27 Sayfadan 27. İlkİlk ... 252627
Toplam 268 sonuçtan 261 ile 268 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Karakalem Çalışmalarım

  1. #261
    DenizFeneri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kas-2015
    Mesajlar
    1.705
    Konular
    19
    Alıntı Diens Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bursa'daki en iyi sanat atölyelerinim birinde 6 ay civarı bi eğitim gördüm. Ve diyebileceğim tek şey namaste'ye resim konusunda öğretebilecekleri bir şey yok. Adam zaten resimlerinde, renkleri, orantıyı ve kompozisyonu eğitim almamasına rağmen köpek gibi iyi kullanıyor. Bunlar bir yana, adam yaratıcı. Orijinal içerik üretiyor, resimleriyle birşeyler anlatıyor. Asıl değerli olan şey bu zaten. haddim olmasa da kendisini biraz daha iyi pazarlayabilse hayal bile edemiyeceği yerlere gelebileceğimi düşünüyorum.
    Ben geliştirmek istediğini bildiğim için bir öneri sundum.Adama elbette resim konusunda fazla bir şey katamazlar ama yurt dışına açılma konusunda yardımcı olabilirler.Orada da Türkiye'dekilerden çok daha iyi bağlantılar edinebilir.Ben yine de bir eğitimden geçmesi gerektiğini düşünüyorum,illa ki bir şeyler katacaktır.Mimar Sinan'dan bir namaste geçsin,fena mı? Gerçi her şeyden önce para biriktirmesi lazım,yurt dışına çıkmak biraz maliyetli bir iş...

    Namaste sende artık bir resim at üstimüze!?!?





  2. #262
    Anafiel girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2015
    Bulunduğu yer
    --
    Mesajlar
    6.645
    Konular
    31
    Çizim yapıyor mu ki atsın... Gayret ettikten sonra herşey olur lakin namaste'miz biraz müşkülpesent

  3. #263
    DenizFeneri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kas-2015
    Mesajlar
    1.705
    Konular
    19
    https://i.hizliresim.com/6mXaNN.jpg

    Çok çizim attın buraya ama bu en sarsıcılarından bence...Dehşet bir imge,korkunç bir yaratıcılık...Geri dön!

  4. #264
    DarthVader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2016
    Bulunduğu yer
    Turşuistan
    Mesajlar
    2
    Konular
    0
    Oldukça başarılı çizimlerin var özellikle duralit üzerine akrilik ile yapmış olduğun çizimler çok hoşuma gitti. Başlangıçtaki bir kaç fotoğrafın gözüme amatör hissiyatı vermişti ama YANILMIŞIM Çizimlerinin devamını dilerim belki bir gün dövme için yolum düşer...

  5. #265
    Diens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Bursa
    Mesajlar
    135
    Konular
    1
    Alıntı DenizFeneri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben geliştirmek istediğini bildiğim için bir öneri sundum.Adama elbette resim konusunda fazla bir şey katamazlar ama yurt dışına açılma konusunda yardımcı olabilirler.Orada da Türkiye'dekilerden çok daha iyi bağlantılar edinebilir.Ben yine de bir eğitimden geçmesi gerektiğini düşünüyorum,illa ki bir şeyler katacaktır.Mimar Sinan'dan bir namaste geçsin,fena mı? Gerçi her şeyden önce para biriktirmesi lazım,yurt dışına çıkmak biraz maliyetli bir iş...

    Namaste sende artık bir resim at üstimüze!?!?
    döviz kurları bu kadar yüksekken yurtdışı için para biriktirmek birazcık zor diye düşünüyorum. şansını Türkiye'deki sanatsever iş adamlarında deneyebilir. Mimar sinan'dan geçmesi eğitim olarak çok ileri götürmeyecek olsa da, hocaların yönlendirmesi ve yeni arkadaş çevresi açısından faydalı olurdu. Ayrıca okuldaki resim öğrencilerine karşı bi ön yargım var belki namaste bunu kırabilir. gnoxis olarak derdimiz namaste'nin geleceği oldu

  6. #266
    DenizFeneri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kas-2015
    Mesajlar
    1.705
    Konular
    19
    Alıntı Diens Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    döviz kurları bu kadar yüksekken yurtdışı için para biriktirmek birazcık zor diye düşünüyorum. şansını Türkiye'deki sanatsever iş adamlarında deneyebilir. Mimar sinan'dan geçmesi eğitim olarak çok ileri götürmeyecek olsa da, hocaların yönlendirmesi ve yeni arkadaş çevresi açısından faydalı olurdu. Ayrıca okuldaki resim öğrencilerine karşı bi ön yargım var belki namaste bunu kırabilir. gnoxis olarak derdimiz namaste'nin geleceği oldu
    Tabii dert ederiz herif yetenekli Eski türk resiminden kalan baba ressamlarımızın çoğu vefat etti ne yazık ki.Nuri Abaç,Naile Akıncı,Turgut Atalay ve daha niceleri...Bunlar köy enstitüsü ve cumhuriyetin ilk yıllarının sağlam eğitim politikası sonucu ortaya çıkıp parlamış insanlar.Bu insanar ile Şefik Kahramankaptan'ın Resmigeçit kitabıyla tanıştım.İlginçtir sağlam ressamlarımız hepsi cumhuriyetin ilk kuruluş zamanlarındaki isabetli politikalar sayesinde sivrilmiş,bu kitabı bulun okuyun pek çok röportajda köY enstitülerinin bahsinin geçtiğini göreceksiniz...Ülkemizin eğitim politikası şuan tam bir rezalet,yetenekli insanları desteklemeliyiz.

  7. #267
    adEda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2015
    Mesajlar
    6.476
    Konular
    55
    Alıntı nameste Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duralit üzerine akrilik ile yaptığım yeni çalışmam


    Nameste cidden iyi iş çıkarıyor her seferinde.
    Bu da benim en sevdiklerimden biri. : ))

  8. #268

    Üyelik tarihi
    Mar-2015
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Mesajlar
    1.314
    Konular
    4
    Alıntı adEda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nameste cidden iyi iş çıkarıyor her seferinde.
    Bu da benim en sevdiklerimden biri. : ))
    çok çok iyiymiş bu bak


27 Sayfadan 27. İlkİlk ... 252627

Bu Konu İçin Etiketler