8 Sayfadan 8. İlkİlk ... 678
Toplam 76 sonuçtan 71 ile 76 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Çirkin Kadın Yoktur Güzelleşmeyi Bilmeyen Kadın Vardır

  1. #71

    Üyelik tarihi
    Eki-2012
    Mesajlar
    3.112
    Konular
    18
    Ya dağınık halini tabiki düzeltecek taragiyla krem olmasa da olur ama yani durum bundan ibaret..zaten yazmissin ya evde şöyle dışarıda böyle olanlar diye onu ben yazmayı düşünmüştm ama unuttum herhalde çok sık karşılaştığım bi durum bu ya sinir oluyorum o tiplere dışarıda görsen ondan çekicisi yok bide ev halini görmeli insanlar öyle çok şaşırdığım bayan arkadaşlarım ne yazık ki var bari evde de az özen göstersinler kendilerine.Amaçları kendilerini hoş hissetmek değil de sadece dışarıya hoş görünmek gibi





  2. #72
    Lee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eyl-2011
    Mesajlar
    2.165
    Konular
    19
    Şimdi bir de şu soru geliyor akla kime göre güzel neye göre güzel ? Çünkü ''güzel'' kavramı değişiyor zamanla. En basitinden şuan incecik uzun boylu bayanları gördüğümüzde imreniyoruz. Halbuki yüzyıllar önce balık etli, kilolu ya da etine dolgun insanlara imrenilirdi. Bu, kocalarının zenginlik durumunu belirtirdi.. (inanması zor )
    Demek istediğim, genel olarak insanların aynı tür şeyleri beğendiğini biliyorum. Herhangi bir şey moda olunca bütün dünya aynı şeyden hoşlanıyor neredeyse. Ancak güzel kavramı kişiden kişiye değiştiği için yolda görülen dağınık bir insana direkt 'çirkin' damgası yapıştırılmasını doğru bulmuyorum.. Burda bakım devreye giriyor tabi. Her şeyden önce kişinin kendine değer vermesi, vücudunu koruması, ona iyi bakması gerekir. Çoğu erkek de buna önem verir bence. Zaten makyajdan pek anlamıyorlar, makyaj yapılınca daha güzel göründüğümüzü söylüyorlar, ancak biraz fazla kaçırınca yüzümüzdeki makyajla bir duvar boyası çıkıyor onlara göre

    Neticede önemli olan iç güzellik demicem. Göz var izan var abi bakınca darmadağınık pasaklı bir şey görmek istemez kimse. Kendini güzel göstermek senin elinde, şişko elin, kısa parmakların varsa bile onları güzel göstermek senin elinde.
    Kim bilir, belki bu da maharetliliğin göstergesi olur..

  3. #73

    Üyelik tarihi
    Ara-2012
    Mesajlar
    3.638
    Konular
    387
    Şair, mürekkebini değdirmiş sararmış kağıda ve şöyle demiş;

    Dostlar! Postlar fani,
    Ruhlar baki...

  4. #74

    Üyelik tarihi
    Eyl-2014
    Mesajlar
    839
    Konular
    26
    Alıntı Lee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi bir de şu soru geliyor akla kime göre güzel neye göre güzel ? Çünkü ''güzel'' kavramı değişiyor zamanla. 'çirkin' damgası yapıştırılmasını doğru bulmuyorum..
    Güzellikle ilgili değişmeyen şey, sağlıklı insanların güzel görünmesi. Yüzleri veya vücutları altın orana en yakın olan kişiler eş olarak seçilir. Çünkü bu aslında kişinin bağışıklığının güçlü olduğunu gösterir. Bu yüzden hokka burunlu ve ağzı çok geniş olmayan ve dişleri düzgün olan insanlar beğenir. Bunun dışında cinsel açıdan bir insanın sağlıklı olduğunu gösteren işaretler de karşı cinse çekici gelir. Mesela kadında gür saçın hormonlarının düzgün çalıştığını göstermesi veya saçın parlak olması da sağlıklı beslendiğini göstermesi gibi. Cildin sivilceli olmaması insanın karaciğerinde yağlanma olmadığını gösterir. İnsanlar çocuklarının sağlıklı olmasını istedikleri için gen havuzlarına katacakları kişinin de sağlıklı olmasını isterler. Hatta uzun süreli ilişki düşünmeseler bile öyle olmasını isterler.

  5. #75
    NizaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kas-2012
    Mesajlar
    938
    Konular
    356































  6. #76
    BaySadist BaySadist isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    -YASAKLI-
    Valla ayıp ediyonus
    Yemin ederim ayıp şu yaptığınız yav
    Şu makyajlar serbest ama erkek göbeğini içine çekince aauu auu auu


8 Sayfadan 8. İlkİlk ... 678

Benzer Konular

  1. Cevap: 17
    Son Mesaj : 28-Haz-2018, 21:04
  2. Kadının Günlüğü
    Konuyu Açan: Kalipso, Forum: Gnoxis Cafe.
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 24-Ağu-2009, 03:56
  3. Ak Mı Pak Mı Vah Kadın Mı?
    Konuyu Açan: Amoress, Forum: Gnoxis Cafe.
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 03-Eki-2007, 15:13