3 Sayfadan 2. İlkİlk 123 SonSon
Toplam 21 sonuçtan 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Ege Çubukçu

  1. #11
    TaiNTeD_LoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ara-2007
    Bulunduğu yer
    Canada
    Mesajlar
    2.802
    Konular
    19
    Alıntı PoLy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yhaw sende RaPçisin sanırım ???
    ben dengesizimdir vaLla xD bi bakarsın rap dinlerim,bi bakarsın rock dinlerim,bi bakarsın arabesk xP işte bu benim xP ama ege'nin yeri ayrıdır,hele Film gibi parçası...



  2. #12
    PoLy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haz-2009
    Mesajlar
    678
    Konular
    0
    Alıntı TaiNTeD_LoVe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben dengesizimdir vaLla xD bi bakarsın rap dinlerim,bi bakarsın rock dinlerim,bi bakarsın arabesk xP işte bu benim xP ama ege'nin yeri ayrıdır,hele Film gibi parçası...

    rumuz=dengesiz
    ha buda iimiş ama keske RaPper olsaydı RaP hayatı baskadır cunku

  3. #13
    TaiNTeD_LoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ara-2007
    Bulunduğu yer
    Canada
    Mesajlar
    2.802
    Konular
    19
    Alıntı PoLy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    rumuz=dengesiz
    ha buda iimiş ama keske RaPper olsaydı RaP hayatı baskadır cunku
    hepsinin yeri ayrıdır fakat rapin bence farkı içinde her türlü duyduyu barındıra biliyor,yani bi seviglinden ayrıldınmı sago,nesen yerinde eminem,yada küfretmek istiosun bi ceza dinliebilirsin =)

  4. #14
    PoLy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haz-2009
    Mesajlar
    678
    Konular
    0

    Post


    Alıntı TaiNTeD_LoVe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsinin yeri ayrıdır fakat rapin bence farkı içinde her türlü duyduyu barındıra biliyor,yani bi seviglinden ayrıldınmı sago,nesen yerinde eminem,yada küfretmek istiosun bi ceza dinliebilirsin =)
    bunu kastedmedım ama nese

  5. #15

    Üyelik tarihi
    Ağu-2009
    Mesajlar
    16
    Konular
    1
    Şahsen ben bu adamı sevmiyorum...
    Ne müziği güzel geliyor nede sesi hoş geliyor...
    Tavırları ve mimikleri yapmacık...
    Yabancı rap cilere özeniyor...
    Kendi düşüncesi ise...
    Türkiyeye bu kültürü yabanci rapi buyuk cantlı arabaları buyuk altın kolyeleri...
    güzel esmer kızları vb. getirmek...
    Ve bir tupac bir eminime bir snoop dog gibi kendi ulkesinde bu kulturun...
    Kralı olmak istiyor...
    Ki zaten hiç bir zaman olamıcak ...
    Paylaşım için teşekürler...

  6. #16
    TaiNTeD_LoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ara-2007
    Bulunduğu yer
    Canada
    Mesajlar
    2.802
    Konular
    19

    Post


    Alıntı MehtavaS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şahsen ben bu adamı sevmiyorum...
    Ne müziği güzel geliyor nede sesi hoş geliyor...
    Tavırları ve mimikleri yapmacık...
    Yabancı rap cilere özeniyor...
    Kendi düşüncesi ise...
    Türkiyeye bu kültürü yabanci rapi buyuk cantlı arabaları buyuk altın kolyeleri...
    güzel esmer kızları vb. getirmek...
    Ve bir tupac bir eminime bir snoop dog gibi kendi ulkesinde bu kulturun...
    Kralı olmak istiyor...
    Ki zaten hiç bir zaman olamıcak ...
    Paylaşım için teşekürler...
    Valla bu konuda haksızssın diyemiyicem belkide bu adamı bu yüzden seviyorum =) he rapin kralı olması için 40 fırın ekmek yemesi gerekir oda doğru ama en azından bi sagodan bi ceza dan farklı Türkiye'de =) öyle değilmi ? =)

  7. #17

    Üyelik tarihi
    Ağu-2009
    Mesajlar
    16
    Konular
    1
    Yani işin hep diğer tarafına bakmak saçma olur =)
    Zaten onu ayrı tutan tek özellik o farklı tarzı....
    Ne diğeyim ki başka umarım başarılı olur...
    Diğerleri gibi sonradan bozulmaz umarım xD....
    Onun tek dezavantajı 40 yılda bir album çıkartıyor...
    Tv programlarına fazla katılmıyor....
    Konser pek fazla vermiyor sanırsam....
    Eğer yol katetmek istiyorsa...
    Öncelikle bir sago gibi bir ceza gibi surekli çalışması lazım...
    Sürekli yeni şarkılar yapması lazım....
    Ve bir kaçınıda albumu çıkarmadan önce internette paylaşması lazım ki...
    Şimdiden milleti hareketlendirsin...
    Yani bence Ege Çubukcu işini rapi severek yapmıyor...
    Ben onda o azmi görmüyorum malasef...
    Bir adam bir şarkı çıkartır damgasını vurur...
    güzel ses getirir...
    Ama bakarsınız sonradan ortalıktan kaybolur...
    Bunun nedeni çalışmamktır...
    Çünki ben bunu yaptım tekrarda yaparım diğe işi sallamamak lazım...
    Yine çenem düştü lanet olsun ovv yea man XDD

    Neyse son sözum...
    Umarım çok başarılı olurlarda ülkemizi heryerde urt dışında vb...
    Yerlerde temsil ederler

  8. #18
    Ege Çubukçu Ashtar_Sheran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ara-2008
    Bulunduğu yer
    Human Federation
    Mesajlar
    1.648
    Konular
    534
    Yıllardır rap müzik dinler ve yaparım. Benim anlamadığım insanların isimler üzerinde kutuplaşıp , sadece isimleri dinlemesi. Beş para etmeyecek bir şarkıyı , sırf Sagopa Kajmer'in elinden çıktığı için dinleyen kişilere acıyorum. Aynı şey Ceza için geçerli. Undergroundta , sırf yakışıklı diye bazı kişileri reklam yapan bacaksız kızları zaten saymıyorum.

  9. #19

    Üyelik tarihi
    Tem-2009
    Mesajlar
    104
    Konular
    3
    rap berbat bısey bana göre...rubbish!

  10. #20

    Üyelik tarihi
    Eyl-2008
    Mesajlar
    3.684
    Konular
    86
    sadece yakışıklı,sadece güzel konusu müzikle iç içe artık.hadiseyi mesela gözü kapalı dinlemek ,işkence olur herhalde..


3 Sayfadan 2. İlkİlk 123 SonSon