3 Sayfadan 2. İlkİlk 123 SonSon
Toplam 30 sonuçtan 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Kansere Çare Bulun!! folding@home

  1. #11
    blueboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şub-2008
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1.601
    Konular
    102
    Ben henüz kurmadım çünkü kota sınıra dayandıekimi bekliyorum





  2. #12

    Üyelik tarihi
    Kas-2007
    Mesajlar
    272
    Konular
    14
    Program kotayı etkiliyor mu? Yani indirip kurduktan sonra ?

  3. #13

    Üyelik tarihi
    Oca-2007
    Mesajlar
    31
    Konular
    0
    meskalin bu i,nsanlık için de site içinde çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim

  4. #14
    belfalas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haz-2007
    Bulunduğu yer
    İzmir, Karşıyaka
    Mesajlar
    1.416
    Konular
    99
    ben bu konuyu bunca zaman nasıl görmemişim yaa

  5. #15

    Üyelik tarihi
    Oca-2007
    Mesajlar
    31
    Konular
    0
    eminim görseydin ilk uygulayanlardan olurdun belfalas şimdi sıra bu konunun tanıtılması sitede programı kurup çalıştıran 3 kişi vardı en son baktığımda utanç verici bir durum sitemiz için

  6. #16

    Üyelik tarihi
    Oca-2007
    Mesajlar
    31
    Konular
    0
    hadi ama arkadaşlar program kötü amaçlı değil bu kadarmı koca siteden kanser düşmanı ayıp çok ayıp destekleyin artık şu projeyi

  7. #17

    Üyelik tarihi
    Oca-2007
    Mesajlar
    31
    Konular
    0
    boş ver en azından denemişsin mahalleden arkadaşı ikna ettim o kurdu site tınmıyo bu olayı mahellede çalışıcam bu konuda

  8. #18
    Deaths_Expulsion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eyl-2006
    Mesajlar
    6.971
    Konular
    132
    siteden sadece 5 kişi var konuda görünmüyo pek sanırım üste çıksın bari

  9. #19
    TaiNTeD_LoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ara-2007
    Bulunduğu yer
    Canada
    Mesajlar
    2.802
    Konular
    19
    hayatımda gördüğüm en güzel program diyebilirim x) tşkkrler

  10. #20

    Üyelik tarihi
    Eyl-2009
    Mesajlar
    3
    Konular
    0
    Yüklüyorum,yükletiyorum.
    Teşekkürler


3 Sayfadan 2. İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Uygulama: Sorunlu Chakranızı Bulun
    Konuyu Açan: hexagram, Forum: Aura&Çakralar.
    Cevap: 53
    Son Mesaj : 18-Nis-2020, 23:10
  2. 300'ü Bulun
    Konuyu Açan: sipru, Forum: Akıl Oyunları.
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 14-Ara-2006, 21:06