46 Ziyaretçi Mesajından 41 ve 46 Arasındakiler Gösteriliyor.
5 Sayfadan 5. İlkİlk ... 345
5 Sayfadan 5. İlkİlk ... 345
Ajan Hakkinda

Genel Bilgi

Doğum Gününüz
15-Temmuz
Ajan Hakkinda
Cinsiyet:
Erkek
Yer:
I am in the world.
İşte Ben:
Severim böyle parapsikoloji falan filan ... Öyle yani :D
İlgi Alanları:
http://www.gnoxis.com
Burç:
Yengeç
Müzik:
Umbrella

Inndia

Diamonds

Zaten Rihanna'nın şarkılarının %95 ' ini severim ...
Kitaplar:
CHERUB serisine bayılıyorum...
Film / Dizi:
Film => Muhteşem Yaratıklar
Dizi => Teen Wolf

Signatürü


İstatistik


Total Threads
Total Threads
8 (0,02%)
Threads Per Day
0,00
Mesaj adeti
Mesaj adeti
222 (0,03%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0,09
Son Mesaj
Hayatınızdan Silmek İstedikleriniz ? 30-Ağu-2015 12:53
Ziyaretçi Mesajları
Toplam Mesaj
46
En yeni mesaj
05-Oca-2014 22:31
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
26-May-2020 21:46
Üyelik tarihi
19-Tem-2013
Tavsiye Puanı
0

135 Arkadaşlar

135 arkadaşından 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.
14 Sayfadan 1. 123 ... SonSon