15 Sayfadan 1. 123 ... SonSon
Toplam 145 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Güçleriniz Size Kimden geçti?

  1. #1
    ChEEkYkiTTy ChEEkYkiTTy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-

    Güçleriniz Size Kimden geçti?


    Mesela bana KÖSEM SULTAN'ımdan babaanemden geçti..ya size?





  2. #2

    Üyelik tarihi
    Kas-2007
    Mesajlar
    272
    Konular
    14
    Hala emin olamamkla beraber tahminlerde bulunduğum bir kişi var...Annemin dedesi.Kendisi kahinmiş ve öyle sanıyorum ki diğer boyuttan varlıkalrla da iletişim kurabiliyormuş.Ermiş gibi insan derler ya o derece iyi ve yardımsever bir insanmış...Bazen onun ruhunu taşıdığımı düşündüğüm bile oluyor

  3. #3
    wiccann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar-2008
    Mesajlar
    37
    Konular
    6
    ChEEkYkiTTy herşeyi biliyomusun ve nasıl güçlere sahipsin

  4. #4
    ChEEkYkiTTy ChEEkYkiTTy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    rahmetli KÖSEM SULTANIM çok harika kahve falı bakardı...herkes onun sadece bu yönünü bilirdi tabii...bir gün eline boş bir fincanı aldı...içine biriki dua okudu ve bu arada bana yanında durmamı salık verdi...o bu arada divanda oturdu duaları okurken yüzü çok gergindi...yüzünü inceledim o an...çizgileri tek tek..gözlerine baktım..simsiyah zeytin gibi güzel gözleri vardı...belirgin..çekik ve de gizemli..bu sitede bir iki arkadaşım beni tanıdılar...sanırım aynısı genetik olarak bana da geçmiş...

    çok şeyler düşündüm o fincanı okurken..çok uzun sürdü bence..neden beni tepesinde dikiyor diye düşündüm mesela..neden elinde boş ve temiz bir kahve fincanı var..ne yapacak acaba..ki onun yaptığı her şey bence ritüeldi..bana göre kutsaldı..öğrenilmesi gereken birşeydi..ondan herşeyi kapmaya,öğrenmeye çabalardım..o benim modelimdir..idolümdü..daima öyle oldu...yaptığı her şeyin ve de söylediği her şeyin çok derin anlamları vardı bence..hiçbirşeyi boşuna yapmazdı o...


    sonra okumayı bitirdi...


    güzel torunum dedi..fincanını al..sana artık mübarek olsun..müjdelerin bol olsun...sanat-emek-ilim sendedir artık..BENDEN SANA..BENDEN SANA... BENDEN SANA...

    ALLAH katında mübarek olsun..melekler şahidin ve de yarenin olsun..şeytanlardan uzak dur...cinler yansın sana gelirlerse...

    ilmim sende saklı dursun..onu kızına..kızının kızına..ya da her kimse bir kıza vereceksin bizlerden sonra...

    SAHİP ÇIK ÇOCUĞUM...


    babanem bunları dedi..





    bu arada..sonradan öğrendim ki..babanemde ŞAMANLIK varmış meğer...bunu belki biliyordu..belki bilmiyordu..bana hiç aktarmadı konuşmadık konu hakkında bilgisini ama ben varolan güçlerimle anladım elbet sonunda deneye yanıla..bazen ona kızıyorum bana bıraktığı mirasın neleri içerdiğini keşke söyleseydi...işim kolaylaşırdı bence..

    mesela ruhlar gelirdi..onları duyardım..aniden ölenler gelir ve ailelerine birşeyler iletmemi isterlerdi..bunu ona anlatırdım ve bana kızardı..uğraşma bunlarla derdi..uğraşmıyorum derdim..biliyordu ben uğraşmıyordum ama evren beni o ailede o soyda ondan sonraki olarak seçmişti..kafanı kırarım bir daha fal bakarsan demişti sürekli bana...hep derdi...(ki kendisi benim verdiğim isimleri çağırtır bir biçimde konuşur benim bildirdiklerimi benden habersiz iletirmiş meğer..bunu sonradan annemden öğrendim o vefat edince...mesela murat canbaş diye bir sporcu çocuk vardı memleketimde...öldüğünde bana gelmişti ailesine,özellikle de annesine birşeyler söylememi istemişti..günlerce canıma okumuştu,o zamanlar ortaokuldaydım yaa :S)

    sonra ne oldu?

    hatun kişi herşeye vakıf oldu ve mesela GNOOXİS'imizide 4 başlık açtı fala dair..

    haberci..savaşçı...boyutlar arasında duran ruh...

    neymiş bea...ben bile kabullenemiyorum zaman zaman ama...

    İŞTE KÖSEM SULTANIMDAKİ HER GÜÇ ve de belki daha bile ötesi BANA DEVROLDU .....................

  5. #5
    nicole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağu-2007
    Mesajlar
    8
    Konular
    0
    çok etkileyici bir olaymış benimde annemin babaannesi çok güzel fal bakarmış hatta saat bile verirmiş çıkacağı zaman için ve dedikleri harfiyen çıkarmış bu yüzdende evde her gün en az 10 kişi komşular vs misafirliğe gelirmiş fal baktırmak için,annemde de sezgisel bir güç var fal bakmıyor ama birinin yüzüne bakarak bazı şeyleri tahmin ediyor sezgileri çok kuvvetli,bana birşeyler geçtimi çok emin değilim ...

  6. #6
    wiccann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar-2008
    Mesajlar
    37
    Konular
    6
    ChEEkYkiTTy babaannenin ne demek istediğini o kadar iyi anladım ki bu sözlerin içinde birsürü şey var ama bunu açıklamak zor tabii

  7. #7
    ChEEkYkiTTy ChEEkYkiTTy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    mesajımı güncelledim arkadaşlar özür dilerim...bir daha okuyun olur mu

  8. #8
    Mystick Mystick isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    yanlız bir şey söliyeceğim bu tür şeyler bildiğim kadarı ile genetik değil sadece o tür zeka kalıtsal olabilir yada şöledir aile üyesinin ruhu kulağına fısıldar ordan gleir güç ruhdadır.. bildiğim kadarı ile.. yanılıyorsam söleyin ? cidden açıklarsanız? ne bağlantısı olduğunu...
    ne tür şeyler yapıyorsun güç olarak bahsettiğin üzere? biraz şüpheci bir yazı oldu ancak amacım kötü değil cidden soruyorum..

  9. #9
    ChEEkYkiTTy ChEEkYkiTTy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    Alıntı Mystick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlız bir şey söliyeceğim bu tür şeyler bildiğim kadarı ile genetik değil sadece o tür zeka kalıtsal olabilir yada şöledir aile üyesinin ruhu kulağına fısıldar ordan gleir güç ruhdadır.. bildiğim kadarı ile.. yanılıyorsam söleyin ? cidden açıklarsanız? ne bağlantısı olduğunu...
    ne tür şeyler yapıyorsun güç olarak bahsettiğin üzere? biraz şüpheci bir yazı oldu ancak amacım kötü değil cidden soruyorum..
    muhalefet-ün lil havadis gibi mesaj yahu

    maji-büyü-düşündüğünün olması-telepati-fal-rüyaların çıkması-rüya yorumu-6. his komple-imgelem gücü-hatta imgelem gücü sonuna dek-durugörü-duru işiti-durudokunuş-vs vs vs ..

    daha ne saymalı ikna etmek için mesela göstermeli belki ama e sitede HOW CAN I?- ki yani?

  10. #10
    Mystick Mystick isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    aşağı yukarı sitedeki herkezde var ama benim asıl sorduğum aileden nasıl geçiyor?
    yani tma olarak ne yolu ile?


15 Sayfadan 1. 123 ... SonSon